Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lienek schreef:miicchhellee schreef:ik heb geen probleem met mn speedair, past juist mooi met mn knotje
Had jij je knotje dan lager hangen? Wanneer ik hem lager liet hangen kreeg ik juist zo´n trekkerig gevoel aan mn haar wortels wat echt irriteerde na een tijdje.
ietjelover schreef:Ik rijd mijn paard sinds enkele keren met een oornetje,
om de simpele reden dat hij het gruwelijk irritand vindt als ik zijn voorpluk vlecht,
en hij daar echt niet blij van wordt.
Oornetje geeft hij niets om.
Nu heb ik een oudere zwarte maar wil dus een nieuwe.
ik weet alleen niet welke kleur.
ik heb een dondergrijs rijjasje en het gaat om het paard boven uit mijn profiel.
Ik heb een wit onderlegde lak neusriem.
wie heeft er ideeen voor een mutsje?
zou ik zwart pakken, of grijs? maar zou grijs wel staan bij zijn hoofd en zijn neusriem?
help!
essie_blue schreef:Ik heb nu een GPA Speed Air cap, daar past alleen amper een knotje onder![]()
Echt heel erg vervelend. Wil nu graag een Charles Owen, en dan niet zo'n hoge, dat vind ik zo melig staan haha. Weten jullie onder welk type een mooi knotje kan?
Ik start trouwens momenteel in het blauw/bruin en soms ook helemaal in het bruin.
Moratoetje schreef:Ik heb nu een GPA titanium, maar ik wil graag een andere. Ik vind persoonlijk de Pikeur niet echt lekker zitten, ze zijn wel mooi. Voor thuis heb ik een goedkoopje en die zit veel lekkerder dan die de dure Pikeur![]()
Ik vind wel dat je bij meeste caps zo'n paddestoel-hoofd krijgtDaarom wil ik nu graag de Casco Spirit Dressage, die zijn niet zo groot en bol. Maar ik heb geen idee of ze ook lekker zitten, hier ervaringen????
Ingeltje schreef:Ik meld me hier ook! Zie zoveel gave dingen en aangezien mijn moeder mijn mooie wollen rijjasje in onze droger per ongeluk niet op de stoomstand maar op de droogstand heeft gezet (en het dus nu een kindermaatje is!) wil ik een nieuw jasje voor het springen.
Dit was mijn spring-set..
[ Afbeelding ]
http://i50.tinypic.com/f53p68.png
Ik ben dus nu wanhopig op zoek naar een nieuw, bijzonder rijjasje! Wil graag weer iets met blauw aangezien ik ook een blauwe Charles Owen heb. Iemand suggesties?
Ingeltje schreef:Nou ja zo heb ik het zelf in ieder geval wel ervarenIk heb altijd een grote dressuurknot in.
Ingeltje schreef:De mouwen komen nu een stuk boven m'n polsen uit en ik krijg de bovenste en onderste knoop van het jasje niet meer dicht. Ik heb het jasje in 2009 als maat 36 gekocht, durf niet te zeggen wat de maat nu is en of het nog wel in verhouding is.
Ingeltje schreef:De mouwen komen nu een stuk boven m'n polsen uit en ik krijg de bovenste en onderste knoop van het jasje niet meer dicht. Ik heb het jasje in 2009 als maat 36 gekocht, durf niet te zeggen wat de maat nu is en of het nog wel in verhouding is.
Ingeltje schreef:Janine1990 je hebt gelijk, ziet er mooi uit. Maar ik vond het zelf veel minder fijn zitten aan de voorkant met knot in. Misschien ligt het aan de vorm van m'n hoofd dan
dressuur518 schreef:ik ben nog steeds een beetje aan het rondkijken voor m`n nieuwe wedstrijdset en heb weer eens wat inspiratie opgedaan en dat wil ik graag met jullie delen!
KIJK!
Dit jasje, of z`n soort jasje,maar ik twijfel wel want ik denk dat dit in de zomer wel eens heel warm kan zijn en ookal is het weer er nog niet echt naar de zomer komt er wel aan als het goed is!![]()
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
en dan met lak laarzen en verder gewoon witte rijbroek en dekje en zwarte cap en tuig enzo.