Ik vind hem voor de laarzen en de pasvorm die ik dagelijks zie, echt super mooi zitten! Ik zou er over nadenken om 'm toch te kopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liekec schreef:Mag ik even binnenvallen en vragen wat jullie van de pasvorm van deze laars vinden?
[ [url=m/WUG3Zg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5h5xTr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel omdat mijn voetmaten ongelijk zijn, mijn ene hiel drukt nu echt wel flink tegen de laars. Maat groter gaat mijn ander voet schuiven helaas. Daarnaast ben ik bang dat ze te laag zijn. Ook vind ik ze voor 300 euro een beetje teveel 'kaplaars' lookalike. Ik wil eventueel bij celeris laarzen aan laten meten, omdat ik ze dan zelf kan samenstellen en de pasproblemen van de petrie van de foto ook niet meer. Iemand die weet wat wijsheid is?
Lottekuhh_x schreef:liekec schreef:Mag ik even binnenvallen en vragen wat jullie van de pasvorm van deze laars vinden?
[ [url=m/WUG3Zg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5h5xTr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel omdat mijn voetmaten ongelijk zijn, mijn ene hiel drukt nu echt wel flink tegen de laars. Maat groter gaat mijn ander voet schuiven helaas. Daarnaast ben ik bang dat ze te laag zijn. Ook vind ik ze voor 300 euro een beetje teveel 'kaplaars' lookalike. Ik wil eventueel bij celeris laarzen aan laten meten, omdat ik ze dan zelf kan samenstellen en de pasproblemen van de petrie van de foto ook niet meer. Iemand die weet wat wijsheid is?
Ik vind de pasvorm voor het zicht best goed, maar zelf voel je natuurlijk het beste of dat ze goed zitten. De hoogte van de laars is ook net wat jij fijn of mooi vindt. Zelf vind ik ze voor het zicht niet te laag. Aangezien je ene hiel nu al erg tegen de laars drukt zal ik ze als ik jou was toch niet nemen, nog liever te groot dan te klein. Zelf heb ik wel eens iets te kleine schoenen gekocht en heb deze uiteindelijk verkocht omdat ze me echt niet lekker zaten.
Aco schreef:Mijn petrie Verona's zijn binnen. Echt niet zo lang op moeten wachten (zijn dan ook 'standaard' botten). Deze avond (als het weer het echter toelaat), probeer ik ze uit te paard. Zitten nu nog heel hoog maar moeten nog wat inzakken en dan zitten ze naar mijn mening ideaal.
Iselda schreef:CalvinenGino schreef:Top, ik ga vrijdag eens kijken naar de Aachen, en anders toch mr de coventry.. ben benieuwd hoe die in het donkerder bruin uitzien
En, welke laars is het uiteindelijk geworden? Heb je al een keuze kunnen maken?
Iselda schreef:CalvinenGino, elastiek is toch juist ideaalKan lang aan qua pasvorm! Fijn dat ze zo snel lekker zaten.
Ik vind het een mooi kleurtje ook!![]()
Shauniraquel, da's een leuk prijsje zeg. Kan het misschien zijn dat je ze door het elastiek wel past met 40 cm? En die andere niet? Dat kan natuurlijk nog een beetje oprekken..
Jiildou23 schreef:Mijn laarzen zijn er potverdikkie nog steeds niet. Op 8 mei laten aanmeten en ze hadden het over een wacchttijd van 4 weken, maar blijkbaar hebben ze het bij Petrie heeeeeel erg druk want het duurt al een stuk langer dan 4 weken.