Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elitedeux schreef:Ik heb bij Kramer 2 rijshirts besteld. De bestelling is wel van mijn bankrekening afgeschreven maar zie nergens mijn bestelling staan. Ik heb ook geen mail gehad over mijn bestelling (spambox ook gecheckt!). Meer mensen hier ervaring mee? Of moet ik gewoon even geduld hebben voordat ze de mail met je bestellinh versturen?
Flicka12 schreef:Elitedeux schreef:Ik heb bij Kramer 2 rijshirts besteld. De bestelling is wel van mijn bankrekening afgeschreven maar zie nergens mijn bestelling staan. Ik heb ook geen mail gehad over mijn bestelling (spambox ook gecheckt!). Meer mensen hier ervaring mee? Of moet ik gewoon even geduld hebben voordat ze de mail met je bestellinh versturen?
Wat vervelend! Misschien komt het nog.. en anders misschien even een mailtje sturen?
Ik heb zonet deze besteld in Dark Red, ben heel benieuwd! Helemaal niet duur namelijk![]()
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10094
Knabbel1070 schreef:[ [url=m/KX0FFW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister eindelijk een rijlegging kunnen vinden bij de epplejeck die ik pasEn hij is ook nog mooi. Alle rijbroeken en leggings zijn altijd te groot, maar had toch echt iets nieuws nodig dus gister met goede hoop naar de EJ. En ja hoor wonder boven wonder iets wat past en aan m’n eisen voldoet
Felien_Kyra schreef:Knabbel1070 schreef:[ [url=m/KX0FFW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister eindelijk een rijlegging kunnen vinden bij de epplejeck die ik pasEn hij is ook nog mooi. Alle rijbroeken en leggings zijn altijd te groot, maar had toch echt iets nieuws nodig dus gister met goede hoop naar de EJ. En ja hoor wonder boven wonder iets wat past en aan m’n eisen voldoet
Wauw!!Welke legging is dit?
bliksemflits schreef:Net een vliegenmasker gehaald voor m'n paard, maar deze kon ik niet laten liggen voor bij m'n tuig
Voor nu wat te warm maar hij zit superfijn! Is van Quur
[ [url=m/e7HwpJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou Kramer even een mailtje sturen, ik krijg altijd gelijk een bevestiging namelijkMisschien is er gewoon wat mis gegaan!
candalisa schreef:Vannacht begonnen met lezen en nu alles bijgelezen wat een leuke topic! Nu had ik wel een vraagje
Zie dat een aantal mensen Felix Buhler shirtjes hebben nu wou ik heel graag deze in de quick dry stof alleen vroeg ik me af welke maat ik moet bestellen ik heb maat 42/44 boven kleding vallen deze op maat want dan kan ik gewoon voor L gaan evt.
[ [url=m/O8RGrp.png]Afbeelding[/url] ]
bliksemflits schreef:Dit is 'm geworden uiteindelijk, outfitje van vandaag en als toppunt is m'n broek na 2 dagen dragen nog steeds wit![]()
[ [url=m/x3HwP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elitedeux schreef:Mooie outfits weer!
Ondertussen eindelijk contact gehad. Mijn bestelling is inderdaad niet doorgekomen, maar het geld is wel afgeschreven van m'n rekening. Ik heb een screenshot van de betaling gestuurd, nu gaan zij uitzoeken wat er mis is gegaan. Heb voor de zekerheid mijn bestelling + adres nogmaals doorgegeven in de hoop dat ze het alsnog willen opsturen. Anders hoop ik dat ze mij het geld terug kunnen storten en ik alsnog opnieuw kan bestellen.