Bij mij was het vorige week vrijdag ook precies 8 weken maar ze zouden deze week pas uitgestuurd worden Deden ook niet moeilijk hoor toen ik belde.. Wacht al zo lang
SteffiiY
Geplaatst: 01-06-15 12:25
BertBaley schreef:
Zou ik wel doen, heb wel eens gelezen hier volgens mij dat ze ze vergeten waren ofzo, als je netjes vraagt is het toch geen gekke vraag!
Winkel is helaas dicht op maandag zie ik nu, morgen maar even bellen!
Hahahah ik wilde ook al bellen vandaag. Wij hebben ze op dezelfde dag gekocht steffie!
SteffiiY
Geplaatst: 01-06-15 12:58
Bar schreef:
Hahahah ik wilde ook al bellen vandaag. Wij hebben ze op dezelfde dag gekocht steffie!
oja dat hadden we al ontdekt
jsofie
Geplaatst: 02-06-15 11:14
He wat leuk een topic over deniro laarzen! Ik heb rond 24 april het polo model besteld in cognac croco. De boog extra hoog en steentjes op de gesp. Heb de buitenkant wel zacht gelaten ook al zou die standaard met harde kap zijn. Daar heb ik wel een beetje spijt van. Maargoed ze zijn strak en super aansluitend aangemeten dus ik denk dat ze wel mooi blijven.
Gisteren was het dus precies 8 weken gelegen. Net even met Drunen gebeld en ze wist het niet precies dus ze gaan mij terugbellen met welke levering ze nu bezig zijn.
Ik blijf even volgen! Die van mij worden als het goed is over 2 weken geleverd, maar als de bestellingen van deze week al later komen weet ik dat ik daar ook wel rekening mee kan houden.
Veel nieuwe laarzen in aantocht! Ik kan de mijne deze week ophalen . Ottaviano in kleur Brown. Ben erg benieuwd. Kreeg echter het bericht dat de laars 549,- gaat kosten. Naar mijn weten is de standaardprijs 449,-. Weten jullie wat maatwerk kost? Ik denk dat het dat namelijk moet zijn (waarschijnlijk langer en breder dan standaard)?
Er zijn vaste prijzen per model hoor. Alleen de extra's die je vraagt, komen erbij. Plus je maatwerk. Prijzen van het maatwerk alsook die van de extra's kunnen verschillen van winkel tot winkel. Wij rekenen bvb maar 85 euro aan voor maatwerk. Heb al gehoord van sommige winkels dat ze 150 euro vragen voor maatwerk...