maar als het heel warm is dan is het niet lekker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het staat me echt niet.. maarja moet momenteel en pak hem nu automatisch uit men kast
)_Lenie_ schreef:Het is dat het moet bij mijn vereniging maar vroeger deed ik het ook niet hoor op mijn vorige stal..
Maar ik vind vooral dat het snel een eigen keuze is of ze wel of geen cap dragen.. Z ruiters dragen toch ook meestal een hoedje en dat is toch ook geen Cap en rijden meestal op soms beste gekke paarden..
abby12wo schreef:Deborah_ schreef:Ik rij altijd met cap, ongeluk zit in een kleine hoek. Paarden blijven vluchtdieren, ookal ken je het paard heel goed, ze kunnen altijd nog iets onverwachts doen of er kan iets onverwachts gebeuren (omgeving of met de rijspullen) . Ik blijf lekker veilig met cap rijden
idd Ik ben het met je eens.
als je last van een zweethoofd hebt kun je een cap met ventilatie kopen dat heb ik zelf namelijk wel erg handig![]()
Het is net wat je zelf wil!
allereerst omdat ik dat zelf veiliger vind, daarnaast is het verplicht op stal, en dat vind ik een hele goede regel. Zweten in de zomer heb ik niet zoveel last van, ik let meestal meer op mijn paard dan of m'n haar wel goed zit. rijd nu 11 jaar, ben het wel gewend