Sabine schreef:Janine, ben jij nog steeds tevreden over je laarzen?
Ik heb ze nu 3 dikke maanden en ik ben er erg blij mee. Ze zijn helemaal mooi op een fijne manier ingezakt en ze zien er nog super uit. Aan de binnenkant beginnen ze nu wel wat grijs te worden maar dat stoort me niet. Mijn probleem met afzakkende ritsen is ook verholpen; dankzij het geniale idee hier om ze vast te zetten met zwarte paardenelastiekjes!
Ik ben in ieder geval dik tevreden.
Ja absoluut! Ik heb ze nu 8 maanden, en ze zitten nog steeds even heerlijk. Met het warme weer loopt de rits open, maar dat is ook geen wonder, mijn benen zetten dan op. Verder is de rits nog prima, zien ze er goed uit. Heb ze voor de vakantie flink in het vet gezet, en ze zien er weer prima uit nu!
Wel wil ik hierna laarzen op maat hebben, Cavallo Grand Prix Plus is mij aangeraden, en daar neig ik zelf ook heel erg naar. Ik wil langere laarzen namelijk, deze zijn net 1 cm uit de knieholte, en dat vind ik jammer. Ik hou van lang, ben altijd bang dat dingen bij mij te kort zijn, en dat vind ik geen prettig gevoel. Maar de laarzen misstaan zeker niet, en voor de prijs ben ik méér dan tevreden.
(ik heb zelf de laarzen met extra brede schacht en die zijn op een of andere manier altijd wat lager
maar ik vind een centimetertje niet zo heel erg. Al is lang inderdaad mooier.)
?
Gelukkig waren de centimeters die aangegeven werden op de site gewoon kloppend. Ik wil ook geen bont gekleurde laarzen met lak en glimmers, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt
Ben ook blij dat ik me daar nog niet druk over hoef te maken.
Bedankt!