Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jenkins schreef:Gister avond een keertje hoelahoepen overgeslagen en vanochtend wel weer geprobeerd. Ging echt super! Kon m al goed omhoog houden
SusaSuus, wat heb je gedaan dan?
Ik doe nu nog lekker rustig aan, max. een kwartier. Dan ben ik ook echt wel moe haha.
 Lichaam zal er uiteindelijk wel aan wennen toch?
 Lichaam zal er uiteindelijk wel aan wennen toch?  

Wij hebben een houten vloer in de kamer en laminaat in de keuken, wat een kabaal zeg!
 Wij hebben een houten vloer in de kamer en laminaat in de keuken, wat een kabaal zeg! Misschien maar eens dat lelijke kleed wat nog in de schuur staat op de grond leggen tijdens het hoepen
 Misschien maar eens dat lelijke kleed wat nog in de schuur staat op de grond leggen tijdens het hoepen  

dan kan ik nu dus gewoon bestellen
 dan kan ik nu dus gewoon bestellen  

dus hoef je morgen niet voor thuis te zijn
 dus hoef je morgen niet voor thuis te zijn  
                                                          Ook bij sportbay
 Ook bij sportbay                                                          

(en laat je niet bang maken door de blauweplekkenverhalen het is namelijk wel heel leuk om te doen!)
 (en laat je niet bang maken door de blauweplekkenverhalen het is namelijk wel heel leuk om te doen!)