ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:43

Het maakt niet uit bij wat voor bedrijf je iets besteld, met betaling loopt altijd veel mis. Daarom raad ik ook iedereen aan om onder rembours te bestellen!! Dan heb je het super snel in huis, en heb je ook geen gezeur.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:15

Tsja, daar heb je wel gelijk in Tulandro, maar veel mensen doen het toch niet met oog op de hogere verzendkosten Knipoog

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:18

ja, en dan kun je gewoon meer problemen verwachten, daarom betaal ik liever die paar euro extra

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:29

Kuiken schreef:
rianne1987 schreef:
Maar ik snap het eigenlijk niet, als hun het bedrag binnen hebben en de deken die ik wil hebben is op voorraad, hadden ze het toch gewoon de 27e op kunnen sturen? Ik snap niet waarom er dan 10 dagen tussen zou moeten zitten

Dit staat ook duidelijk op hun site. Als je de spullen snel wilt hebben moet je voor een andere betalingsoptie kiezen.
Ze zullen hun redenen er wel voor hebben (bv het terug kunnen draaien van een incasso door de bestellende partij)

dat zal de reden niet zijn.... aangezien je daar 30 dagen de tijd voor hebt.....

enneh.... onder rembours bestellen duurt zelfs overdreven lang bij hun....
maar ieder zijn eigen ervaring Knipoog

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:51

Ook vandaag heb ik niets ontvangen.
Terwijl ik het volgens degene die ik gisteren aan de telefoon had toch echt vandaag (gisteren) of morgen (vandaag dus) binnen moest hebben. Niet dus...
Morgen gaat mn moeder maar eens bellen, ikzelf ben daartoe ivm met mijn werk niet toe in staat.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:30

Ik ook nog steeds niks..... ik heb ze gisteren gemaild en ordernummer doorgegeven maar geen reactie weer op terug gekregen, geduld is een schone zaak maar mijn geduld raakt wel bijna op .... Frusty

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:10

Piaff vraagt voor rembours net zoveel als voor gewoon verzenden.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:13

Ik heb wel goede ervaringen met Piaffe, het is netjes na 3-4 dagen aangekomen. Lachen

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:23

Mijn bestelling is gearriveerd ! Mijn nieuwe cap vind ik zelf erg netjes (HH pro two tone zwart), mijn oude casco veiligheidshelm (calimerohelm Zij zijn groot en ik is klein! ) was antiek maar deze lijkt er weer op!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:31

Palm_Dees schreef:
Piaff vraagt voor rembours net zoveel als voor gewoon verzenden.

Niet geheel correct, op de site staat vermeld dat voor rembours zendingen altijd €5,75 extra in rekening gebracht wordt Knipoog

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:35

En dat is ook zo. Dat wordt namelijk EXTRA in rekening gebracht Knipoog

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:38

Nou ik heb ook nogsteeds geen geld terug... Ik heb het echt helemaal opgegeven met piaffe en bestel er ook echt werkelijk nooit meer iets.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 09:27

nog nooit problemen mee gehad.
Had laatste lederen chaps besteld, was helaas niet voorradig, is besteld bij de leverancier.
2 weken later thuis gekregen met een extra ding erbij!
Dat heb ik wel vaker gehad.
Een maal een winterdeken besteld, hadden ze het bestelformulier 2x geprint, kreeg ik 2 winterdekens!

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 09:29

Ik heb ook al een aantal keer iets besteld en geen problemen gehad dus zou er zo weer bestellen! Alles netjes verpakt en snel! dus ben erg tevreden over Piaff!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:52

Update:
Weer telefonisch contact gehad.
Het blijkt dus dat er leugens verteld worden. Degene die ik de voorgaande keren aan de telefoon heb gehad heeft mij afgelopen maandag verkondigd dat de bestelling verzonden was en dat ik het maandag of dinsdag moest ontvangen.
Het is nu donderdag en ook vandaag heb ik niets ontvangen. Dus maar weer even gebeld. Deze andere mevrouw vertelde dat de door mij bestelde peesbeschermers en cap niet bij nog hen waren geleverd en dat mijn bestelling daarom nog niet verzonden was. De dames spreken elkaar dus lekker tegen. Heb gevraagd of mijn geld snel kan worden terug gestort.
En ik bestel dus echt nooit meer bij Piaffe. Aan mensen die liegen heb ik een gruwelijke hekel.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:56

Oei, dat is inderdaad niet zo fijn Scheve mond Nu maar hopen dat je geld tijdig teruggestort wordt...

Ik heb op 27-09-2006 een bestelling geplaatst, nu heb ik normaal gesproken de spullen wel binnen een week binnen, maar ik heb ze nog steeds niet Verward
Aangezien ik wat spullen nodig heb dit weekend, heb ik een mailtje verstuurd met de vraag wanneer de spullen opgestuurd worden, dat mailtje heb ik vanochtend verstuurd, maar helaas nog geen reactie...

Ik wacht geduldig af Haha! De vorige keren is het ook goed gegaan, dus waarom nu niet Knipoog

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:00

Nou nu breekt m'n klomp... Is er vandaag ineens een paketje: M'n peesbeschermers Go jij! Go jij! Tsja ik zal alweer 2 weken te wachten op m'n geld dat teruggestort zou worden, omdat ze niet meer leverbaar waren. Maar ik ben er wel erg blij mee, want als ik ze ergens anders zou moeten bestellen zouden er weer verzendkosten bij komen en nu dus niet. Allen wel weer ene beetje vreemd dat ik ze dan ineens wel weer krijg, ik had ze al bijna ergens anders besteld Scheve mond\. Oook geen excuses ofzo erbij, sterker nog helemaal geen briefje... Maar goed alles is dus toch nog goed gekomen, duurde ff (lees, vanaf begin juni!)maar dan heb je ook wat.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:04

ik heb super ervaringen met hun.
zelfs een keer had ik iets onder rembours besteld wat ik dat weekend nodig had,maar doordat het nog niet leverbaar was en er op zaterdag niet bij ons onder rembours geleverd word hebben ze het zo opgestuurd en pas achteraf hoefen betalen.
Nou dat doen ze nooit dus vond ik toch wel dat ze goed van vertrouwen waren en daar was ik heel blij mee.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:05

Nicky_Ray schreef:
duurde ff (lees, vanaf begin juni!)

Bloos!

Wow, dat heeft wel erg lang geduurd zeg

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:39

Goed dat ik dit topic nog zag, ga nu meteen bellen.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:43

Pfff krijg er wat van... Nu weer een mailtje van mevrouw 1 gekregen dat zij hoogstpersoonlijk het pakket heeft verzonden en dat het toch echt onderweg moet zijn.... Pffffffff

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:13

gabyfedde schreef:
Pfff krijg er wat van... Nu weer een mailtje van mevrouw 1 gekregen dat zij hoogstpersoonlijk het pakket heeft verzonden en dat het toch echt onderweg moet zijn.... Pffffffff

Dan is zij vast ook wel benieuwd waar het nu is en kijkt ze dat even na met het track en trace nummer toch? Knipoog Clown

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:18

Alwiene schreef:
gabyfedde schreef:

Dan is zij vast ook wel benieuwd waar het nu is en kijkt ze dat even na met het track en trace nummer toch? Knipoog Clown

Dat nummer heb ik net gekregen. Track en trace kent het nummer niet...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:24

Je kunt dan het beste even bellen met de TPG pakket service. Zij kunnen het altijd wel zien. Heb het ook een aantal keer gehad met het versturen van een pakje (was niet te tracen door mijzelf).

Succes met het oplossen van de vervelende kwestie.

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:27

Vanmiddag heb ik gebeld met Piaffe en er werd me heel netjes en duidelijk uitgelegd dat als hun het van je rekening af halen het 5 dagen duurt voor ze het pakket kunnen verzenden.
Dus hoop morgen of maandag mijn pakket binnen te krijgen!