[FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:27

De baselayers van horsegloss moet je idd een maat groter nemen. Staat er ook bij op de site. Wel superfijne shirts!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 18:07

Elitedeux schreef:
Ik heb bij Kramer 2 rijshirts besteld. De bestelling is wel van mijn bankrekening afgeschreven maar zie nergens mijn bestelling staan. Ik heb ook geen mail gehad over mijn bestelling (spambox ook gecheckt!). Meer mensen hier ervaring mee? Of moet ik gewoon even geduld hebben voordat ze de mail met je bestellinh versturen?

Vreemd, ik krijg altijd meteen een bevestiging in mijn mail, en heb ook een account waar ik de bestelling terug kan zien. Maar misschien een storing aan hun zijde? Dus zou zeker eerst even contacten!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 18:18

Net een vliegenmasker gehaald voor m'n paard, maar deze kon ik niet laten liggen voor bij m'n tuig <3
Voor nu wat te warm maar hij zit superfijn! Is van Quur
Afbeelding

Ik zou Kramer even een mailtje sturen, ik krijg altijd gelijk een bevestiging namelijk :) Misschien is er gewoon wat mis gegaan!

Knabbel1070

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 18:23

Afbeelding
Gister eindelijk een rijlegging kunnen vinden bij de epplejeck die ik pas <3 En hij is ook nog mooi. Alle rijbroeken en leggings zijn altijd te groot, maar had toch echt iets nieuws nodig dus gister met goede hoop naar de EJ. En ja hoor wonder boven wonder iets wat past en aan m’n eisen voldoet :D

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 18:50

Mooie shirt en broek!

Ik heb ze inderdaad maar gemaild. Hopen dat ze snel reageren :)

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:11

Flicka12 schreef:
Elitedeux schreef:
Ik heb bij Kramer 2 rijshirts besteld. De bestelling is wel van mijn bankrekening afgeschreven maar zie nergens mijn bestelling staan. Ik heb ook geen mail gehad over mijn bestelling (spambox ook gecheckt!). Meer mensen hier ervaring mee? Of moet ik gewoon even geduld hebben voordat ze de mail met je bestellinh versturen?

Wat vervelend! Misschien komt het nog.. en anders misschien even een mailtje sturen?

Ik heb zonet deze besteld in Dark Red, ben heel benieuwd! Helemaal niet duur namelijk *\o/*
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10094

Die ziet er heel comfortabel uit. Laat even weten hoe je hem vind zitten als je hem binnen hebt.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:25

De anky polos zijn in de aanbieding bij de divoza, maar alleen xs en xxl. Gaat mij beiden niet passen, maar misschien iemand anders hier wel? Ik heb de groene vervolgens besteld bij de ej, want die hebben 27 procent korting ivm koningsdag en zij hadden wel alle maten nog :D :D ook gelijk die ej rijlegging besteld die hier langs kwam, wil zo'n legging toch wel een keer proberen. Ik ben benieuwd.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:53

Ik wil ook echt graag de Anky polo’s voor bij mijn setjes en de korting is ook echt zeer aantrekkelijk -O- Maar heb vrij onverwachts een nieuwe auto gekocht dus moet even zuinig zijn :D

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:43

Vannacht begonnen met lezen en nu alles bijgelezen wat een leuke topic! Nu had ik wel een vraagje
Zie dat een aantal mensen Felix Buhler shirtjes hebben nu wou ik heel graag deze in de quick dry stof alleen vroeg ik me af welke maat ik moet bestellen ik heb maat 42/44 boven kleding vallen deze op maat want dan kan ik gewoon voor L gaan evt.

Afbeelding

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:51

Knabbel1070 schreef:
[ [url=m/KX0FFW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister eindelijk een rijlegging kunnen vinden bij de epplejeck die ik pas <3 En hij is ook nog mooi. Alle rijbroeken en leggings zijn altijd te groot, maar had toch echt iets nieuws nodig dus gister met goede hoop naar de EJ. En ja hoor wonder boven wonder iets wat past en aan m’n eisen voldoet :D

Wauw!! :j Welke legging is dit?

Knabbel1070

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:04

Felien_Kyra schreef:
Knabbel1070 schreef:
[ [url=m/KX0FFW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!! :j Welke legging is dit?

rijlegging kingsland katinka, maar kan hem nergens op internet vinden dus ik denk dat hij van een oudere collectie is.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:20

Ik ben blij met mijn nieuwe polo en de rijlegging. Binnenkort maar eens proberen hoe dat rijdt :D
Afbeelding

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:51

Foto uit een filmpje, maar m'n shirt matcht echt perfect met m'n zadel :D
Had ook een Polo van Pikeur in m'n handen die denk ik perfect bij de Rosewood past, maar €60+ voor een vrij simpel shirtje vind ik toch teveel van het goede denk ik...

Afbeelding
Afbeelding

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:03

Shirt staat inderdaad heel tof bij je zadel!

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:21

Mooi!

Ik ben helaas nog geen stap verder met mijn bestelling traceren. Ik kan Kramer helaas telefonisch niet bereiken, en mijn mail wordt ook niet bij hun bezorgd, helaas. Ga het nogmaals proberen en anders moet ik maar afwachten..

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 17:09

bliksemflits schreef:
Net een vliegenmasker gehaald voor m'n paard, maar deze kon ik niet laten liggen voor bij m'n tuig <3
Voor nu wat te warm maar hij zit superfijn! Is van Quur
[ [url=m/e7HwpJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou Kramer even een mailtje sturen, ik krijg altijd gelijk een bevestiging namelijk :) Misschien is er gewoon wat mis gegaan!

Is dit van de Beau serie?
Is dit op jouw foto de echte kleur? Is dit echt cognac of iets donkerder.
Op de site staat dat hij groot uitvalt, valt hij echt groot uit? Ik heb normaal maat L, Ik vind het wel fijn als shirts iets ruimer zitten. Kan ik dan gewoon een L bestellen?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 18:33

Geen idee of dit van de Beau serie is, ik heb hem uit de winkel van een plank :')
Hij valt wel groot ja, ik heb normaal S en soms XS, maar van deze echt een XS en die zit mooi.
Hij is echt cognac, zelfde kleur als m'n zadel.

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:17

candalisa schreef:
Vannacht begonnen met lezen en nu alles bijgelezen wat een leuke topic! Nu had ik wel een vraagje
Zie dat een aantal mensen Felix Buhler shirtjes hebben nu wou ik heel graag deze in de quick dry stof alleen vroeg ik me af welke maat ik moet bestellen ik heb maat 42/44 boven kleding vallen deze op maat want dan kan ik gewoon voor L gaan evt.

[ [url=m/O8RGrp.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb verschillende shirts van Felix Buhler. Ik heb ze gewoon in dezelfde maat als ik altijd heb besteld. Ik heb alleen niet de quick dry shirts, ik heb katoenen varianten haha :)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 20:25

De Sculpt rijlegging van Maximilian is zoooo fijn <3 Ik heb hem al de hele dag aan (én in gereden) en ik doe hem nooit meer uit.

Afbeelding

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:46

@bliksemflits, dat shirt is idd echt suuupermooi bij je zadel <3 so classy!

@Elitedeux, wat balen zeg .. ondertussen al nieuws?

@Unseen, haha I know the feeling! Gelukkig vind vriend mijn rijbroeken en legging nog wel sexy :p dus het mag! Wou alleen dat ik er ook in kon gaan werken .. achja, zolang de corona-maatregelen hier nog gelden, kan ik gewoon lekker in rijlegging thuis werken :p

Heeft hier iemand nog een tip voor een oranje shirtje of polo dat bij de Brick orange van ES zou passen?
Graag iets met korte mouwen en niet te duur ... Zelf nog niet meteen iets gevonden. De polo die ik heb past er nét niet echt helemaal bij.

EDIT: beige, zoals de rand mag ook natuurlijk ;)

Ter referentie:

Afbeelding

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:56

bliksemflits schreef:
Dit is 'm geworden uiteindelijk, outfitje van vandaag en als toppunt is m'n broek na 2 dagen dragen nog steeds wit *\o/* :')
[ [url=m/x3HwP4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauuuuuw :wow: Jou figuur ook haha, ik wou dat ik weg kwam met strakkere polo's.

Ik ga hier ook mee volgen! Gewoon ter inspiratie, ben vaak te gierig om echte merk setjes te kopen, maar zoek wel soms een goedkoop shirt erbij. Ik heb alleen zelf best wel wat buik, merk dat ik bij andere die strakke t-shirts super mooi vind, maar bij mezelf stoor ik me dan enorm aan mn buik. Dragen jullie ook wel eens iets lossere kleding? Ik heb zelf voor in de zomer zo een paar 'netjes' voor over een top. Die draag ik heel vaak eigenlijk.

Voor mijn hunter green dekje had ik nog een tof shirt liggen, alleen ging die tijdens het rijden dus helemaal naar boven flappen :+

Afbeelding

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:29

Hahaha ja dat is dus een reden dat ik vaak in strakke kleding rij, het gaat er vaak zo raar uitzien anders :')

Enige losse kleding die ik draag zou dan een trui zijn van de winter, maar ik heb gewoon een hekel aan sporten in losse kleding := (Ook gewoon fitnessen of hardlopen oid)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:41

Mooie outfits weer!

Ondertussen eindelijk contact gehad. Mijn bestelling is inderdaad niet doorgekomen, maar het geld is wel afgeschreven van m'n rekening. Ik heb een screenshot van de betaling gestuurd, nu gaan zij uitzoeken wat er mis is gegaan. Heb voor de zekerheid mijn bestelling + adres nogmaals doorgegeven in de hoop dat ze het alsnog willen opsturen. Anders hoop ik dat ze mij het geld terug kunnen storten en ik alsnog opnieuw kan bestellen.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:59

Elitedeux schreef:
Mooie outfits weer!

Ondertussen eindelijk contact gehad. Mijn bestelling is inderdaad niet doorgekomen, maar het geld is wel afgeschreven van m'n rekening. Ik heb een screenshot van de betaling gestuurd, nu gaan zij uitzoeken wat er mis is gegaan. Heb voor de zekerheid mijn bestelling + adres nogmaals doorgegeven in de hoop dat ze het alsnog willen opsturen. Anders hoop ik dat ze mij het geld terug kunnen storten en ik alsnog opnieuw kan bestellen.

Ik denk dat je je geld gewoon terug krijgt :) Tis een fijne en nette winkel (helaas wat slecht bereikbaar inderdaad maar dat schijnt in Duitsland niet zo normaal te zijn als in Nederland begreep ik := )
Maar zou mij niet teveel zorgen maken, ze zullen het vast netjes oplossen :j

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:28

Ja daar ga ik ook wel vanuit! Ik heb in het verleden al eens wat besteld bij ze en heb daar nooit problemen mee gehad :)