
oliebol.... ze kon mij zo goed opmeten... Wilde weer naar haar toe...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HindaFree schreef:Ik kom uit t clubje om zo maar te zeggen. Toen ook gestopt ivm te veel fouten en moeilijke contacten. Fabriek daar in tegen mailde altijd snel terug. Vraag me dan nog steeds af waar t probleem nou precies zat. Hopelijk kunnen jullie straks tog nog genieten van jullie laarzen en word t nog netjes opgelost
Connaisseur schreef:Vera Grevelink, op insta oa @de_rijlaarzenshop is Celeris dealer. Ze zit in Asten (NB) en doet het al een aantal jaar. Mijn laarzen komen bij haar vandaan. Voorheen moest alles wat ze deed via Marije, en Marije stuurde het dan naar Portugal. Maar omdat Marije zo slecht bereikbaar is en echt 0 service levert gaat Marije ertussenuit. Mocht je dus problemen hebben, neem eens contact op met Vera. Zij staat wel voor Celeris klanten klaar en probeert altijd een oplossing te zoeken.
Getup schreef:Dus is t duidelijk, dat het in NL aan bepaalde personen lag en niet aan het merk zelf.