Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kuiken schreef:rianne1987 schreef:Maar ik snap het eigenlijk niet, als hun het bedrag binnen hebben en de deken die ik wil hebben is op voorraad, hadden ze het toch gewoon de 27e op kunnen sturen? Ik snap niet waarom er dan 10 dagen tussen zou moeten zitten
Dit staat ook duidelijk op hun site. Als je de spullen snel wilt hebben moet je voor een andere betalingsoptie kiezen.
Ze zullen hun redenen er wel voor hebben (bv het terug kunnen draaien van een incasso door de bestellende partij)
Palm_Dees schreef:Piaff vraagt voor rembours net zoveel als voor gewoon verzenden.
Nicky_Ray schreef:duurde ff (lees, vanaf begin juni!)
gabyfedde schreef:Pfff krijg er wat van... Nu weer een mailtje van mevrouw 1 gekregen dat zij hoogstpersoonlijk het pakket heeft verzonden en dat het toch echt onderweg moet zijn.... Pffffffff
Alwiene schreef:gabyfedde schreef:Pfff krijg er wat van... Nu weer een mailtje van mevrouw 1 gekregen dat zij hoogstpersoonlijk het pakket heeft verzonden en dat het toch echt onderweg moet zijn.... Pffffffff
Dan is zij vast ook wel benieuwd waar het nu is en kijkt ze dat even na met het track en trace nummer toch?![]()