Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:hoe vallen ze dan qua breedte?
Zie op de site staan dat ze er niet in mijn gewenste maat zijn (voetmaat 41 en kuitmaat 40/41).
lisantjuhh schreef:Ik heb de laarzen ook. Heb ze nu al een hele tijd niet meer aangehad omdat ik er blaren van heb gekregen. Nu vindt ik het zonde om ze aan te doen in de modder etc.. Maar die van mij moeten nog goed ingelopen worden. Voor de rest ben ik blij met de laarzen
LaLoena schreef:Ik heb er nu 4 week mee aan een gereden en ze zitten nu echt heerlijk!
Draag ze ook echt alleen voor het rijden.
Maak ze wel elke dag trouw weer zandvrij en smeer ze weer een beetje in.
ClaudiaH schreef:Ik heb ze nu drie weken en draag ze iedere dag naar en op stal. Op advies van Divoza draag ik ze met de rits half open en hakjes erin, maar helaas zijn ze nog steeds niet ver genoeg gezakt, terwijl ze dat volgens de verkoopster wel zouden doenIk heb vrij korte benen, dus ze moeten echt wel zakken, ik heb er vandaag namelijk mee geprobeerd te rijden maar dat ging niet... ik vraag me dus nog af of het een goede koop is geweest. Ik rij voorlopig nog met mijn MH...
ClaudiaH schreef:Ik heb het geprobeerd maar rijden gaat echt niet. Doordat ze nog zo hoog zitten, kan ik niet aan drijven en steek ik mijn benen af... Verkoopster zei tegen mij dat ik ze al lopende moest laten zakken met de rits half open omdat je anders lelijke vouwen in de schacht krijgt.... Maar mischien moet ik dat toch maar gaan doen...
Elianna_ schreef:Ik heb ze nou al een paar maanden, maar ze doen nog steeds heel erg zeer! Mijn hakken liggen altijd open als ik heb gereden, en ook aan de voorkant van mijn voet is m'n huid altijd helemaal kapot! Alleen als ik heel dikke sokken erin draag, zitten ze wel redelijk lekker.