Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vippie schreef:Zihuatanejo schreef:Tjongejonge wat lees ik hier een hoop harde antwoorden. Annika, in je afweging of je het paard terug verkoopt moet je toch zeker volgens mij meenemen of het je waard is om iemand anders veel verdriet te doen. Zij heeft hem heel lang gehad, jij hebt hem nog maar enkele dagen. Haar band zal sterker zijn en haar verdriet ook.
Helemaal mee eens!
magda_90 schreef:flitzz schreef:Wat ik niet begrijp is dat sommige bokkers het vanzelfsprekend vinden dat TS het paard maar "terug" moet geven omdat ze het paard nog niet zo lang heeft.
Vorige eigenaresse heeft het paard te koop aangeboden, en het is al heel vaak benoemd in dit topic daar gaat meestal een heel proces aan vooraf. Dat de vorige eigenaresse de consequenties van de verkoop misschien te licht heeft in ingeschat kan TS niet verweten worden.
Ik denk dat voor de koop van dit paard bij TS waarschijnlijk ook heel wat aan vooraf gegaan. Wij weten niet hoelang TS al aan het zoeken is geweest. Hoeveel paarden ze misschien al gezien heeft. En terleurstellingen heeft meegemaakt.. Schijnbaar is dit paard alles wat TS in een paard zocht, en als dat zo is zo ik het ook niet 123 weer opgegeven. Daarbij heeft TS ook kosten moeten maken in bijv stalling, weide, voer, dekens enz.
Ik ben dan waarschijnlijk ook heel hard en ongevoelig misschien voor sommige bokkers, maar als ik mijn droompaard gevonden zou hebben en de vorige eigenaresse zou het paard weer terug willen hebben.. Al stond het paard pas 1 uur bij mij op stal.. Tja jammer dan maar verkocht is verkocht.
TS nogmaals fijn dat je het zo met de vorige eigenaresse heb kunnen oplossen. Ik hoop dat het tussen jouw paard en andere paarden in de kudde goed gaat. Zodat jij lekker kan gaan genieten van je paard.
Dat is mijn mening ook.
Je hebt hem toch niet zomaar gekocht. Je hebt hem gekocht omdat jij dacht dat dit je nieuwe vriend zou worden.