Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolet

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 08:57

Mijn oudste (trainings)laarzen zijn de standaard Ottaviano's, die zijn 6 jaar oud en nog steeds niks aan te zien, alleen aan de binnenkant van de laars zelf bij mijn hak is het iets kapot.. Terwijl ik daar een hele tijd meerdere (+/-6) paarden per dag mee reed..
De Dressagio's brushed black heb ik alleen voor wedstrijden en die zijn denk ik zo'n 3,5 jaar oud. Als je die ziet staan dan denk je dat ik ze gisteren opgehaald heb bij Drunen, nog even mooi.. Gebruik ze ongeveer 2 à 3x per maand.

Ben wel heel erg zuinig op mijn laarzen; doe ze pas aan voor het rijden en na het rijden gelijk uit. Maak ze elke x keurig schoon en ze worden ook goed onderhouden..

Nu heb ik dan net de nieuwe opgehaald en daar heb ik ongeveer 3x mee gereden.. Met alle laarzen, ook de dressagio's, was het aandoen, opstappen en rijden. Nooit pijn gehad..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:35

50_kirsten schreef:
Ik heb gister maar even een berichtje gestuurd naar Drunen, aangezien ik hier meerdere berichten lees dat de 8 weken vaak niet gehaald worden. Er zijn nog 5 bestellingen voor me en volgende week zouden ze wel moeten komen, spannend!
Jolet super mooie combi zo!

wanneer heb je ze besteld?

Agile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:34

SteffiiY schreef:
50_kirsten schreef:
Ik heb gister maar even een berichtje gestuurd naar Drunen, aangezien ik hier meerdere berichten lees dat de 8 weken vaak niet gehaald worden. Er zijn nog 5 bestellingen voor me en volgende week zouden ze wel moeten komen, spannend!
Jolet super mooie combi zo!

wanneer heb je ze besteld?

Ik heb ze 18 april besteld. Lees dat jij al super lang aan het wachten bent! Waar heb je ze besteld?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:52

Ik heb ze 6 april besteld, Drunens ruiterhuis.

Had ze gemaild en ze belde net terug dat ze bij de volgende levering moeten zitten(dat zeiden ze 2 weken ook, maargoed).

Agile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:16

Ooh wat stom dat ze de status van je bestelling niet kunnen terug vinden... Hebben ze aangegeven wanneer de volgende levering aankomt? En heb je speciale dingen erop of maatwerk ofzo?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 17:01

50_kirsten schreef:
Ooh wat stom dat ze de status van je bestelling niet kunnen terug vinden... Hebben ze aangegeven wanneer de volgende levering aankomt? En heb je speciale dingen erop of maatwerk ofzo?

Ja het is maatwerk en allerlei opties.
Nee ze hopen deze week of begin volgende week.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:08

Mijn oudste laarzen zijn nu ook al 6jaar oud, en nog steeds erg goed.
Dus als je ze goed onderhoudt, dan gaan ze ook lang mee!

Uiteraard niet dagelijks mee uitmesten en door de modder en mesthoop mee lopen en zo laten staan.
Zo heb ik ook al klanten gehad, die klagend terugkomen dat de laarzen amper een jaar meegaan. }:0

Agile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:50

Yes net een smsje gekregen dat m'n laarzen binnen zijn! Heel jammer dat ik dit weekend geen tijd heb om ze op te halen |( dat wordt nog een weekje wachten

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 11:10

Ik heb ze gisteren gehaald!

Ben in lovvvvve!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 11:34

Wauw...ik ben echt niet voor choco/slangen etc, maar deze vind ik wel chique en stijlvol

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 11:39

Prachtige laarzen!
Is de buitenkant verhard?

Mijn Deniro's zijn nu 2 jaar oud en zien er nog super uit! Het enige waar ik een beetje spijt van heb is dat ik de buitenkant niet heb laten verharden. Nu 'rimpelen' ze een beetje.

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 11:53

Nathiie schreef:
Prachtige laarzen!
Is de buitenkant verhard?

Mijn Deniro's zijn nu 2 jaar oud en zien er nog super uit! Het enige waar ik een beetje spijt van heb is dat ik de buitenkant niet heb laten verharden. Nu 'rimpelen' ze een beetje.

Standaard waren ze hard. Maar heb ze zacht laten maken. Ook wel beetje spijt van. Ze gaan wel sneller minder mooi worden. De pasvorm is zo strak dat ze hard ook wel lekker gezeten hadden denk ik. Maargoed ze zijn voor thuis en mijn vorige trainingslaarzen waren ook zacht. Vond dat zo fijn dat ik dat nu weer wilde. Petries voor wefstrijd zijn wel hard en man man was echt afzien in het begin!

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 11:55

Maar het verharde stuk is trouwens toch een stukje van boven de enkel. Op dat stukje rond de enkel gaan ze dus hoe dan ook rimpelen.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 12:55

Oh wauw die laarzen! <3

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 18:09

Echt super mooi jsofie! Ik ben fan van de kleur, meestal niet van slangenleer.. maar dit is echt leuk! Ze zijn het wachten wel waard hè?
Zelfs een beetje zonde om ze als trainingslaars te gebruiken.. op concours zouden ze ook niet misstaan ;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:18

Mijne zijn ook binnen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:24

ook mooi! subtiel en niet teveel lak, heel chique :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:59

Beiden erg mooi! :j

Irenaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:31

Prachtig allebei :) !!

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:36

Erg mooi allebei! Begint bij mij nu ook weer te kriebelen voor een bruin trainingspaar...

Agile

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:45

jsofie schreef:

Ben in lovvvvve!

[ [url=m/w4Y1K7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Nn7Z9M.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/py3F3S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij ze bij Drunen gehaald? Ik zag namelijk iemand precies die laarzen passen en toen dacht ik nog waaaauw wat mooi!
Die van mij heb ik toen namelijk ook opgehaald, heel simpel bruin met brushed. Zal zo even een foto proberen te plaatsen!

Edit: Dit zijn de mijne! op de foto lijkt de voet een beetje grof maar dat is in het echt niet :)

Afbeelding

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:20

50_kirsten schreef:
jsofie schreef:

Ben in lovvvvve!

[ [url=m/w4Y1K7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Nn7Z9M.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/py3F3S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij ze bij Drunen gehaald? Ik zag namelijk iemand precies die laarzen passen en toen dacht ik nog waaaauw wat mooi!
Die van mij heb ik toen namelijk ook opgehaald, heel simpel bruin met brushed. Zal zo even een foto proberen te plaatsen!

Edit: Dit zijn de mijne! op de foto lijkt de voet een beetje grof maar dat is in het echt niet :)

[ [url=m/zlEjWs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja klopt vrijdagavond! Vind die van jou ook prachtig, geen poespas, heel chique! Vind die hoge boog zo mooi!

Die hoge boog heb ik ook als optie genomen maar ik zie het er niet echt duidelijk aan vind ik.
Afbeelding

Zo zien ze er trouwens na 1 x rijden uit. Om te janken vind ik!
Afbeelding

Agile

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:07

Vind het echt hele mooie laarzen, zeker zo op je paard! Die hoge boog zie ik er niet heel duidelijk in terug... Zit er per model verschil in de hoogte van de boog? Dat hoge boog bij dressagio hoger is dan hoge boog bij de polo?
Pff dat zal ff pijn doen als je die binnenkant zo ziet :( Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel verkleuren en met zo'n lichte kleur zie je het waarschijnlijk eerder, maar na 1 keertje rijden vind ik het wel heftig...
Zaten ze verder wel goed met rijden? Ik vond ze met passen zo soepel rond de enkel dat inlopen ofzo me niet nodig lijkt.

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:34

50_kirsten schreef:
Vind het echt hele mooie laarzen, zeker zo op je paard! Die hoge boog zie ik er niet heel duidelijk in terug... Zit er per model verschil in de hoogte van de boog? Dat hoge boog bij dressagio hoger is dan hoge boog bij de polo?
Pff dat zal ff pijn doen als je die binnenkant zo ziet :( Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel verkleuren en met zo'n lichte kleur zie je het waarschijnlijk eerder, maar na 1 keertje rijden vind ik het wel heftig...
Zaten ze verder wel goed met rijden? Ik vond ze met passen zo soepel rond de enkel dat inlopen ofzo me niet nodig lijkt.

Ze zitten gelijk goed. Niets geen pijn!

In mijn herinnering pakte dat meisje bij het aanmeten het model dressagio met de vraag of ik zo'n boog wilde. Natuurlijk wilde ik die wel :+ ik heb SteffiiY gevraagd of zij standaard of hoge boog heeft gekozen. Onze bogen zijn wel gelijk volgens mij.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:55

Ik geloof dat ik een hoge boog heb genomen :j maaf heel zeker weet ik het niet moet ik je eerlijk zeggen!