Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
calypsoo schreef:er zijn veel meer laarzen van die soort prijsklasse, dus ze zijn vast niet allemaal slecht. De plain en field.. Ja, t is een boel geld, maaar je moet er niet veel van verwachten.
calypsoo schreef:ik bedoelde dat het NIET veel geld kost
maar voor een laars boven de 150 euro moet je wel iets meer kwaliteit verwachten dan de plain en field.
vinurr schreef:Ik wil niet heel veel zeggen hor, maar ik heb net gemeten, en mijn kuit is 37 cm en de lengte is euhm...40 cm, terwijl ik 1.71 ben en echt niet hele korte beentjes heb oid. Denk dus dat ik ze niet ga passen?!
Peuk schreef:Ik zit er aan te denken om ze ook te bestellen, heb er nu geen geld voor maar volgende maand ofzo. Want nu ik weer een paard krijg wil ik wel graag een paar laarzen waar ik thuis mee kan rijden, dus ze hoeven niet geweldige kwaliteit enzo te zijn (en ook geen hoofdprijs), dus deze lijken perfect.
Ik heb maat 37, kuit 36 en hoogte 43. Zou ik dan maat 37, 45/37 kunnen bestellen? Want ik ben bang dat ik dalijk heel veel pijn ga lijden.
Hoever zakken ze ongv in? Er is hier geen Divoza in de buurt, dus wil ze gewoon bestellen van de site. Twijfel nog een beetje over bruin of zwart. Ik wil trouwens wel model Field. Heeft iemand foto's van de bruine?
Peuk schreef:Peuk schreef:Ik zit er aan te denken om ze ook te bestellen, heb er nu geen geld voor maar volgende maand ofzo. Want nu ik weer een paard krijg wil ik wel graag een paar laarzen waar ik thuis mee kan rijden, dus ze hoeven niet geweldige kwaliteit enzo te zijn (en ook geen hoofdprijs), dus deze lijken perfect.
Ik heb maat 37, kuit 36 en hoogte 43. Zou ik dan maat 37, 45/37 kunnen bestellen? Want ik ben bang dat ik dalijk heel veel pijn ga lijden.
Hoever zakken ze ongv in? Er is hier geen Divoza in de buurt, dus wil ze gewoon bestellen van de site. Twijfel nog een beetje over bruin of zwart. Ik wil trouwens wel model Field. Heeft iemand foto's van de bruine?
Niemand die even mijn vragen wil beantwoorden?
Kleinester schreef:Aaah ik ben vanmiddag gebeld dat mn laarzen er zijn (field zwart)
Ben heel erg benieuwd ga ze morgen ophalen.. Wat raden jullie aan? Eerst een dag mee lopen of gelijk mee rijden?
calypsoo schreef:Bokkers!
Ten eerste, had hier een topic over gemaakt maar is gesloten..Dus plaats ik m hier maar.
Was dus aan het rondkijken op divoza en zag deze laars.
Hij komt binnenkort in de winkel te liggen.
-leder
-goede pasvorm
-goede kwaliteit voor een redelijke prijs
-met vetersluiting voor en ritssluiting achter
-leverbaar in heel veel kuit- en hoogtematen
Ik vind m erg mooi maar dat is op de foto, wat vinden jullie ervan?
Ben benieuwd om 'm in het echt te zien!
Deze laars kost 179.95