Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
50_kirsten schreef:Ik heb gister maar even een berichtje gestuurd naar Drunen, aangezien ik hier meerdere berichten lees dat de 8 weken vaak niet gehaald worden. Er zijn nog 5 bestellingen voor me en volgende week zouden ze wel moeten komen, spannend!
Jolet super mooie combi zo!
SteffiiY schreef:50_kirsten schreef:Ik heb gister maar even een berichtje gestuurd naar Drunen, aangezien ik hier meerdere berichten lees dat de 8 weken vaak niet gehaald worden. Er zijn nog 5 bestellingen voor me en volgende week zouden ze wel moeten komen, spannend!
Jolet super mooie combi zo!
wanneer heb je ze besteld?
Nathiie schreef:Prachtige laarzen!
Is de buitenkant verhard?
Mijn Deniro's zijn nu 2 jaar oud en zien er nog super uit! Het enige waar ik een beetje spijt van heb is dat ik de buitenkant niet heb laten verharden. Nu 'rimpelen' ze een beetje.
jsofie schreef:Ik heb ze gisteren gehaald!
Ben in lovvvvve!
[ [url=m/w4Y1K7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nn7Z9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/py3F3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
50_kirsten schreef:jsofie schreef:Ik heb ze gisteren gehaald!
Ben in lovvvvve!
[ [url=m/w4Y1K7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nn7Z9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/py3F3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb jij ze bij Drunen gehaald? Ik zag namelijk iemand precies die laarzen passen en toen dacht ik nog waaaauw wat mooi!
Die van mij heb ik toen namelijk ook opgehaald, heel simpel bruin met brushed. Zal zo even een foto proberen te plaatsen!
Edit: Dit zijn de mijne! op de foto lijkt de voet een beetje grof maar dat is in het echt niet
[ [url=m/zlEjWs.jpg]Afbeelding[/url] ]
50_kirsten schreef:Vind het echt hele mooie laarzen, zeker zo op je paard! Die hoge boog zie ik er niet heel duidelijk in terug... Zit er per model verschil in de hoogte van de boog? Dat hoge boog bij dressagio hoger is dan hoge boog bij de polo?
Pff dat zal ff pijn doen als je die binnenkant zo zietUiteindelijk gaat het natuurlijk wel verkleuren en met zo'n lichte kleur zie je het waarschijnlijk eerder, maar na 1 keertje rijden vind ik het wel heftig...
Zaten ze verder wel goed met rijden? Ik vond ze met passen zo soepel rond de enkel dat inlopen ofzo me niet nodig lijkt.