.Van de zomer moest ik schrijven in het M1, komen er 2 combinaties na elkaar, die werkelijk op niets trekken echt schrijnend, snap niet hoe die in het M zijn geraakt. Was gewoon slechte proeven alle 2, zelfs in het L1 niet winst waardig.
Na afloop van wedstrijd, komen ze op de jury af dat ze niet eerlijk was geweest, en waarom ze geen winst hadden, en blablabla.
En dan nog met de vraag of de jury niet bereid was de punten te veranderen naar winst
. Ik vind als je wedstrijd rijd, weet je ongeveer wanneer je wel of geen winst hebt. Maar als je zo slecht rijd en het zelf niet inziet , dat vind ik echt verschikkelijk.
Wat ik wel zelf gemerkt heb, is dat tot het L2 ik er gewoon doorgevlogen ben , soms 3 winstpunten per keer en tamelijk wat prijzen. En dan denk je van het gaat best goed, en dan kwam ik in het M1 , en kreeg ik echt het deksel op mijn neus, omdat met moeite de proef doorgeraakte.
wat mij vaak opvalt, is dat als mensen rijden ze altijd verwachten dat ze winst hebben, en dan hebben ze keer geen winst is het van ie liep toch niet slecht?????? Je rijd voor wat je waard bent. ( al klopt deze stelling niet altijd)

Soms gaat het mis en heb ik weer en 3 of 4 te pakken maar met meerdere 7ens over de gehele proef heb je dat zo weer terug
dan denk ik... dan kan je je lol op straks in de M of Z!