Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
New-Forest schreef:Hier ben ik
Met het 4-tal zijn we 4e geworden (hadden prijs) maar er mochten er helaas maar 2 door naar de Hippiade.
Met het verenigingsteam zijn we 3e geworden dus we zijn dik door![]()
Ik moest dressuren en had 160 punten gehaald. Echt leuk om met die prijsuitreiking mee te rijden
Ermeloooo
![]()
Met springen, grrrrEen weigering, daarna springt Melano heel ongeluk de hindernis.. De volgend hindernis gaat ze dwars door heen (moet het nog even nakijken op de video) en de hindernis daarna weigerde ze, ik vloog voorover aan de rechterkant, Melano gaat naar links en opeens stond ik naast me pony
Echt zooo dom gewoon
![]()
Baal ontzettend! Moest we lachen
![]()
Nog nooit gevallen op een wedstrijd en dan moet het net precies op de Gelderse Kampioenschappen zijn..
![]()
Met dressuur (wat we me pony moe) ging wel redelijk. Niet spetterend en voor mijn gevoel was ze heel sloom en had ik het idee dat ze elk moment kon gaan stil staan
Mijn vader ging voor het eerst in ze leven op wedstrijd voorlezen
Van de ene jury, 163 punten en de andere 158 punten. Totaal 61.70% dacht ik uit me hoofd.. Hiermee ben ik als 8ste geeindigd van de 24. Niet goed genoeg voor een prijs en dus ook niet naar de Hippiade maar ik ben er zeker wel tevreden mee
![]()
Hallo Shanna ahum, ik heb jouw ook gemeet hoorHoe kan je mij nou vergeten na me mooie actie
![]()
New-Forest schreef:Hier ben ik
Met het 4-tal zijn we 4e geworden (hadden prijs) maar er mochten er helaas maar 2 door naar de Hippiade.
Met het verenigingsteam zijn we 3e geworden dus we zijn dik door![]()
Ik moest dressuren en had 160 punten gehaald. Echt leuk om met die prijsuitreiking mee te rijden
Ermeloooo
![]()
Met springen, grrrrEen weigering, daarna springt Melano heel ongeluk de hindernis.. De volgend hindernis gaat ze dwars door heen (moet het nog even nakijken op de video) en de hindernis daarna weigerde ze, ik vloog voorover aan de rechterkant, Melano gaat naar links en opeens stond ik naast me pony
Echt zooo dom gewoon
![]()
Baal ontzettend! Moest we lachen
![]()
Nog nooit gevallen op een wedstrijd en dan moet het net precies op de Gelderse Kampioenschappen zijn..
![]()
Met dressuur (wat we me pony moe) ging wel redelijk. Niet spetterend en voor mijn gevoel was ze heel sloom en had ik het idee dat ze elk moment kon gaan stil staan
Mijn vader ging voor het eerst in ze leven op wedstrijd voorlezen
Van de ene jury, 163 punten en de andere 158 punten. Totaal 61.70% dacht ik uit me hoofd.. Hiermee ben ik als 8ste geeindigd van de 24. Niet goed genoeg voor een prijs en dus ook niet naar de Hippiade maar ik ben er zeker wel tevreden mee
![]()
Hallo Shanna ahum, ik heb jouw ook gemeet hoorHoe kan je mij nou vergeten na me mooie actie
![]()
Shanna16 schreef:Oke.. mijn rijtje met gemeete mensen:
Geral
xxxLisaxxx
Liza van Loon
Stefanie
Gabyfedde
Ctal
En nog mensen van mijn club enzo, maar die ken ik natuurlijk al
Jaja, we mogen naar t NK met de vereniging! Nu hopen dat ik erin mag blijven na mijn stomme fout![]()
xxLisaxx schreef:haha idd wij (liza en ik) waren er om 12 uur precies haha we hadden wel een kwartier naar het secretariaat lopen zoeken want dat was bijna niet te vinden
luxje schreef:en waar sta ik?
ik heb je bij de springring gesproken voordat je erin moest, volgens mij herkende je me niet
liza van loon schreef:@Pasha: Ik was er om 12 uur. Dat jullie er nou pas om kwart over warenJammer dat ik jou niet gemeet, maar ik heb shanna nog wel gevonden
Enne 181Hoe flik je dat?!?