Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en dan nog 10 % er af dus. De laarzen die ik wil gaan 33,50 vanaf dus.. best rielekst!
ik kan echt NIET wachten gewoon.. heb er buikpijn van haha.. Marlou_ schreef:Ladys! Ik wil ze ook gaan aanschaffenaangezien ze op paardendrogist nu wat goedkoper zijn bestel ik ze daar. Ik had gister die van mijn vriendin aan en die heeft 38, wat ik normaal van schoenen heb.. Maar ik had alleen een majo aan en geen sokken, hier zaten ze goed in dus ik denk dat ik een 38,5 of 39 moet hebben..
Hebben jullie ze ook een halve maat of een hele maat groter genomen ?
Chickey: Is inderdaad slim om ze daar te bestellen maar is het nit duur om te laten verzenden? Ik weet niet of ik het aan zou durven om het in het buitenland te bestellen..
... Mijn moeder heeft ze voor me gekocht onder het mom van 'als ze te groot zijn doe je maar een paar dikke sokken aan' ... Maar ze zitten perfect
hoop ik
ik heb 39 besteld..
) en die zaten qua kuit wijder dan de zwarte. Zelfde type, zelfde maat, andere pasvorm.

Marlou_ schreef:Ik heb de galway walnut besteld
wat een ito!
OoappeloO schreef:Ik zelf vind dat donkere niet zo mooi, iets te aanwezig geloof ik.
Maar ze zijn wel echte
zoals beschreven staat.
Jammer dat ze toch duur zijn..