Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 21:58

:o Marije gestopt?

oliebol.... ze kon mij zo goed opmeten... Wilde weer naar haar toe...

Friezenkind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 00:23

Janine1990 schreef:
:o Marije gestopt?

oliebol.... ze kon mij zo goed opmeten... Wilde weer naar haar toe...

Dan zou je moeten overstappen op een ander merk. Ze heeft nu Sergio Grasso, Gallor en Derby. Volgens mij komt er nog een ander merk bij..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 15:31

Ooooh gelukkig ze doet nog wel laarzen!
Derby heb ik, loopt niet lekker. Wat dat betreft vind ik Celeris wel echt pantoffeltjes hoor <3

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 20:05

Marije gestopt? Nou wellicht dat ik daarom nog niks terug heb gehoord.. zit nu dus met laarzen die me om de voet echt te strak zitten. Ze had afgelopen dinsdag aangeboden om een ander zooltje op te sturen en dat ik na het inlopen kan wisselen naar de originele binnenzool. Sindsdien niks meer gehoord. Vind het wel nog steeds zeer bijzonder dat een aangemeten laars van bijna 900 euro met de daarbij behorende zool niet goed past. Leuk weer -O-

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 20:43

Ik kom uit t clubje om zo maar te zeggen. Toen ook gestopt ivm te veel fouten en moeilijke contacten. Fabriek daar in tegen mailde altijd snel terug. Vraag me dan nog steeds af waar t probleem nou precies zat. Hopelijk kunnen jullie straks tog nog genieten van jullie laarzen en word t nog netjes opgelost

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 13:09

HindaFree schreef:
Ik kom uit t clubje om zo maar te zeggen. Toen ook gestopt ivm te veel fouten en moeilijke contacten. Fabriek daar in tegen mailde altijd snel terug. Vraag me dan nog steeds af waar t probleem nou precies zat. Hopelijk kunnen jullie straks tog nog genieten van jullie laarzen en word t nog netjes opgelost

Ik hoop t ook. Baal hier zo van. Lang gewacht op mijn droomlaarzen aangezien ik geen standaard laarzen pas

xAurea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 00:11

Nadat ik mijn 2 paard celeris rijlaarzen heb binnengekregen ook maar even gaan googlen….
Mijn oude paar heb ik via marktplaats kunnen bemachtigen en deze zaten echt als gegoten maar deze…
Voetmaat te groot, kuitmaat te groot, bovenkant laars te groot, op de enkel veel te breed, wreef te hoog……
Ik ga ze morgen nog een keer passen maar ben bang dat het op hetzelfde neerkomt als nu. Ik denk dat ik ook maar een appje moet gaan sturen want voor 900,- de laars vind ik dit eigenlijk echt niet kunnen…

Zonnebloem78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 07:58

Ook hier problemen met Celeris / rijlaarzen op maat. Contact is nagenoeg onmogelijk en telefonisch wordt er al helemaal niet gereageerd.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 14:59

Ik vind dat wel heftig hoor.. ik heb vorig jaar 2 paar laarzen bij Marije gekocht en dat ging probleemloos, maar als er wel iets is en je loopt dan tegen een muur aan van geen contact kunnen krijgen.. wat een ellende. En ik vind haar wel vriendelijk en kundig, dan vraag ik me toch af waarom dit zo vaak fout gaat.. het zijn wel haar inkomsten..

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 21:24

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 11:29

Er is een nieuwe importeur van celeris zag ik :j

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 19:25

Ashleytjuhh schreef:
Er is een nieuwe importeur van celeris zag ik :j

Ben benieuwd wie

Zonnebloem78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 15:21

Na het plaatsen van mijn vorige bericht via PB de tip gekregen om contact op te nemen met Celeris in Portugal. Vandaag de nieuwe laarzen binnen gekregen en ze passen perfect. Sara van Celeris Portugal heeft via video bellen de laarzen opnieuw aangemeten en ons constant op de hoogte gehouden. Rijlaarzen op Maat mag hier een voorbeeld aan nemen, voor mij nooit meer laarzen bij een bedrijf wat zo slecht met klanten omgaat. Ik hoop dat Celeris in Portugal een nieuwe distributeur vindt want het zijn echt prachtige laarzen!!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 23:43

Connaisseur schreef:
Vera Grevelink, op insta oa @de_rijlaarzenshop is Celeris dealer. Ze zit in Asten (NB) en doet het al een aantal jaar. Mijn laarzen komen bij haar vandaan. Voorheen moest alles wat ze deed via Marije, en Marije stuurde het dan naar Portugal. Maar omdat Marije zo slecht bereikbaar is en echt 0 service levert gaat Marije ertussenuit. Mocht je dus problemen hebben, neem eens contact op met Vera. Zij staat wel voor Celeris klanten klaar en probeert altijd een oplossing te zoeken.

Mijn ervaring met haar (vera) is ook echt dramatisch! Ik kreeg zelfs de schuld van het feit dat de laarzen niet paste! Ruim jaar bezig geweest en uiteindelijk via een advocaat mijn geld terug gekregen...

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 08:20

Sinds eind 2024 is de werkwijze volledig vernieuwd. Door directe samenwerking met de fabrikant verloopt het bestelproces nu transparant en betrouwbaar. We zetten ons actief in om eerdere negatieve ervaringen om te zetten in positieve resultaten en het vertrouwen in het merk te herstellen.

Klanttevredenheid staat voorop. In deze periode heb ik ook klanten ondersteund die eerder geen gehoor meer kregen op hun bestellingen.

De situatie waar nu op wordt gereageerd, dateert uit 2021 en speelde zich af in een andere context, waarin ik als tussenpersoon afhankelijk was van derden. Die werkwijze is inmiddels volledig losgelaten.
Laatst bijgewerkt door Firelight op 05-06-25 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast

Zonnebloem78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 09:15

Ik ben je enorm dankbaar Vera!!!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 10:10

Hopelijk lukt het jullie , het vertrouwen van de klanten weer te krijgen. Dit topic is voor mij de reden geweest, gewoon echt niet aan dit merk laarzen te beginnen. Hoe mooi en interessant ze ook zijn.

Ik woon in Luxemburg en daar zijn denk ik 1 of 2 mensen die Celeris verkopen / aanmeten. En geloof best veel tevreden klanten.

Dus is t duidelijk, dat het in NL aan bepaalde personen lag en niet aan het merk zelf.

Friezenkind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 12:44

Getup schreef:
Dus is t duidelijk, dat het in NL aan bepaalde personen lag en niet aan het merk zelf.

Niet helemaal waar, in mijn geval heeft het toch echt 4x aan de fabriek gelegen. Na 2 paar niet passende laarzen heb ik zelf contact gezocht met de fabriek (achter Marijes rug om) en die gaven de doorgeven maten de schuld.
Met een stalgenoot alles opnieuw opgemeten (kreeg een nieuw formulier op de mail) en de oude maten klopte.
Met de ‘nieuwe’ maten kreeg ik alsnog laarzen die veel te groot waren.

Na 2 paar perfecte laarzen was dit toch echt een teleurstelling.