Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Sunrise schreef:Mag ik even jullie advies ?
Bij divoza hebben ze nu 25% korting op 1 artikel naar keuze, en dit geld ook voor samshield en kep ( de caps die ik graag wil voor wedstrijdoutfit en 1 voor training)
Maar klopt het dat divoza ook wel eens 30% korting heeft ? Op zo'n geld bedrag als die 2 caps scheelt 5 % namelijk mega veel
wat zal ik doen, nu kopen of 30 % korting actie afwachten ( weet niet of samshield en kep er dan ook voor gelden)
Respect als je dit leest en beantwoord
Fotografie91 schreef:Mag ik jullie om advies vragen?
Ik ben opzoek naar een nieuw wedstrijd jasje wat past bij mijn KEP
maar ik men met mijn pony's dus het gaat tot de zakjes daarna zie je er niks meer van.
dit is mijn KEP
[ Afbeelding ]
hier kan je de kleur van het bandje meer zien
[ Afbeelding ]
ik zoek dus een donkerblauw jasje
het kobalt blauwe wat in het frontje en het bandje van mijn kep zit is de kleur van mijn kar
Flevolander schreef:Fotografie91 schreef:Mag ik jullie om advies vragen?
Ik ben opzoek naar een nieuw wedstrijd jasje wat past bij mijn KEP
maar ik men met mijn pony's dus het gaat tot de zakjes daarna zie je er niks meer van.
dit is mijn KEP
[ Afbeelding ]
hier kan je de kleur van het bandje meer zien
[ Afbeelding ]
ik zoek dus een donkerblauw jasje
het kobalt blauwe wat in het frontje en het bandje van mijn kep zit is de kleur van mijn kar
FairPlay bea heeft het zelfde motiefje op de zakken en de kraag als je helm.. wellicht kan je kijken of een coupeuse er een kobaltblauw biesje op kan zetten?
Flevolander schreef:Ja ben benieuwd.. ik had voor je foto's van je helm had gepost zelf deze combinatie in gedachten al meerdere keren gemaakt(op het kobalt verhaal na dan). Dus mocht je op dat jasje uitkomen ben ik helaas niet meer origineel, maar ik kan wel even afkijken of ik het wat vind
Overigens had in dit topic iemand vrij recent nog een combinatie van een FairPlay jasje in combi met een Kep italia shine gepost.
Edit.. Pagina 121
Janine1990 schreef:Ik heb mezelf twee beloften gedaan...
Allereerst, dit is mijn set nu:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58D2B73E
Ik begin nu weer lekker te rijden op wedstrijd, dus heb mezelf een nieuw dekje beloofd voor als ik M2+10 ben (dat zijn nog 7 punten). Heb nu zo'n simpele van Schockemohle (zonder logo/tekst). Maar ben op zoek naar wat anders. Niet te simpel, ook niet te extreem... Dus hou me van harte aanbevolen voor wat nieuws!
Daarnaast wil ik ook nog graag een nieuwe cap, maar dat pas als ik Z2 ga starten. Daar kijk ik ook voorzichtig naar, maar wil er niet te veel aan uit geven. Met 400 euro moet het wel gedaan zijn. Is Equitana dan veel goedkoper?
Michelle77 schreef:Ik heb mijn kep met 25% korting bij divoza gekocht.
Dan kun je met 400,- echt wel een eind komen!
Sunrise schreef:De caps van EJ vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi! En inderdaad duur
vind ze extreem op de samshield lijken qua basis vind alleen de top niet zo mooi
Ik heb een samshield met leer in het midden zeg maar die bij divoza op de site staat. Vind je dat niks of heb je liever iets met glitter enzo @ janine1990