Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:Kun je niet zoiets doen als dat ze bij de lange lederen motorjassen doen? Daar hebben ze lederen bandjes aan de binnenzijde die je om je been heen doet zodat de jas mooi over het been heen blijft liggen en niet op waait. Je vouwt dan dus de randen eigenlijk om je been heen.
GreaseMonkey schreef:Malenka schreef:Kun je niet zoiets doen als dat ze bij de lange lederen motorjassen doen? Daar hebben ze lederen bandjes aan de binnenzijde die je om je been heen doet zodat de jas mooi over het been heen blijft liggen en niet op waait. Je vouwt dan dus de randen eigenlijk om je been heen.
Malenka dat zou kunnen maar... auch... lijkt me te paard niet erg comfortabel...?
Evelli schreef:HC: opzich zou je wel wat minder 'betweterig' kunnen overkomen in dit topic
Zodat meer mensen durven te reageren. Want er werd wat weinig gereageerd volgens jou toch? Misschien durven ze niet eens meer als jij mensen zo 'aanvalt' als ze mee proberen te denken.
fojoe schreef:welke beugels gebruikten ze dan in de middeleeuwen (en nu ongetwijfeld voor jousting)?
Bolieke schreef:Mijn vriend draagt geen volledig harnas, maar er zijn er wel. Hij draagt een garbeson (als ik het goed schrijf) en een maliënkolder.
Bolieke schreef:Wel op deze manier leer ik ook weeral wat bij. De groep waar mijn vriend bij rijdt (de gulden sporen) proberen alles zo authentiek mogelijk te houden. Ik zou nog eens moeten vragen welke eeuw ze juist uitbeelden. Maar simpel is het niet. Zoals ik al zei, is het allemaal niet goedkoop. Maar ze doen hun best![]()
Van de winter gaan ze naar een grote beurs in Parijs, ik hoop dat ze daar geen bankcontact hebben...