Rij jij met je sieraden om?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

karinsd

Re: Rij jij met je sieraden om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:49

ik heb nooit sieraden om zelfs mijn horloge gaat af
Die doe ik in mijn zak

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:11

ik rij met oorbellen, (7 stuks, niet van die grote die kunnen blijven haken) horloge, armbandjes (gevlochten touwtjes) en ketting. Dus ja, ik rij met genoeg sierraden.
Laatst bijgewerkt door woeliej op 06-02-08 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:12

Ik rij zonder sieraden.
Je weet nooit wat er kan gebeuren bijvoorbeeld blijf je ergens aan hangen. (met oorbellen ofzo)
Vork

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:14

Ja ik rij ook altijd met mijn sieraden om...
Heb er geen last van dus waarom zou ik Clown

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:17

Wel met oorbelen, zijn gewoon kleine oorbellen van Ti Sento.
En soms met mijn horloge om, maar die heeft de grote van een kerkklok. Dus die doe ik meestal niet om.
Voor de rest heb ik geen sieraden om met rijden

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:20

Ik rijd zelf ook gewoon met oorbellen, maar dan wel met knopjes en geen hangers. Ring houd ik ook gewoon om, ben anders bang dat ik hem kwijtraak.
En altijd een horloge om. Geen ketting omdat de hele tijd het slotje naar beneden zit.

Armbanden ook niet..

Ben verder ook niet echt iemand die met veel sieraden omloopt, voel me anders zo'n kerstboom Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:21

Oorbellen heb ik niet, met ringen rijden doe ik nooit. Ik heb altijd een stapel armbandjes om die lastig dicht te krijgen zijn zonder hulp óf helemaal niet af kunnen, aangezien die zo strak zitten dat er nauwelijks wat achter kan komen houd ik die om. Ene armbandje dat iets meer gevaar op zou kunnen leveren (ondanks dat ie onder handschoen verdwijnt) doe ik wel af.

Kettinkje houd ik altijd om, 't is een normaal zilveren kettinkje zeg maar, dus het is niet zo dat 'ie strak zit ofzo. Wel altijd onder kleding. Maar ik ben altijd ontzettend bang dat ik hem kwijt raak/ben als ik hem af doe, en mocht ik er eens achter blijven haken neem ik aan dat ik dat wel voel... Plus dat 'ie dan bij de nodige kracht wel zal knappen. Ik heb liever dat 'ie knapt op een moment dat ik het voel en dat ik hem dan dus direct kan gaan zoeken dan dat ik hem afdoe uit voorzorg en hem vervolgens kwijtraak...

(emotionele waarde, kettinkje is van mijn oma geweest die 10 jaar geleden is overleden)

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:24

Ik heb enkel mijn kleine oorbellen in, van die mini ringetjes zijn dat van Esprit.

Verder heb ik geen sieraden om of aan..

Behalve navelpiercing Tong uitsteken

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:28

Ja, ik draag niet veel sieraden als ik ze draai zijn het alleen oorbellen en een kettinkje.

ni3ki3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:43

ik rijdt wel met sieraden..
heb altijd een elastiekje om me arm, meestal kettinkje om. Die zit wel vaak onder me trui. maar dat is niet omdat ik eraan denk die eronder te stoppen als ik ga rijden..
meer omdat ie anders tegen me lip of tand aan slaat..
En ik heb een ring om.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:56

Ik rijd wel is met een kettinkje of met armbandjes.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:02

Een ring is erg gevaarlijk. Ook als je er geen last van hebt. Voorbeeld:Je brengt je altijd zo rustige paard na het rijden naar stal. Je lieverd schrikt en trekt het touw door je hand...helaas...je ring blijft hangen en wordt meegetrokken...de huid wordt van je vinger gestroopt....
Pas op, sieraden en paarden gaan slecht samen. Denk om je veiligheid, dat is het allerbelangrijkste!

Lombardia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:22

Ik draag wel mijn oorbellen maar mijn ringen doe ik af....bang dat ik ze verlies of blijf haken... en na het verhaal hierboven durf ik ze helemaaaal niet meer om te doen!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:25

alleen ketting en horloge

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:25

ik houd altijd m'n oorbellen in en verder heb ik geen sierraden om

ni3ki3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:30

Ja ik weet dat het gevaarlijk en het is ook dom.
Ik heb daar ook wel eens afbeeldingen van gezien.. wat overblijft is niet zo lekker..
Ik vind het moeilijk om me ring af te doen. Hij heeft een speciale betekenis voor me. Ik rijd bijna elke dag en ben bang dat ik hem kwijt raak. Als ik hem in mijn broek of jas stop. Of tijdens het rijden, anders wel bij het in de was gaan van me kleren.
Ergen thuis laten liggen is ook niet echt een optie, dan vergeet ik hem weer om te doen en als ik hem om heb vergeet ik hem af te doen.
Gelukkig is (afkloppen) is er tot nu toe nog nooit wat gebeurd.
Alle sieraden zijn eigenlijk gevaarlijk.

mariiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:30

Ik rijdt ook altijd zonder sieraden enz.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 22:26

Jetta schreef:
Een ring is erg gevaarlijk. Ook als je er geen last van hebt. Voorbeeld:Je brengt je altijd zo rustige paard na het rijden naar stal. Je lieverd schrikt en trekt het touw door je hand...helaas...je ring blijft hangen en wordt meegetrokken...de huid wordt van je vinger gestroopt....
Pas op, sieraden en paarden gaan slecht samen. Denk om je veiligheid, dat is het allerbelangrijkste!

Hoe kan je ring nou blijven hangen aan een halstertouw!

En met handschoenen lijkt het me helemaal niet mogelijk dat je ring ergens achter blijft haken Knipoog

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 22:49

ik heb alle sieraden af behalve mijn piercings(ik ben er te lui voor om elke x die navel-/tong piercing uit/af te doen Bloos

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:05

Ik rij zonder sieraden, behalve mijn tepel- en navelpiercing dan natuurlijk Vork Ik vind sieraden sowieso k.ut zitten.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:07

hestejente schreef:
Jetta schreef:

Hoe kan je ring nou blijven hangen aan een halstertouw!

En met handschoenen lijkt het me helemaal niet mogelijk dat je ring ergens achter blijft haken Knipoog

Ga maar eens met een ring om je vinger met de palm van je hand over de rand van de bak en dan van boven naar beneden, dan blijft je ring echt wel hangen en als dat met een goeie snelheid gebeurd, bijvoorbeeld als je erafvalt dus. Dan kan je vinger echt wel uit de kom zijn of gebroken zijn of whatever hoor.

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 11:34

Ik draag altijd een ketting en ook altijd een horloge.
En ik rijd ook gewoon met kleine oorbellen (knopjes).
Verder draag ik geen siraden.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 11:42

Heb altijd me oorbellen in (knopjes).

En horloge houd ik ook om, die gebruik ik ook tijdens t rijden. Heb zown slecht gevoel voor tijd.. Clown

Me ringen gaan wel af..

Flighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 12:04

Oorbellen laat ik eigenlijk altijd in tijdens het rijden (draag eigenlijk altijd knopjes).
Horloge blijft ook aan.
Verder geen sieraden aan tijdens het rijden. Heb vroeger wel met ringen aan gereden, maar dat vonden m'n vingers en m'n ringen zelf op een gegeven moment niet meer zo leuk (blaren op mn vingers, en verbogen ringen).

Louise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:43

Horloge hou ik om en mijn oorbellen laat ik in.
Mijn oorbellen zijn knopjes en laatst werd een een meisje boos op me, omdat ik mijn oorbellen in liet.
Want er kon wel eens iets erg gebeuren, toen zei ik dat dat mijn probleem was (ik vind haar niet zo aardig, geloof ik zei ze dat alleen omdat ze iets zocht om banketstaaf tegen mij te doen) en toen zei ze dat ik ego was omdat ik ze ook in laat bij gym: "Als iemand er met zijn arm langsgaat licht zijn hele arm open".
Iets wat ik bijzonder knap zou vinden aangezien oren van kraakbeen zijn, een klein krasje kan maar een heel arm dat open licht Vork.