Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jacksie schreef:[***] schreef:Ik vind de discussie hier eigenlijk wel ongepast. TS en haar stadgenoten mogen zelf bepalen hoe ze rouwen en wanneer ze klaar zijn voor een nieuw paardenvriendje.
Mee eens. Getuigt niet van veel empathie. Je bent niet verplicht te doneren en je mag er best een mening over hebben, maar om die hier zo in dit topic te uiten terwijl iemand net haar paard verloren is vind ik niet erg netjes.
paars schreef:Het is geen poll waarin je kunt zeggen “eens” of “oneens”.
Betuig je steun…het zal je gebeuren zeg. Meer hoef je niet te doen. Wil je niet funden dan ook prima. Dan wens je haar sterkte en houdt je je mond. Dat is een kwestie van fatsoen.
En wie dat wel wil doen die kan dat.
Mensen hebben in zulke situaties vaak de behoefte om iets voor een ander te doen. En dit is een manier.
En idd hoe eerder een brand wordt opgemerkt hoe beter. De zoon was gelukkig wel thuis maar lag mss al te slapen? Horror voor hem ook. Voor alle betrokkenen.
Heb je Diore al weg kunnen laten halen?
Hoe dan ook: sterkte. Moet er nog vaak aan denken.
MJ_ schreef:Ik mis nog wat informatie over deze gofund. Als er straks 45.000 euro is, wordt dat bedrag dan verdeeld over 23 eigenaren, dus iedereen 1.950 euro.
Of is het dan alleen voor mensen die echt een nieuw paard kopen? En dan op=op?
En wat gebeurt er als er geld overblijft?
Ik mis toch wat meer toelichting.
Cayenne schreef:MJ_ schreef:Ik mis nog wat informatie over deze gofund. Als er straks 45.000 euro is, wordt dat bedrag dan verdeeld over 23 eigenaren, dus iedereen 1.950 euro.
Of is het dan alleen voor mensen die echt een nieuw paard kopen? En dan op=op?
En wat gebeurt er als er geld overblijft?
Ik mis toch wat meer toelichting.
Dit is ook de reden waarom ik nog twijfel om te doneren.
Ik mis ook precies deze informatie. En waar is het bedrag op gebaseerd?
ivy_power89 schreef:Jacksie schreef:
Mee eens. Getuigt niet van veel empathie. Je bent niet verplicht te doneren en je mag er best een mening over hebben, maar om die hier zo in dit topic te uiten terwijl iemand net haar paard verloren is vind ik niet erg netjes.
Nou sorry, ik moet hier toch even op inhaken. Ik heb onwijs veel empathie voor de situatie. Maar omdat ik een andere mening heb wat betreft een crowdfunding vanwege de reden die genoemd wordt waarom de crowdfunding is opgezet heb ik ineens weinig empathie.
Het is TS zelf die al heel snel om geld komt vragen, waarom mogen mensen daar niet kritisch over zijn zonder dat er meteen gezegd wordt dat je dan geen empathie hebt.
noukie12 schreef:We wisten niet waarom er geen keuze mogelijk was voor ons. Hopelijk kunnen we deze vraag nog stellen, in de toekomst.
Ik kan geen woorden geven aan mijn verdriet. Want dat is niet op te schrijven, alleen te zien en te voelen.
Dit is inderdaad mijn manier van copen, altijd al zo geweest, eerst de rest en dan mijzelf. Altijd sterk tot ik aan de beurt ben en mijn emoties kan tonen. (Ook mijn werk overigens, voor mensen zorgen)
poetser schreef:Hey TS,
Allereerst heel veel sterkte nog met je immense verlies.
Hoe gaat het nu met je?