Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fegria

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 18:02

ik hoor iedereen op bokt heel enthousiast over kramer ter wel ze maar 2 sterren op bokt hebben

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 18:52

Sterren? Op bokt? Geen idee waar je het over hebt.

En je weet dat mensen vaker reviews schrijven als ze niet tevreden zijn? Ik heb eerlijk gezegd maar heel weinig reviews geschreven over bedrijven waar ik 0 problemen mee heb. Geen zin om naar een aparte site te gaan en alles. Soms als er leuke beloning tegenover staat die ik kan gebruiken, maar 99 van de 100 keer niet. Pas als ik een slechte ervaring heb en er onderling niet uit kom oid zou ik wrl een review schrijven. En zo denken heel veel mensen. Maar hier heb je een heel topic waar iedereen heel tevreden is, volgens mij. Ook het andere topic dat je geopend hebt waren allemaal goede ervaringen.

Ik heb zowel in de winkel als online gewinkeld en ook retour gestuurd, contact gehad over dingen en noem maar op. Ik vind het 1 van de fijnste winkels om te shoppen en te bestellen. De 5 euro met retour is jammer, maar toen ik een broek binnen kreeg, die ik al in een andere kleur had in dezelfde maat die perfect paste, die minimaal 2 maten groter viel hoefde ik na contact die 5 euro niet te betalen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 19:32

Ik ben erg tevreden over Kramer!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 22:07

Heuh, 2 sterren op bokt ? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 22:10

Ik denk dat ze Trustpilot bedoelt want daar scoren ze inderdaad bizar laag. Het is wel een site die gemaakt is voor mensen die klagen en ik moet zeggen dat ik een deel van de reviews ook onterecht vind.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 22:30

Apart dat ze daar laag scoren, want ik hoor alleen maar positieve dingen van mensen die ik ken, en zelf ook alleen maar positief.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 23:04

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 23:37

Texas02 schreef:
Apart dat ze daar laag scoren, want ik hoor alleen maar positieve dingen van mensen die ik ken, en zelf ook alleen maar positief.

Naar aanleiding van dit onderwerp maar even eeen hele positieve review achter gelaten voor ze *\o/*

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 01:00

Haha, top! Ik geef ze ook elke keer positieve reviews hoor!

Mijn bestelling is binnen, wat zijn ze ineens snel met leveren zeg! Gisterochtend op tijd verzonden, vanavond geleverd. En deze kwam wel uit Duitsland, die van vorige week kwam volgens mij uit Nederland. Dus nu heb ik er mooi een paar bh's bij, en een champagne t-shirt en scheermachine olie. Het dekje twijfel ik nog over of ik hem houd. Hij is wel mooi, maar de kleur is niet zoals ik hem verwacht had. Ik had hem feller verwacht, maar het is echt meer een pastelkleur. En dat is eigenlijk niet wat ik zocht. Ik denk er nog even over na. Als ik hem terug doe, gaat de flexibele voerbak die ik besteld had mee terug, want die is niet zo flexibel als ik graag zou willen. Best een stug ding nog.

Dit is het dekje:

Afbeelding

Ik had hem graag bij deze frontriem gehad, daarom had ik op een felle kleur groen gehoopt, maar ik denk dat dit het gewoon net niet is want de frontriem is echt best fel groen:

Afbeelding

Afbeelding

fegria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:41

fegria schreef:
ik hoor iedereen op bokt heel enthousiast over kramer ter wel ze maar 2 sterren op bokt hebben

stom dit zat helemaal met bokt in mijn hoofd ik bedoelden 2 sterren op trustpilot

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 15:26

Texas02 schreef:
Haha, top! Ik geef ze ook elke keer positieve reviews hoor!

Mijn bestelling is binnen, wat zijn ze ineens snel met leveren zeg! Gisterochtend op tijd verzonden, vanavond geleverd. En deze kwam wel uit Duitsland, die van vorige week kwam volgens mij uit Nederland. Dus nu heb ik er mooi een paar bh's bij, en een champagne t-shirt en scheermachine olie. Het dekje twijfel ik nog over of ik hem houd. Hij is wel mooi, maar de kleur is niet zoals ik hem verwacht had. Ik had hem feller verwacht, maar het is echt meer een pastelkleur. En dat is eigenlijk niet wat ik zocht. Ik denk er nog even over na. Als ik hem terug doe, gaat de flexibele voerbak die ik besteld had mee terug, want die is niet zo flexibel als ik graag zou willen. Best een stug ding nog.

Dit is het dekje:

[ Afbeelding ]

Ik had hem graag bij deze frontriem gehad, daarom had ik op een felle kleur groen gehoopt, maar ik denk dat dit het gewoon net niet is want de frontriem is echt best fel groen:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw ik vind die kleur juist mooi!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 16:24

Heeft er iemand ervaring met het retourneren van sale artikelen?

Ik heb een aantal rijbroeken (zonder siliconen :D ) op het oog. Nu zie ik op de site in de maat die ik nodig denk te hebben, een aantal uitloop kleuren die ik wel mooi vind.

Maar kan ik die nog terugsturen als ze niet blijken te passen?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 17:24

Jolienn schreef:
Heeft er iemand ervaring met het retourneren van sale artikelen?

Ik heb een aantal rijbroeken (zonder siliconen :D ) op het oog. Nu zie ik op de site in de maat die ik nodig denk te hebben, een aantal uitloop kleuren die ik wel mooi vind.

Maar kan ik die nog terugsturen als ze niet blijken te passen?

https://www.kramer.nl/Service/Herroeping-Teruggave

Je mag het dan inderdaad binnen een bepaalde tijd terug sturen. Heb ik ook al een keer gedaan Helemaal geen problemen mee gehad.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 23:10

Rijbroeken kun je gewoon terugsturen als ze niet passen :j

Ik vond het dekje ook echt wel mooi hoor, maar niet de kleur die ik zocht. Dus hij is toch weer terug.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 05:19

Mocht iemand nog op zoek zijn naar Felix Bühler Coin dekjes, ik heb de Saffier, Lipstick en Paars te koop. 1 voor €20, alle 3 voor €45 (exclusief eventuele verzendkosten, ophalen mag natuurlijk ook). Ze liggen niet mooi op mijn paard en daarom liggen ze al heel lang in de kast zonder gebruikt te worden. Meer foto's kan ik per pb sturen, ze zijn als nieuw, alle drie niet vaak erop gelegen, alleen van één dekje is het kaartje er binnenuit geknipt omdat deze er steeds uit stak. Ik geloof van de Saffier. Dat staat wel op één van de andere foto's.

Afbeelding

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 08:46

Voor wie het nog niet gezien had :+
Kramer geeft t/m 25 maart 10 euro korting (bij besteding van minimaal €70) met code SPRING25NL

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 08:52

xMyrth schreef:
Voor wie het nog niet gezien had :+
Kramer geeft t/m 25 maart 10 euro korting (bij besteding van minimaal €70) met code SPRING25NL

Dat is al een paar weken ;)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 09:03

Ja klopt, maar ik dacht zeg het toch nog even voor de mensen die wel door het boekje bladeren maar nog niet op de site hebben gekeken, aangezien het nog één weekje is :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 09:14

xMyrth schreef:
Ja klopt, maar ik dacht zeg het toch nog even voor de mensen die wel door het boekje bladeren maar nog niet op de site hebben gekeken, aangezien het nog één weekje is :')

Top *\o/*

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 22:16

Balen, kortingsactie is voorbij en nu is het artikel wat ik wil bestellen weer op voorraad ;(

Heeft iemand jodphurs met chaps van Kramer?

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 22:21

noviceh schreef:
Balen, kortingsactie is voorbij en nu is het artikel wat ik wil bestellen weer op voorraad ;(

Ik heb een bon gehad met 10% korting voor 27 tm 31 maart

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 22:24

noviceh schreef:
Ik ben er toevallig zaterdag geweest om jodphurs te passen. Ik vond de prijs/kwaliteitsverhouding erg goed zo op het eerste gezicht. Degene van Felix Buhler met CX lijken gekopieerd van Ariat.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 00:24

SandraWierda schreef:
noviceh schreef:

Ik heb een bon gehad met 10% korting voor 27 tm 31 maart

Ik ook!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 13:03

Hier ook een liefhebber van Kramer. Heb oa een winterjas die heerlijk warm is en lekker zit. Heb afgelopen vrijdagochtend een bestelling geplaatst en deze werd zaterdag al bezorgd. Zo snel heb ik het nog niet eerder gehad bij hun.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 18:51

Ja, ze zijn echt snel tegenwoordig! Valt mij ook op, ik heb tegenwoordig ook al op dinsdag binnen als ze op maandag verzenden. Nu al 2x achter elkaar!