Een witte,
een zwarte
een een bruin met roze geruite.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muts_marijke schreef:euh ik denk minstends 9 of 10 ... draag ze lang niet allemaal meer maar vind zonde om ze weg te doen! En ben wel een beetje van de setjes![]()
En mijn werk helpt er ook niet echt bij (verkoopster in een ruitersport zaak)
Ina_H schreef:Ik heb er 2, een witte die ik altijd gebruikte voor wedstrijden enzo, die andere gebruik ik zo'n 4x per week. Best stom eigenlijk, t was een dure broek ( met leren zitvlak enzo, terwijl ik vaak maar 1x per week rijd ) en hij is altijd vies omdat het daar blubberig is en erg voorzichtig ben ik er ook niet meetoch maar eens kijken voor nog een paar erbij ( kan ik ook afwisselen, is ook wel lekker )
Sjors493 schreef:Ina_H schreef:Ik heb er 2, een witte die ik altijd gebruikte voor wedstrijden enzo, die andere gebruik ik zo'n 4x per week. Best stom eigenlijk, t was een dure broek ( met leren zitvlak enzo, terwijl ik vaak maar 1x per week rijd ) en hij is altijd vies omdat het daar blubberig is en erg voorzichtig ben ik er ook niet meetoch maar eens kijken voor nog een paar erbij ( kan ik ook afwisselen, is ook wel lekker )
als je witte rijbroek heletijd vies word dan moet je over de witte rijbroek een joggingbroek doen, pas vlak voor het rijden uit doen. zo kan dei nooit vies worden haha
horsefan96 schreef:Ina_H schreef:
als je witte rijbroek heletijd vies word dan moet je over de witte rijbroek een joggingbroek doen, pas vlak voor het rijden uit doen. zo kan dei nooit vies worden haha
volgens mij bedoeld ze de andere broek? niet dr witte... kan het ook mis hebben:P