Maar als ie barst vind ik het weer eng!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadjajump schreef:Ik heb een week geleden een mailtje gestuurd naar de ruitersportwinkel maar ik heb nog niks gehoord. Als ik mijn cap 2 weken kwijt zou zijn of als hij lelijk gerepareerd wordt overweeg ik het wel om deze gewoon zo te houden, zeker omdat het maar zo'n klein risico is (ik denk niet dat er snel een naald met een rotvaart uit de lucht zal komen vallen die dan nét door mijn ventilatiegaatje op mijn hoofd valt, om maar iets te noemen).
Ik heb trouwens ook de uvision elegance.
Ik wacht braaf af!
LadyMadonna schreef:Sorry, geen 15 pagina's door gespit, maar moet dit niet op de nieuws pagina? Lijkt me belangrijke info. Werd er net door mijn instructrice op gewezen die zag dat ik een uvex heb...
nadjajump schreef:Ik heb een week geleden een mailtje gestuurd naar de ruitersportwinkel maar ik heb nog niks gehoord. Als ik mijn cap 2 weken kwijt zou zijn of als hij lelijk gerepareerd wordt overweeg ik het wel om deze gewoon zo te houden, zeker omdat het maar zo'n klein risico is (ik denk niet dat er snel een naald met een rotvaart uit de lucht zal komen vallen die dan nét door mijn ventilatiegaatje op mijn hoofd valt, om maar iets te noemen).
Ik wacht braaf af!
Lisitano schreef:nadjajump schreef:Ik heb een week geleden een mailtje gestuurd naar de ruitersportwinkel maar ik heb nog niks gehoord. Als ik mijn cap 2 weken kwijt zou zijn of als hij lelijk gerepareerd wordt overweeg ik het wel om deze gewoon zo te houden, zeker omdat het maar zo'n klein risico is (ik denk niet dat er snel een naald met een rotvaart uit de lucht zal komen vallen die dan nét door mijn ventilatiegaatje op mijn hoofd valt, om maar iets te noemen).
Ik wacht braaf af!
Elegance kun je kosteloos upgraden, zelfs naar de Perfexxion Elegance.