IlsjePilsje schreef:Shadow0 schreef:En dat je 9 keer onnodig en zinloos mensen irriteert is dus geen probleem?
Nee vind ik niet, die mensen irriteren mij ook door hun gedrag.
Dan kun je gewoon de andere kant op kijken of het topic sluiten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IlsjePilsje schreef:Shadow0 schreef:En dat je 9 keer onnodig en zinloos mensen irriteert is dus geen probleem?
Nee vind ik niet, die mensen irriteren mij ook door hun gedrag.
sflj schreef:Maar waar leg je de grens, Ilsjepilsje? Zeg je ook tegen iemand met overgewicht dat ie dom is?
runningkawa schreef:Er zit natuurlijk wel verschil in tussen een keer wat zeggen of zoals bij HAW bijna niets anders als wat zeggen over de cap

Blue_Eyes schreef:sflj schreef:Maar waar leg je de grens, Ilsjepilsje? Zeg je ook tegen iemand met overgewicht dat ie dom is?
Nee, want je weet lang niet altijd wat die persoon eraan kan doen aan dat overgewicht. Of die al bezig is met lijnen, misschien iets heeft waardoor lijnen niet kan of het overgewicht is ontstaan... maar een cap opzetten is een vrij simpele handeling... appels met peren vergelijken dus.![]()
En nee, ik ben niet te zwaar - heb gewoon een maatje 40.
Niet dat ik ooit gevallen ben op buitenrit, maar het is toch gewoon veiliger om in elk geval dan een cap op te hebben. Ook met springen, dan is de kans dat je valt toch groter meestal dan met dressuur. Dus voor de zekerheid is het in elk geval verstandiger om dan een cap op te zetten, naar mijn mening. Los daarvan kun je buiten gewoon minder voor letsels aansprakelijk gesteld worden geloof ik, als je een cap gedragen hebt. Huertecilla schreef:Elessar schreef:Voorkomen is beter dan genezen, lijkt me zo.
Klopt, dus voorkom de val![]()
Een valhelm voorkomt de val niet, alleen mogelijk een déél van de mogelijke letselschade.
Zet die gerust op maar:
- besef dat je er geen val mee voorkomt
- het een vals veilig gevoel is wat het geeft
- het ieders eigen récht is te beslissen hoe hier mee om te gaan
hc
T is Kerst jongens!Maya schreef:Moderatoropmerking:SVP met respect en onderbouwd discussiëren. Ik zag met bijlezen in dit topic enkel persoonlijke prikkelingen en flauwe opmerkingen. Die zijn niet echt de bedoeling in een fijne discussieProbeer daarnaast ook niet al te veel off-topic reageren. Vergelijkingen trekken is geen probleem, maar link dat dan wel naar het onderwerp terug
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
. WiskyBokjes schreef:Hallo
Als je in een work topic geen cap draagt krijg je meteen weer het gezeur "Waarom draag je geen Cap?" "Ik vind het onverantwoord hoor.." etc.
En de mensen weten denk ik ook wel dat het niet zo veilig is zonder cap maar hun kiezen er toch zelf voor?
Maar in ieder topic zie je het toch terug.
Net als iemand bitloos rijd buiten "Het is wel erg gevaarlijk zo".
Hun kiezen er toch zelf voor?
Wat vinden jullie hiervan?
Mij irriteerd het een beetje.

sflj schreef:Maar waar leg je de grens, Ilsjepilsje? Zeg je ook tegen iemand met overgewicht dat ie dom is?