Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EquinoxNL

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 10:07

Celeris heeft een nieuwe dealer sinds midden dit jaar. Ze werken vanuit de naam Prestique, tevens proberen zij ook de personen die problemen hebben ondervonden bij de vorige dealer zo goed mogelijk op te lossen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 20:06

Heeft er iemand al z’n nieuwe laarzen ontvangen?
In mijn hoofd had ik 6 weken levertijd staan. Kan nu ook nergens meer vinden waar dat stond. Een beetje uitloop snap ik helemaal. Maar inmiddels 7 weken en nog geen indicatie. Dus vrees dat de levertijd nog wel even gaat duren? Wel benieuwd naar de ervaringen bij anderen.
En ja ik heb er al een appje aan gewaagd maar helaas nog geen nieuws vanuit Portugal dus ze kunnen me nog niks vertellen.
Ohja en heb ze helemaal niet perse nodig. Maar kijk er wel naar uit. :D

magic_lover

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 20:46

Veel leveranciers zijn tussen kerst en oud en nieuw dicht geweest, dus kan heel goed dat dat bij deze fabriek ook zo is (vroeger wel staat mij vaag iets van bij, ook wel eens in het najaar besteld vandaar).
Tel daar nog een week sneeuw chaos bij op waar er bij veel verzendbedrijven complete chaos was, en nog steeds bij een plukje zendingen.:-)
Desondanks hoop ik dat je ze natuurlijk snel in ontvangst mag nemen! :D

EquinoxNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 08:09

absque_dubio schreef:
Heeft er iemand al z’n nieuwe laarzen ontvangen?
In mijn hoofd had ik 6 weken levertijd staan. Kan nu ook nergens meer vinden waar dat stond. Een beetje uitloop snap ik helemaal. Maar inmiddels 7 weken en nog geen indicatie. Dus vrees dat de levertijd nog wel even gaat duren? Wel benieuwd naar de ervaringen bij anderen.
En ja ik heb er al een appje aan gewaagd maar helaas nog geen nieuws vanuit Portugal dus ze kunnen me nog niks vertellen.
Ohja en heb ze helemaal niet perse nodig. Maar kijk er wel naar uit. :D

De gemiddelde levertijd is inderdaad 6-8 weken vanaf het moment van aanbetaling.
Echter hebben ze nu met de feestdagen + het verschrikkelijke weer wel wat vertragingen opgelopen. Maar ze doen keihard hun best om alles bij te werken!