Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 19:59

Vraagje voor degenen die wel in een winkel zijn geweest;

Welke zou je bezoeken,
Neukirchen-Vluyn of Alsdorf (Aken)

is de ene groter of uitgebreider? Of zijn ze vergelijkbaar?

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 22:01

Moet je het retour etiket uitprinten en op je pakket plakken of kan dat ook gewoon uit je mail worden gescand bij postnl?
Ik heb geen printer nl..

Excalibur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 07:51

Nibbit schreef:
Vraagje voor degenen die wel in een winkel zijn geweest;

Welke zou je bezoeken,
Neukirchen-Vluyn of Alsdorf (Aken)

is de ene groter of uitgebreider? Of zijn ze vergelijkbaar?

Die bij Aken ben ik nooit geweest. Ben nu twee keer in Neukirchen-Vluyn geweest en dat vind ik een mooie overzichtelijke winkel met een uitgebreid assortiment. Ik ben ook in Schermbeck geweest en die vind ik dan toch minder. Die is volgens mij ook kleiner dan de andere twee.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:11

Lizenlotte schreef:
Moet je het retour etiket uitprinten en op je pakket plakken of kan dat ook gewoon uit je mail worden gescand bij postnl?
Ik heb geen printer nl..

Dit moet je inderdaad uitprinten en op je pakket plakken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 09:16

Zertab schreef:
Maddy_Paola schreef:
Ik gebruik bij mijn merrie al jaren de landmuhle gewrichtskruiden. Zonder is ze echt stijver, heb dr wel op lagere dosis nu dan eerder.

Moet dat dagelijks? Want ik kan dat maar 2-3 keer in de week geven en weet niet of dat zin heeft?

Eigenlijk heeft geen enkel supplement zin als je het maar zo weinig kan geven.

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 23:01

Heeft iemand deze toevallig ook? https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... .32..DF%3e

Hoe valt die bij jullie qua maat? Ik heb een 40 besteld, dat zou volgens de tabel moeten passen. Deze zit helemaal aangesloten, maar voelt toch wat losser en bewegelijker. Is het normaal dat die wat losser voelt en niet zo strak als 'normale' rijbroeken qua stof? Gaat dat dan niet schuren? Het zit wel heel comfortabel als een 2e huid en stof kan nog flink meerekken. Maar voor mijn gevoel gaat die doordat die alleen aangesloten zit snel afzakken, dus graag hoor ik het hoe die bij jullie valt. Anders kan ik hem misschien nog ruilen voor een maat kleiner.

In gewone spijkerbroeken heb ik normaal gesproken een 29 breedtemaat.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 23:39

Binnenkort is er weer 10% korting op alles:

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 05:52

rocky_1995 schreef:
Heeft iemand deze toevallig ook? https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... .32..DF%3e

Hoe valt die bij jullie qua maat? Ik heb een 40 besteld, dat zou volgens de tabel moeten passen. Deze zit helemaal aangesloten, maar voelt toch wat losser en bewegelijker. Is het normaal dat die wat losser voelt en niet zo strak als 'normale' rijbroeken qua stof? Gaat dat dan niet schuren? Het zit wel heel comfortabel als een 2e huid en stof kan nog flink meerekken. Maar voor mijn gevoel gaat die doordat die alleen aangesloten zit snel afzakken, dus graag hoor ik het hoe die bij jullie valt. Anders kan ik hem misschien nog ruilen voor een maat kleiner.

Ik heb hem. Stof is sowieso bewegelijk, ja. Maar juist daardoor blijft die beter zitten vind ik als 'stijvere' stoffen. Juist omdat die gewoon meerekt op de plek waar meer druk komt zoals knieën als je hurkt en niet naar beneden getrokken wordt. Bij andere broeken moet ik een riem om, bij deze niet perse.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 07:29

rocky_1995 schreef:

Ik heb deze ook! Echt zo fijn haha. Maar ik heb zeker niet het gevoel dat het ruim zit of afzakt. Zit echt goed aangesloten juist. Het klinkt alsof die van jou wat ruim zit, maar of dat een hele maat is, is natuurlijk lastig inschatten.

Ik heb een 36 en normaal van kleding een S, dus gewoon mijn eigen maat.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 07:32

rocky_1995 schreef:

Ik heb deze in het zwart maat 40, hij heeft idd veel stretch maar zit echt fantastisch <3
Van andere broeken heb ik momenteel ook maat 40, dus gewoon m'n normale maat gepakt.
Hij sluit bij mij gewoon overal netjes aan, een maat kleiner had misschien ook gekund maar hij zakt niet af oid.
Ik heb wel standaard altijd een riem om.

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 08:35

Jullie zijn toppers!! Ik ben gewoon niet gewend denk ik dat mijn rijbroeken zo soepel zitten om mijn bovenbenen. Als dit zo niet gaat schuren o.i.d., dan ga ik het gewoon gokken. Klinkt namelijk alsof die bij jullie wel aardig hetzelfde valt. Voor mij is bestellen bij Krämer nieuw, maar wat een fijne shirtjes ect hebben ze! Nu nog uittesten, maar dan hebben ze er denk ik een fan bij! :)

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 09:33

Ik heb hem ook besteld, maar moet nog aankomen. :P Heb wel gewoon mijn eigen maat besteld. Ben gewoon om paardrijleggings te dragen.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:46

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met rijlaarzen van kramer?

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 09:39

Hey, weet iemand hoe dit model broek van felix buhler heet?
Afbeelding

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 13:37

Dais_ schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met rijlaarzen van kramer?

Ja, anderhalf jaar geleden in de uitverkoop laarzen van geolied leer gekocht, voor het spotprijsje van nog geen €65 :+
Ondertussen ben ik er per ongeluk met m'n auto overheen gereden :x, maar de laarzen hebben nauwelijks schade opgelopen (heel klein barstje op een niet opvallende plek) en de laarzentas heeft keurig z'n werk gedaan (ja, die mag nu vervangen worden :D)

Helaas zijn ze niet meer in het assortiment, maar ik zou ze graag weer kopen. Ik heb kleine voeten en korte pootjes met een iets dikkere kuit dan gemiddeld, maar deze laarzen zitten perfect, ook mooi aangesloten rond mijn enkels. En het voetbed erin loopt werkelijk heerlijk. Inmiddels rij ik er alleen maar mee, want ik wil ze zo lang mogelijk gebruiken, nu ze niet meer te koop zijn :=

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 14:37

Dahlia85 schreef:
[ Afbeelding ]

Jaren geleden heb ik deze gekocht. Ik zie hem helaas niet meer staan op de site en kan de naam helaas ook niet terug vinden...

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 15:19

Kidde schreef:
Dahlia85 schreef:
[ Afbeelding ]

Jaren geleden heb ik deze gekocht. Ik zie hem helaas niet meer staan op de site en kan de naam helaas ook niet terug vinden...

Ah jammer. Fijne broek he