en is later met de ambulance opgehaalt.daar van was ik zo geschrokken en rij nu altijd met cap
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en is later met de ambulance opgehaalt.Sniesjuhh schreef:Als ik op 't paard ga heb ik 'bijna' altijd een cap, als ik op de scooter stap heb ik mijn helm op... en het grappige is als ik in de auto wil gaan rijden wil ik altijd iets op mijn hoofd zetten... op den duur wordt het dus gewoon puur een gewoonte en mis je dus wat op je hoofd... althans bij mij dan:+
Sniesjuhh schreef:Als ik op 't paard ga heb ik 'bijna' altijd een cap, als ik op de scooter stap heb ik mijn helm op... en het grappige is als ik in de auto wil gaan rijden wil ik altijd iets op mijn hoofd zetten... op den duur wordt het dus gewoon puur een gewoonte en mis je dus wat op je hoofd... althans bij mij dan:+
Sniesjuhh schreef:Als ik op 't paard ga heb ik 'bijna' altijd een cap, als ik op de scooter stap heb ik mijn helm op... en het grappige is als ik in de auto wil gaan rijden wil ik altijd iets op mijn hoofd zetten... op den duur wordt het dus gewoon puur een gewoonte en mis je dus wat op je hoofd... althans bij mij dan:+
janouke schreef:als de zon schijnt doe ik meestal geen cap op. als het regent wel, wordt je meteen niet nat.
en als ik doe springen zet ik hem ook altijd op.
pap rijdt altijd zonder cap, dus kan hij mij niet verplichten met cap te rijden
pearlie schreef:Sniesjuhh schreef:Als ik op 't paard ga heb ik 'bijna' altijd een cap, als ik op de scooter stap heb ik mijn helm op... en het grappige is als ik in de auto wil gaan rijden wil ik altijd iets op mijn hoofd zetten... op den duur wordt het dus gewoon puur een gewoonte en mis je dus wat op je hoofd... althans bij mij dan:+
Haha ja dat heb ik ook wel eens, dan stap ik in de auto en dan voelt het net alsof er iets mist. Dan denk ik: oh nee in de auto hoef ik geen cap op.

janouke schreef:als je op je hoofd valt, heb je altijd pech met of zonder cap. een cap kan soms nog erger zijn, net al een bodyprtectos (= pas een nutteloos ding)
Hoe lief een paard ook is een ongeluk zit in een klein hoekje Sniesjuhh schreef:Als ik op 't paard ga heb ik 'bijna' altijd een cap, als ik op de scooter stap heb ik mijn helm op... en het grappige is als ik in de auto wil gaan rijden wil ik altijd iets op mijn hoofd zetten... op den duur wordt het dus gewoon puur een gewoonte en mis je dus wat op je hoofd... althans bij mij dan:+