Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mauvestraat schreef:Aangezien mijn huidige De Niro's nagenoeg op en versleten zijn na vele jaren fijn gebruik ga ik op zoek naar een nieuw paar.
Nu snap ik de kuitmaat code aan de binnenkant van mijn laars niet helemaal: 42 MA XL3.
In de maattabellen van De Niro zie ik alleen XL of XXL staan. Waar staat die 3 voor achter de XL?
Toevallig hier iemand die het weet?
Coberlina schreef:Klopt, op acht weken leveren lukt momenteel niet hoor! Denk dat ze steeds vaker naar de 10 a 12 weken gaan!
Ik heb me trouwens een staaltje gevraagd van het turquoise lederwil graag nieuwe laarzen voor op wedstrijd
jsofie schreef:Coberlina schreef:Klopt, op acht weken leveren lukt momenteel niet hoor! Denk dat ze steeds vaker naar de 10 a 12 weken gaan!
Ik heb me trouwens een staaltje gevraagd van het turquoise lederwil graag nieuwe laarzen voor op wedstrijd
hou er rekening mee dat de stalen erg af kunnen wijken van het leer wat daadwerkelijk op je laars komt! ik heb bij drunen 3 stalen beet gehad en van heel veel kleuren weken alle 3 de stalen van elkaar af.