Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
__PSM__ schreef:Wauw wat een doelen,
Ik had mezelf ten doele gezet, L1 liefst L2 te zijn dit jaar, helaas hebben we er een dik half jaar uitgelegen, en zijn we nu B + 8, terwijl we vorig jaar al B + 6 waren
Mijn doelen:
1e doel: Heel en super gezond blijven
2e doel: Heel veel leren van onze nieuwe instructrische
3e doel: Weer wat wedstrijdjes starten in het B, tot B + 10 liefst 15..
4e doel: OVerstappen naar t L1 en daar op zijn minst 1 wp rijden
5e doel: Eigenlijk het belangrijkste, naast het rijden ook mijn school afmaken...
Djuukiej schreef:Ik ga eind indoor, begin outdoor starten met Wielie (Villefort).
Mijn doel voor 1 jan. 2009:
* Een keer eerste te worden in de B.
* Bij outdoor te mogen deelnemen aan de Regiokampioenschappen (Limburgse kampioenschappen) en bij de top 3 te eindigen in de B.
* Goed meekunnen rijden in de L1.
* Weer geselecteerd worden voor de indoor Regiokampioenschappen in de L1.
* L2 Startrechtig zijn.Pfoeh dat zijn toch genoeg doelen niet
?

LoveLeandro schreef:Met mijn pony is mijn doel om tijdens de zomerkampioenschappen in de L2 te starten.
(In de zomer 2007 waren we kampioen in de B, in de winter 2008 in de L1, nu gaan we voor de L2 titel (en het NK lijkt me wel gaaf om heen te gaan met hem, dus dat is ons doel))

xx_Irisje schreef:Ik wil graag een paar puntjes in het M2
Bettine schreef:Hier ook een boel doelen
Met Blacky ga ik in Januari mijn wedstrijddebuut maken, in het Z2, en ik hoop hem van het najaar toch wel ZZL te kunnen starten (en dus eind van het jaar ZZL + winst te zijn).
Met Velvet ga ik in Januari voor het eerst Z1 starten. Hoop hem van de zomer op de Gelderse te kunnen rijden en wie weet nog een paar keer Z2 eind van het jaar.
Met Alonso is mijn doel hem zadelmak te gaan maken
En dan weer de wei in te doen en eind van volgend jaar de VSN rijden.

Julia_Romeo schreef:ik hoop Z1 te worden (of iig Z1 startgerechtigt)

Gjilke schreef:Z1+winst met Hette. Maar gezien ik A: moet afstuderen, B: een baan moet zoeken en C: tegen die tijd op mezelf wil, wordt het wel een twijfelgevalletje dit jaar.
. Ben Z1+3 met Hette, in de zomer al (ben 3 maanden naar Ghana geweest, en hij heeft een hoefzweer gehad, dus in juli voor het laatst gestart) 
!