Wie mogen er naar het Gelders Kampioenschap????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:03

janneke is gelders kampioen L2 geworden, uit onze kring waren er 4 door, allemaal een prijs (en er waren 5 prijzen) vond het echt gek hoe slecht er werd gereden in die ring :S, ook een aantal mensen onder de 140.. :S ctal hoe heb jij het gedaan? kzag je niet tijdens de ereronde..

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:07

goed zeg van jan!!
enne liza bedankt voor de foto's heb ze in HAW gezet OK dan!

LotjahJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:23

wat een pech had jij vandaag Lisa!! Atleet werd wel superheet van die paarden daar achterin, jammer hoor!!
bij mij ging het superslecht vandaag, khoop dat het volgende week in ede beter gaat Lachen maarja.. kan gebeuren zeggen we dan maar..

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:34

Bij mij ging t ook slecht Boos!
sprong in de verkeerde galop aan Schijnheilig
151 en 155 en stond 17e en 6e en in totaal 14e :S
Ach al beter dan van de winter toen werd ik 2 na laatste Schijnheilig

De proef was veel te mat, mede doordat hij ziek was geweest, en ik maar 20 min had ingereden, terwijl ik normaal n kwartier alleen losmaak etc. en dan pas meer oprichten.
Ach..volgende keer beter.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:37

Kheb trouwens Liza weer gemeet, en Lisa en Shanna Tong uitsteken en Gabyfedde, stephanie en laura Haha!
Haha dus das wel grappig

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:02

Met mij ging het wel goed!! ik ben 5e geworden met 156 en 164 punten..
ps. ik was diegene die dr knol die kon houden tijdens de ereronde!!! ghihi.. oeps!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:39

Oke.. mijn rijtje met gemeete mensen:

Geral
xxxLisaxxx
Liza van Loon
Stefanie
Gabyfedde
Ctal

En nog mensen van mijn club enzo, maar die ken ik natuurlijk al Haha!

Jaja, we mogen naar t NK met de vereniging! Nu hopen dat ik erin mag blijven na mijn stomme fout Bloos! Bloos

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:46

jaja! ben ook wel super blij man! vooral die linten! daar deed ik het voor! hihi.. maarja.. op naar de hypiade 2004! woehoe!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 03:29

Haha super gedaan zeg!
Kampioene! Tong uitsteken

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 07:54

Super Jipkip, gefeliciteerd!

Ik heb dus ook een aantal mensen gemeet, ik ben alleen zo slecht in namen onthouden dat ik die nu al niet meer weet Bloos!

Ik vond het een erg mooie wedstrijd, tov de paarden-gelderse is de sfeer bij de pony's veel leuker!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 08:47

Hier ben ik Schijnheilig
Met het 4-tal zijn we 4e geworden (hadden prijs) maar er mochten er helaas maar 2 door naar de Hippiade.
Met het verenigingsteam zijn we 3e geworden dus we zijn dik door Party!! Ik moest dressuren en had 160 punten gehaald. Echt leuk om met die prijsuitreiking mee te rijden Schijnheilig Ermeloooo Cool
Met springen, grrrr Boos! Een weigering, daarna springt Melano heel ongeluk de hindernis.. De volgend hindernis gaat ze dwars door heen (moet het nog even nakijken op de video) en de hindernis daarna weigerde ze, ik vloog voorover aan de rechterkant, Melano gaat naar links en opeens stond ik naast me pony Verward Echt zooo dom gewoon Scheve mond Tong uitsteken Baal ontzettend! Moest we lachen Bloos! Schijnheilig Nog nooit gevallen op een wedstrijd en dan moet het net precies op de Gelderse Kampioenschappen zijn.. Ach gut
Met dressuur (wat we me pony moe Ach gut ) ging wel redelijk. Niet spetterend en voor mijn gevoel was ze heel sloom en had ik het idee dat ze elk moment kon gaan stil staan Tong uitsteken Mijn vader ging voor het eerst in ze leven op wedstrijd voorlezen Bloos! Van de ene jury, 163 punten en de andere 158 punten. Totaal 61.70% dacht ik uit me hoofd.. Hiermee ben ik als 8ste geeindigd van de 24. Niet goed genoeg voor een prijs en dus ook niet naar de Hippiade maar ik ben er zeker wel tevreden mee Lovers
Hallo Shanna ahum, ik heb jouw ook gemeet hoor Tong uitsteken Hoe kan je mij nou vergeten na me mooie actie Schijnheilig Tong uitsteken

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:52

New-Forest schreef:
Hier ben ik Schijnheilig
Met het 4-tal zijn we 4e geworden (hadden prijs) maar er mochten er helaas maar 2 door naar de Hippiade.
Met het verenigingsteam zijn we 3e geworden dus we zijn dik door Party!! Ik moest dressuren en had 160 punten gehaald. Echt leuk om met die prijsuitreiking mee te rijden Schijnheilig Ermeloooo Cool
Met springen, grrrr Boos! Een weigering, daarna springt Melano heel ongeluk de hindernis.. De volgend hindernis gaat ze dwars door heen (moet het nog even nakijken op de video) en de hindernis daarna weigerde ze, ik vloog voorover aan de rechterkant, Melano gaat naar links en opeens stond ik naast me pony Verward Echt zooo dom gewoon Scheve mond Tong uitsteken Baal ontzettend! Moest we lachen Bloos! Schijnheilig Nog nooit gevallen op een wedstrijd en dan moet het net precies op de Gelderse Kampioenschappen zijn.. Ach gut
Met dressuur (wat we me pony moe Ach gut ) ging wel redelijk. Niet spetterend en voor mijn gevoel was ze heel sloom en had ik het idee dat ze elk moment kon gaan stil staan Tong uitsteken Mijn vader ging voor het eerst in ze leven op wedstrijd voorlezen Bloos! Van de ene jury, 163 punten en de andere 158 punten. Totaal 61.70% dacht ik uit me hoofd.. Hiermee ben ik als 8ste geeindigd van de 24. Niet goed genoeg voor een prijs en dus ook niet naar de Hippiade maar ik ben er zeker wel tevreden mee Lovers
Hallo Shanna ahum, ik heb jouw ook gemeet hoor Tong uitsteken Hoe kan je mij nou vergeten na me mooie actie Schijnheilig Tong uitsteken

Balen van springen! Jammer dat je niet door bent met dressuur. Maar je bent iig door met de vereniging!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:11

New-Forest schreef:
Hier ben ik Schijnheilig

Sorry sorry sorry! Ik dacht er gister aan toen ik in bed lag, maar ik was echt TE moe. 4 uur op en om 11 uur erin.. hallow Scheve mond Oef!

He maar goed gedaan hoor, een 8e plaats!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:17

Shanna16 schreef:
Oke.. mijn rijtje met gemeete mensen:

Geral
xxxLisaxxx
Liza van Loon
Stefanie
Gabyfedde
Ctal

En nog mensen van mijn club enzo, maar die ken ik natuurlijk al Haha!

Jaja, we mogen naar t NK met de vereniging! Nu hopen dat ik erin mag blijven na mijn stomme fout Bloos! Bloos

en waar sta ik?
ik heb je bij de springring gesproken voordat je erin moest , volgens mij herkende je me niet Bloos!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:19

Haaaiii Jongens Haha!

Wij mogen ook door naar de Nederlandse!!!!

Met het viertal zijn we 5e geworden met 154 en 173 punten wat een verschil!!!
( mede omdat die lage jury boos op ons was omdat we volgens hem te laat starten Boos! )

Maargoed en met de vereniging waren we 4e!!!
Ik reed dressuur voor de Vereniging en haalde...

181 punten Haha!:D:D:D:D

foto's komen snel Haha!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:22

en waar was iedereen OP DE AFGESPROKEN PLEK Boos!:(:(:(:(

STOND IK DAAR MET SHANNA EN GABEFEDDE EN VERDER NIEMAND Boos!:(:(

KINDERACHTIG HOOR Tong uitsteken

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:56

@Pasha: Ik was er om 12 uur. Dat jullie er nou pas om kwart over waren Tong uitsteken Jammer dat ik jou niet gemeet, maar ik heb shanna nog wel gevonden Haha!

Enne 181 Bloos! Hoe flik je dat?!?

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:54

haha idd wij (liza en ik) waren er om 12 uur precies haha we hadden wel een kwartier naar het secretariaat lopen zoeken want dat was bijna niet te vinden
Vandaag moest ik op hetzelfde terrein weer rijden en was 1e haha als ie dat gister nou ff deed Tong uitsteken

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:31

xxLisaxx schreef:
haha idd wij (liza en ik) waren er om 12 uur precies haha we hadden wel een kwartier naar het secretariaat lopen zoeken want dat was bijna niet te vinden

Ja, wij (mikolaiki en ik) konden het eerst ook niet goed vinden maarja... waren we er om 12 uur en toen was er nog niemand. Gingen we wel weer even kijken bij springen en dressuur enzo. Toen waren we heel de tijd vergeten Haha!. De 2e meeting hebben we niet gered. Verder ging het wel heel goed. Wij mogen met de vereniging ook naar 't NK Lachen ! We waren 2e. Met de verenigingsdressuur had ik 169 punten. Met mijn individuele dressuur had ik 157 en 167 ofzo. En daar was ik 4e mee geworden Lachen ! Marionnnn heb ik ook nog gemeet, bij de prijsuitreiking dan Tong uitsteken ze was 5e, ook heel netjes! Foto's volgen nog...

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:39

Ik was om 12 uur nog maar net onderweg Tong uitsteken dus kon niet eens langs komen Tong uitsteken

Maar gefeliciteerd allemaal!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:24

luxje schreef:
en waar sta ik?
ik heb je bij de springring gesproken voordat je erin moest , volgens mij herkende je me niet Bloos!

Bloos! oliebol hey, was JIJ dat? Ohh Marleen sorry sorry sorry ik schaam me echt Bloos!

Jemig, ik dacht nog wel, goh, dat lijkt wel alsof ze me kent!

Haha Schijnheilig Ik was gewoon zoooo geconcentreerd dat ik echt alleen maar "Bedankt" zei, dacht ik. En dan nog 5 vergeten... shame on me! Maar wel lekker opgelost he?! Tong uitsteken

He, dan heb je nu toch Boas gespot! En en en? Issie goedgekeurd? Tong uitsteken

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:01

liza van loon schreef:
@Pasha: Ik was er om 12 uur. Dat jullie er nou pas om kwart over waren Tong uitsteken Jammer dat ik jou niet gemeet, maar ik heb shanna nog wel gevonden Haha!

Enne 181 Bloos! Hoe flik je dat?!?

Tjah ff de jury lief aankijken he Clown

p.s al mijn foto's staan hier Haha!
njaa..een selectie ervan Tong uitsteken

[HAW] Gelderse Kampioenschappen 4-tal en Dressuur

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:13

Nee je hebt gewoon goed gereden Haha!

Toen ik ook n keer 180 ofzo in de L1 reed, keek de jury bij t binnenkomen heel boos, en bij het afgroeten heel lief Tong uitsteken dus jij hebt de jury ook gewoon even ontdooit Tong uitsteken

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:17

Ik vind het erg knap hoor Pasha, vooral bij de gelderse, meestal zijn ze dan iets strenger. Maar ik ga ff je foto's bekijken. Wordt nu echt tijd dat je L2 gaat starten Knipoog

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:18

Gefeliciteerd prijswinnaars en Hippiade gangers!! Haha! OK dan!
Weet iemand wie de Z2 heeft gewonnen?