Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nouja eerst maar slagen en dan maar zien, k vind de standaard en elite t mooist en die hebben geen coating toch?
.
di_Segno schreef:Zooo, ik heb net de Petrie Allure aangeschaft!!
Zit nog niet echt zoals het hoort, maar wie mooi wil zijn.....![]()
Nog meer mensen met deze laars? Vinden jullie ze fijn?

di_Segno schreef:Haha dankjewel, zitten ze je nu wel lekker dan?

.
.
.
Maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Mnonn schreef:Heb net mijn nieuwe Petrie Anky aan...ik ga veel last krijgen van mijn enkels
de binnenkant is zacht en waar ze in moeten zakken is het ook zacht
dan ga ik van mn eigen frunnik schreef:Ben nu mijn nieuwe Petrie allures aan het inrijden en heb hele blauwe enkels, gek word ik ervan. Rijd er hoogstens 2 keer in de week mee en de rest van de tijd gewoon met mijn oude laarsjes. Heb deze nu dus ook voor de tweede keer in de olie gezet en moet eerlijk zeggen dat het al veel beter gaat met rijden, alleen bij mijn enkels zakken ze wat naar binnen in, waardoor mijn enkels dus blauw zijnMaar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden
.
) Jiill_ schreef:Mijn petrie anky's ging redelijk soepel máár nu heb ik Anky Elegance kalfsleer
PIJN! oh my gosj ze zijn ook echt kei en kei hard aan de buitenkant en in mn knieholtesde binnenkant is zacht en waar ze in moeten zakken is het ook zacht
Nounou ik kan er nog even niet mee rijden hoordan ga ik van mn eigen
Zat echt geen beweging in de eerste tijd !!!
Heb nog niet zo lang Cavallo dressuurlaarzen.Die zijn eigenlijk voor kinderen (dunne kuit, en elastiek) Maar die rijden én lopen heerlijk. Wel zijn petrie laarzen echt om te kwijlen.
dan buigt je dressuurboog ook helemaal om aan de achterkant
! Jiill_ schreef:dan buigt je dressuurboog ook helemaal om aan de achterkant!
(
)