maria1991 schreef:Waar je die gratis kwast erbij krijgt betaal je toch 12,50 ofzo voor een flesje? en ook nog verzendkosten. Kun je beter bij die leerverfshop kopen en dan n goedkope kwast erbij kopen. stukkie goedkoper.
ontvetten deed ik met aceton
Bij leerverfshop.nl betaal je nogsteeds 5,95 verzending, een groot potje kost 12,50 en er staat wel bij dat je een kwastje krijgt, maar die heb ik toch niet ontvangen -> 18.45
Bij deleerverfwinkel.nl betaal je 5,75 verzending, een groot potje kost 9,95 -> 15,70, je hebt hierbij trouwens al penselen vanaf 1,10 euro
Ik heb deleerverfwinkel een stukje leer opgestuurd en ze hebben gekeken welke kleur hier het beste bij past. Hiervoor hebben ze me heel snel gemaild, ik denk zodra het binnen was. De leerverfshop heb ik 2 weken voor moeten mailen tot ik iets binnen had, en dan nog eens een week zodat ze mijn geld terugstorten van wat ze niet opgestuurd hadden. Die verdienen geen cent meer aan mij.
Ik heb trouwens gewoon een sponsje gebruikt en een simpel penseel voor kleine stukjes waar ik met het sponsje niet goed aankon.