Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tenminste, bij leren laarzen.

) en heb toen wel de rits even open gedaan. Wel zweet je er echt enorm in.. Dat het zo erg was had ik niet helemaal verwacht... Nog maar even doorzetten met fietsen (halfuur heen en halfuur terug) want ze moeten nog wel iets inzakken wil ik er dinsdag fijn mee kunnen springen. Voorlopig alleen nog even met mijn dressuurzadel rijden. 

ik ben ze nu aan het inlopen, ik heb er een zooltje + een hakje ingelegd, dan zitten ze niet zo in me knie, ze zakken wel snel in gelukkig
Sharon89 schreef:Met leren laarzen op de fiets is het slechtste wat je kan doen!!!!
De laarzen zakken het snelst in als je er gewoon mee gaat rijden!
Ik heb deze laarzen ook gehad en ze zijnnzo soepel dat je ze bijna niet voelt in het begin en ze zijn ook heel snel in gezakt!
Janine1990 schreef:Sharon89 schreef:Met leren laarzen op de fiets is het slechtste wat je kan doen!!!!
De laarzen zakken het snelst in als je er gewoon mee gaat rijden!
Ik heb deze laarzen ook gehad en ze zijnnzo soepel dat je ze bijna niet voelt in het begin en ze zijn ook heel snel in gezakt!
Waarom in de vrede is dat slecht?
Ik fiets er altijd mee, is nog niets van te zien.

Sharon89 schreef:Janine1990 schreef:Waarom in de vrede is dat slecht?
Ik fiets er altijd mee, is nog niets van te zien.
Omdat de dressuurboog daardoor een knik krijgt, en omdat je laarzen anders gaan vormen dan wanneer je ze gewoon INrijd!