Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 15:55

Ik heb mijn Fields nu 1 maand en mijn rechterlaars zou nog ongeveer een halve centimeter mogen zakken. Heeft iemand tips om nog voor elkaar te krijgen?

ashleyxigor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 16:16

Ik heb de Zwarte versie van die laarzen. Zonder veters. Ik vind ze heel fijn, bij mij duurde het maar 1,5 week voor het inlopen. En het deed niet heel erg zeer. De laars staat nu best wel goed in de vorm van mijn been. Ik rijd ermee met trainen en met concours. Ik poets ze 1 keer in de maand met 'Kiwi' schoenpoets. Eerst de schoenpoets, dan ong. half uur in laten trekken, dan uitpoetsen met een schoenenpoetsborstel, en daarna doe ik meestal nog even met wat in elkaar gepropte pantykousjes poetsen. Die panty's zijn voor nog meer glans. En daar blijven ze heel goed op !! :D

ashleyxigor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 16:18

Yunomi schreef:
Ik heb mijn Fields nu 1 maand en mijn rechterlaars zou nog ongeveer een halve centimeter mogen zakken. Heeft iemand tips om nog voor elkaar te krijgen?

Ik heb een tip.. maar ik denk dat je daar zelf ook wel op was gekomen ;) Ik zeg; gewoon veel op lopen, thuis, en gewoon mee rijden, dan zakken ze vanzelf wel.

gr.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:16

ashleyxigor schreef:
Yunomi schreef:

Ik heb een tip.. maar ik denk dat je daar zelf ook wel op was gekomen ;) Ik zeg; gewoon veel op lopen, thuis, en gewoon mee rijden, dan zakken ze vanzelf wel.

gr.

Ja, dat doe ik al. Maar mijn rechter is gewoon nog net niet genoeg gezakt en ik dacht misschien heeft iemand nog een trucje.

Janine1990

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 16:56

Yunomi: Hinkelen op je rechterbeen???

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:18

Zijn deze laarzen alleen te krijgen bij de winkels van Divoza, of kun je ze ook bij andere ruitersportzaken kopen? Want ik ben op zoek naar leren laarzen (liefst nieuwe) en dan in een niet te dure prijsklasse. Dus ik had even op internet gezocht, en deze laarzen zijn echt perfect. Alleen wil ik ze wel passen omdat ik geen idee heb welke maten ik zou moeten hebben, alleen de winkels van Divoza zijn onwijs ver weg voor mij, degene die het dichtst bij zit is nog 50 km..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:20

Mondoni is een huismerk van Divoza, zeg maar zoals Euroshopper bij Albert Heijn. Ze zijn dus niet verkrijgbaar bij andere zaken. Althans, niet in deze modellen exact waarschijnlijk.

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:22

Hè, dat is echt balen.. ik krijg mn moeder nooit zover om met mij naar Zoetermeer te rijden, en bestellen zonder passen begin ik niet aan.. Dan wordt het toch zeuren bij mamslief..

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:25

Jeudi schreef:
Zijn deze laarzen alleen te krijgen bij de winkels van Divoza, of kun je ze ook bij andere ruitersportzaken kopen? Want ik ben op zoek naar leren laarzen (liefst nieuwe) en dan in een niet te dure prijsklasse. Dus ik had even op internet gezocht, en deze laarzen zijn echt perfect. Alleen wil ik ze wel passen omdat ik geen idee heb welke maten ik zou moeten hebben, alleen de winkels van Divoza zijn onwijs ver weg voor mij, degene die het dichtst bij zit is nog 50 km..

Heb je geen andere grote ruitersportzaak in de buurt? Er zijn tegenwoordig toch wel vrij veel merken die goedkope laarzen maken, maar vaak zijn het inderdaad huismerken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:26

Jeudi schreef:
Hè, dat is echt balen.. ik krijg mn moeder nooit zover om met mij naar Zoetermeer te rijden, en bestellen zonder passen begin ik niet aan.. Dan wordt het toch zeuren bij mamslief..

Hmm, dat is heel vervelend. Geen vriendinnen die wel eens naar Divoza gaan?

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:44

@ Pikeur: Volgens mij niet. Het enige wat hier in de buurt zit is de Hypotrend. Er is ook wel een grote sportstore, de topshelf volgens mij. Maar ik geloof niet dat ze daar leren rijlaarzen verkopen.

@ Janina1990: Nee, al mn vriendinnen wonen hier ook in de buurt, dus dat gaat em ook niet worden :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:32

Je kan ook gewoon opmeten welke maten je hebt, bestellen en terugsturen mocht het toch niets zijn? :) Hebbik ook gedaan, op het terugsturen na dan :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:38

Jeudi: Ik bedoelde dat misschien een van hun ouder met jullie allebei die kant op wilde... Mijn moeder vind bezoekjes aan Divoza prima, maar niet te lang. Inmiddels kan ik er ook niet zo lang meer rondhangen.
De optie van BB kan inderdaad ook prima, desnoods bestel je twee paar tegelijk, doe ik vaak bij wehkamp en andere dergelijke.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 20:25

Janine1990 schreef:
Yunomi: Hinkelen op je rechterbeen???

Hahaha. :') Valt te proberen.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 20:41

Janine1990 schreef:
Jeudi: Ik bedoelde dat misschien een van hun ouder met jullie allebei die kant op wilde... Mijn moeder vind bezoekjes aan Divoza prima, maar niet te lang. Inmiddels kan ik er ook niet zo lang meer rondhangen.
De optie van BB kan inderdaad ook prima, desnoods bestel je twee paar tegelijk, doe ik vaak bij wehkamp en andere dergelijke.

Inderdaad dat is een goede optie als je er niet heen kunt ;)

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:51

Nibbit schreef:
Janine1990 schreef:

Inderdaad dat is een goede optie als je er niet heen kunt ;)

Mee eens, ik weet niet hoe zuinig jullie auto is hoor, maar mijne rijdt zon beetje 1 op 10, dus als je daar 100 kilometer mee moet rijden ben je de verzendkosten dus ook al kwijt..

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:25

Ik wil ze gaan bestellen :) Hoeveel zouden ze nog gaan inzakken? ik heb nl korte benen, en mijn oude laarzen zijn 41 cm groot (gemeten aan de achterkant, met de hak erbij) de maat die ik nodig heb zijn 44 cm lang, zou dat gaan passen?

En heeft iemand misschien een eigen foto van de bruine rijlaarzen?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:26

Houden jullie in de gaten dat je met de kortingskaart de laarzen voor 75 euro op kunt halen bij Divoza in Augustus :))?
(weet niet of dit alleen Enschede is)

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:35

Dat was geloof ik alleen in Enschede, en zonder die kortingkaart kun je ze ook voor 75 euro halen in Enschede. :j

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:51

Sorry dat was iets verkeerd geformuleerd :)). Ze zijn in de aanbieding iig ;).

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:34

Nou heb ze besteld, ben benieuwd, krijg ze als het goed is morgen binnen! :D

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:29

Wij gaan morgen met een hele volle auto naar de divoza winkel in zoetermeer! :D haha, al mn paardenvriendinnetjes wilde mee, dus mamma wil ons wel brengen met de auto, ben nu helemaal gelukkig! nu maar hopen dat de laarzen niet tegenvallen.. :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:34

Super! Nou, hopelijk vind je jouw laarzen :)

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:57

Janine, ben jij nog steeds tevreden over je laarzen?
Ik heb ze nu 3 dikke maanden en ik ben er erg blij mee. Ze zijn helemaal mooi op een fijne manier ingezakt en ze zien er nog super uit. Aan de binnenkant beginnen ze nu wel wat grijs te worden maar dat stoort me niet. Mijn probleem met afzakkende ritsen is ook verholpen; dankzij het geniale idee hier om ze vast te zetten met zwarte paardenelastiekjes!
Ik ben in ieder geval dik tevreden.

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:16

Welke plaats woon je dan ?

Jeudi schreef:
@ Pikeur: Volgens mij niet. Het enige wat hier in de buurt zit is de Hypotrend. Er is ook wel een grote sportstore, de topshelf volgens mij. Maar ik geloof niet dat ze daar leren rijlaarzen verkopen.

@ Janina1990: Nee, al mn vriendinnen wonen hier ook in de buurt, dus dat gaat em ook niet worden :(