germie schreef:dikke bullshit, spam, reclame. Ik reageer even fel, maar ik vind ook jouw stuk tekst enorm fel.
Ik heb geen sportbh, draag uberhaupt geen bh (maar mooie lingeriehemden). Heb geen hangtieten. En geen last van ongewenst gehups.
Dus ik vind dit schrijven wel erg ver gaan. Je verkondigt een mening dat is prima. Maar doe je zelf een plezier, hanggeraniums en sexy. Dat zijn persoonlijke begrippen die iedereen anders beoordeelt.
Je kunt zeggen dat je een sportbh mooier vindt staan dat er mogelijk onderzoeken zijn die beweren dat het noodzakelijk is (en er zijn ook onderzoeken die zeggen dat het wel of niet dragen van een bh niets uitmaakt. Zogende kinderen maakt meer uit). Maar de rest is puur persoonlijke mening.
Ik vind 50 euro ook te duur. Heb nog ergens een LA Gear sporthemd liggen dat ook moet ondersteunen. Tja, ik hou niet van dat strakke gedoe.
Heb je ook het stuk in de Bit gesponsord? Ik krijg de neiging om nog te reageren op dat stuk vermomde reclame. Daarvoor ben ik niet lid van een blad. Ik verwacht dat iets wetenschappelijk wordt verantwoord, en niet dat het een onnozel stuk wordt met overduidelijk een mening. Nu zie je dat in de journalistiek wel meer overigens.
Zo zo, jij voelt je wel erg aangesproken geloof ik...
Kallum...