Voor al uw irritaties op het inrijterrein!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Voor al uw irritaties op het inrijterrein!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 22:08

Westenwind schreef:
Ik vind het altijd vervelend als mensen zo arrogant kijken of als je een keer wint de keer erna poeslief gaan vragen of het goed gaat en waar je lest en blablabla.. Tong uitsteken

ik kijk ook arrogant, maar ik ben dan geconcentreerd bezig en dan kijk ik zo terwijl het helemaal niet mijn bedoeling is...

Doerakje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 08:26

casperrr schreef:
Westenwind schreef:
Ik vind het altijd vervelend als mensen zo arrogant kijken of als je een keer wint de keer erna poeslief gaan vragen of het goed gaat en waar je lest en blablabla.. Tong uitsteken

ik kijk ook arrogant, maar ik ben dan geconcentreerd bezig en dan kijk ik zo terwijl het helemaal niet mijn bedoeling is...

haha ja dat heb ik ook als ik serieus aan het rijden ben Bloos

Ik erger me eigenlijk niet zoveel.. Soms alleen als iemand echt telkens je de pas afsnijdt, maar dat gebeurt niet zo heel vaak..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 10:01

casperrr schreef:
Westenwind schreef:

hier nog eentje. Bloos er is een meisje dat me niet meer wilde leren kennen omdat ze me had zien rijden, ze had mijn vriendin waar ze toen bij was gevraagd waarom zij me graag had. Ik was nl toch niet haar type mens dat zo arrogant rond keek. Bloos en het shcijntook datik heeeel boos kijk Bloos

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:58

Mensen die zorgen dat andere mensen de kans niet krijgen om te springen. Als je een keertje vergeet om stijl vrij e.d. te roepen, oké, mensen zijn zenuwachtig, kan gebeuren. Maar als je constant niets zegt en denkt dat iedereen wel voor jou aan de kant gaat, en dan bij het aanrijden op de hindernis even volop er voor gaat rijden, en dat het paard dan weigert, + dat ze steeds maar kleine boogjes terugsturen, zodat je simpelweg niet kan springen. Of mensen die zo lekker in je kont kunnen rijden. Ach gut

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:59

ik kan ook niet tegen van die mensen die lopen te katten. Ik volg de hele tijd netjes de bakregels, komt er inneens iemand recht op me af galoperen die als een idioot aan de teugels aan het rukken is en tegelijkertijd mept en gilt alsof haar leven er vanaf hangt. Ik denk 'oh oliebol die is er vandoor gegaan, dus ik blijf expres rustig stappen zodat ik dat paard niet nog angstiger maak. Dus ik blijf rustig stappen, en denk dat ze dan de kans krijgt om haar paard weer rustig te krijgen, komt ze ineens bijna op me in rijden, komt er zo'n tutje bij staan van 'ja je moet je wel aan de bakregels houden, je kunt niet zomaar iemand in de weg rijden', terwijl ze niet eens gezien heeft wat er gebeurde. Ik ben aan het uitleggen dat die mevrouw haar paard niet meer onder controle had, en dat ik hem niet nog meer van streek wil maken door mijn paard langs haar heen te laten draven, komt dat mens ineens op me af rijden en begint te snauwen dat ze haar paard even aan het leren was om door te lopen Verward Dat ik denk, nou als ik zo mijn paard iets zou proberen te 'leren' zou ik niet versteld staan als hij in staking zou gaan. Ik heb haar overigens wel verslagen Tong uitsteken

Bonfiralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:06

Ik erger met het meeste aan mensen die in een kleine losrijbak in het midden gaan staan en vervolgens de gene die ze begeleiden gaan lesgeven. Leuk, ga dan op zijn minst zo staan dat degene die je begeleid een volte bij de A of C moet maken, zodat de rest ook nog voltes kan rijden. Of van die mensen die nog nerveuzer zijn dan de ruiter of amazone die ze begeleiden en dan heel hard gaan schreeuwen dat ze het niet goed doen. Vandaag ook weer, een meisje zat huilend op haar pony omdat de begeleider der stond af te katten. Mijn moeder kat mij thuis af zodat ik op de wedstrijd kan zorgen dat het niet nodig is Haha!

Ik heb ook een keer meegemaakt dat er mensen op een wedstrijd waren die een pony hadden die op die van mij leek. Dat meisje deed al enorm uit de hoogte. Instructeur erbij en de helf van haar familie en vrienden. Zegt der oma opeens: "Nou heeft je moeder zo'n dure pony voor je gekocht! Dan moet je hem wel rijden!"

Een wedstrijd later kom ik haar weer tegen en vraagt mijn moeder aan haar moeder waar ze die pony gekocht haddenl. Zegt een vrouw die ernaast staat. "Die pony is van mij hoor!"

Dat is nou echt jezelf voor gek zetten! Clown

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:08

ik had vandaag, wil ik mijn ring ingaan. Kijk goed uit of er iemand aankomt. Maakt iemand ineens een kleine volte om mij heen, knalt daarbij vol tegen de mond van mijn pony Boos! En dan is het nog mijn schuld ook volgens haar Boos!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:14

Wordt altijd zo moe van dat eeuwige lesgeven...
En dan vooral degenen die zoooo hard roepen en de helft van de tijd niet eens nuttige tips geven..

Doe dat toch lekker thuis.. In de ring sta je er ook alleen voor..
Het plezier zou mij iig gauw vergaan Slapen

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:14

Gister wedstrijd gehad en had helemaal geen problemen .. Ze waren allemaal erg vriendelijk en we konden allemaal heel gezellig met elkaar praten Ja Er was genoeg ruimte dus nergens last van gehad Haha!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:23

Wij hadden best een groot inrijdterein gisteren. Was iemand les aan het geven en dat meisje op een volte van 15 meter eromheen. Niet zo erg. Totdat je bedenkt dat ze gewoon elke keer ergens anders heen liepen met z'n 2en.
Ze begonnen in een rustig hoekje, maar na een tijdje stonden ze midden op het inrijdterrein.

En er was een meisje die het voor elkaar kreeg om constant om mij heen een volte te rijden.. Heb nogal een échte merrie dus na een heleboel keer halthouden omdat ze bijna tegen me aanreed, kreeg ik paard niet meer stil, dus knalde ik tegen der aan. Ze bood toen wel der excuses aan Lachen

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:25

nog netjes dat ze dr excuses aanbied toch ! Ja Beter dan dat ze jou de schuld geven Tong uitsteken De meeste zijn gewoon zenuwachtig dus letten dan niet meer goed op kan gebeuren Nagelbijten / Gniffelen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:26

Ja, ik werd er echt heel geirriteerd van! Maar toen ze der excuses aanbood, is het voor mij alweer goed Knipoog

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:28

ik haat het lesgeven. Of het nu langs de kaknt is of midden in de baan. ik vind dat echt super irritand.les krijg je thuis en niet op wedstrijd

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:29

Dat vind ik onzin. Ik krijg ook wel eens les, maar dan schreeuwen ze niet, dan zeggen ze het als ik langskom.
Ik haat het alleen als ze in het midden van de bak/inrijdterrein gaan staan en de ruiter en maar omheen blijft rijden..

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:29

MyWishMax schreef:
Ja, ik werd er echt heel geirriteerd van! Maar toen ze der excuses aanbood, is het voor mij alweer goed Knipoog

Jaa idd Ja Dat je er geirriteerd van raakt is niet zo raar Tong uitsteken daar kan ik ook niet tegen hoor Nagelbijten / Gniffelen

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:30

ik heb er weinig last van zolang ze maar niet de heletijd in de weg rijden heb ik er geen moeite mee.. Hulp is altijd wel even fijn als je heel zenuwachtig bent of iets

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:34

Ja, het paard waar ik op start is heel lang niet weggeweest op wedstrijd. Ook thuis niet trouwens Knipoog En die veranderd echt van lekker te rijden paard in een enorme tank. Ik ben dus erg blij als ik hulp heb.
Pony mankeert nogal veel en op gras kan hij eigk niet lopen, instructie helpt dan met hem voorzichtig loswerken, als dat gebeurt is, rijd ik zelf weer verder Lachen

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:45

MyWishMax schreef:
Dat vind ik onzin. Ik krijg ook wel eens les, maar dan schreeuwen ze niet, dan zeggen ze het als ik langskom.
Ik haat het alleen als ze in het midden van de bak/inrijdterrein gaan staan en de ruiter en maar omheen blijft rijden..

oke als je langskomt wat in fluisteren oke, maar door die bak heen bleren. Daasr word ik echt van afgeleid.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:48

Nee okee, dat vind ik ook vervelend ja Knipoog Mijn instructie, als die al meegaan, schreeuwen alleen als er echt iets fout gaat Knipoog paard aan de kletter oid Lachen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:58

Ik heb op hetzelfde terrein gereden MwM en waarschijnlijk dus ook tegelijkertijd met jou. Die griet die les kreeg op de volte was wat lastig om toch omheen te kachelen...maar goed ik ben vrij dicht bij het springterrein gebleven en daar was t rustig! Blijkbaar vonden een hoop paarden dat griezelig.....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:28

Ik heb je helemaal niet gezien! Jammer zeg!

Ik durfde niet zo goed bij het springterrein, paard is er doodsbang voor en 's morgens heeft een pony van een vriendin van mij zich kreupel geschopt tegen dat hek aan..
(Ik reed op grote vos, met enorme bles Knipoog)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:54

Ik heb lang losgereden maar me helemaal afgesloten voor wat om me heen gebeurde dus ik heb echt niemand goed in me opgenomen.....Overigens liep ik er vanaf kwart voor acht 's morgens om drie pony's te helpen, dus ik ben echt de hele dag aanwezig geweest! Maar ik heb jou ook niet gezien hoor.....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:24

Jammer Knipoog Ik liep er ook al heel vroeg Tong uitsteken Eerst pony 2 proeven, toen parade op de pony.. toen losrijden 3 kwartier paard en 2 proeven Knipoog

Had je reus wel weer even goed willen bekijken! Lachen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:31

nee, dit keer had ik meneer Harmsen bij me, een wat druk dravende donkere die tot acht keer toe probeerde bij de uitgang opzij te vliegen....vandaar dat ik vaak wat verder uit de buurt blijf van de rest!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:56

Eergister zei een meisje heel voorzichtig sorry, want we reden een beetje tegen elkaar aan. Ik moest lachen en ik zei; geeft niet joh! *LOL*

Keek ze me echt verbaasd aan... Haha. Die is zeker wat anders gewend Clown