En toen wou de oude eigenaresse van je paard je paard terug.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nixxs

Re: En toen wou de oude eigenaresse van je paard je paard terug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 17:09

Leuk paard TS !! Veel plezier met hem.

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 17:43

Dat is inderdaad een leuk paard. Veel plezier met hem!!

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 18:17

Vippie schreef:
Zihuatanejo schreef:
Tjongejonge wat lees ik hier een hoop harde antwoorden. Annika, in je afweging of je het paard terug verkoopt moet je toch zeker volgens mij meenemen of het je waard is om iemand anders veel verdriet te doen. Zij heeft hem heel lang gehad, jij hebt hem nog maar enkele dagen. Haar band zal sterker zijn en haar verdriet ook.

Helemaal mee eens!

Haar band was zo sterk, dat ze het paard verkocht.
En al zullen er nu wel veel mensen zijn , die zeggen dat ik de omstandigehden helemaal niet ken. Nee, niemand. Maar ik kan me slecht voorstellen dat er in 2 dagen tijd (want zo lang duurde het toch dat het e-mailtje kwam?) de omstandigheden zo zijn verandert , dat het niet meer nodig is het paard te verkopen. Ja het kan, maar als er bij mij een oplossing in een kort termijn mogelijk is, zou ik eerder naar de bank gaan voor een lening, dan een dier te verkopen.(ik heb geen paard)
Indien ik een dier verkoop, zou ik er in ieder geval goed over nagedacht hebben en de koopster niet opzadelen met mijn verdriet, bij spijt. Overigens vind ik dat de nieuwe eigenaresse een hele lieve oplossing heeft gekozen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:12

Het kan toch zijn dat het paard altijd voor de verkoop is geweest en toen het eindelijk zover was, dat ze kennelijk er toch geen afscheid van kon nemen...

Vaak weet je pas wat je mist, als je het kwijt ben...

Hoevelen merken dat pas als hun geliefde eindelijk na al die ellende toch de koffers heeft gepakt....de andere partner eindelijk beseft wat het is om je geliefde kwijt te zijn, dan eindelijk bereid is te veranderen...pas als ze het kwijt zijn, hebben ze spijt.

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:17

magda_90 schreef:
flitzz schreef:
Wat ik niet begrijp is dat sommige bokkers het vanzelfsprekend vinden dat TS het paard maar "terug" moet geven omdat ze het paard nog niet zo lang heeft.
Vorige eigenaresse heeft het paard te koop aangeboden, en het is al heel vaak benoemd in dit topic daar gaat meestal een heel proces aan vooraf. Dat de vorige eigenaresse de consequenties van de verkoop misschien te licht heeft in ingeschat kan TS niet verweten worden.

Ik denk dat voor de koop van dit paard bij TS waarschijnlijk ook heel wat aan vooraf gegaan. Wij weten niet hoelang TS al aan het zoeken is geweest. Hoeveel paarden ze misschien al gezien heeft. En terleurstellingen heeft meegemaakt.. Schijnbaar is dit paard alles wat TS in een paard zocht, en als dat zo is zo ik het ook niet 123 weer opgegeven. Daarbij heeft TS ook kosten moeten maken in bijv stalling, weide, voer, dekens enz.

Ik ben dan waarschijnlijk ook heel hard en ongevoelig misschien voor sommige bokkers, maar als ik mijn droompaard gevonden zou hebben en de vorige eigenaresse zou het paard weer terug willen hebben.. Al stond het paard pas 1 uur bij mij op stal.. Tja jammer dan maar verkocht is verkocht.

TS nogmaals fijn dat je het zo met de vorige eigenaresse heb kunnen oplossen. Ik hoop dat het tussen jouw paard en andere paarden in de kudde goed gaat. Zodat jij lekker kan gaan genieten van je paard.

Dat is mijn mening ook. :)

En de mijne ook :j Je hebt hem toch niet zomaar gekocht. Je hebt hem gekocht omdat jij dacht dat dit je nieuwe vriend zou worden.
Dus er was sowieso al een bepaalde klik. Verkocht is verkocht. Heel veel plezier met deze knapperd!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:59

Fijn dat jullie het toch uitgepraat hebben! Voor jou ook wel een fijn idee dat mocht het toch niet blijken te klikken hij weer terug kan naar haar!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:43

Fijn dat het opgelost is! En nu maar lekker genieten van je nieuwe aanwinst!

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:02

goed opgelost!
Veel plezier!!!!!!

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:04

gelukijg dat het goed gekomen is lekker genieten van je pardje

MissyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:06

Jij hebt nu een goede band met je paard dus ik zou hem niet verkopen, had ze maar eerder moeten bedenken toch?

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:23

MarijeSmit schreef:
Jij hebt nu een goede band met je paard dus ik zou hem niet verkopen, had ze maar eerder moeten bedenken toch?

Marije, ik zou het topic eerst tot het einde lezen en dan pas reageren!

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:47

Hoe gaat het nu met alles? geen ruzie of wat dan ook?!

angela1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:54

Dat vroeg ik me ook af... Gaat alles nog steeds goed?

PaardinGalop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:22

Het is heel vervelend als het bij jezelf zou voorkomen, maar Verkocht is verkocht naar mijn mening. Ik zie al iemand die in een eigen winkel werkt, het item terug wilt. Dan zou je ook denken: 8)7 ?

ylva538

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:32

Nee inderdaad wel een beetje raar ihihihih :d

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:08

Gelukkig is het goed afgelopen!
Maar ik denk ook wel, dat ( meestal ) ieder mens wel spijt heeft na de verkoop,
Maar, de een kan daar beter mee omgaan dan de ander,
Zeker als je om een paard geeft, die je om bepaalde redenen moet verkopen,
Achteraf denk je altijd, had ik dat niet zo kunnen doen anders kunnen doen,
waardoor ik het paard wel had kunnen houden..
En dan is het moeilijk, om realistisch te blijven..

Het is een knap beessie, heel veel plezier ermee!!