Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yunomi schreef:Ik heb mijn Fields nu 1 maand en mijn rechterlaars zou nog ongeveer een halve centimeter mogen zakken. Heeft iemand tips om nog voor elkaar te krijgen?
ashleyxigor schreef:Yunomi schreef:Ik heb mijn Fields nu 1 maand en mijn rechterlaars zou nog ongeveer een halve centimeter mogen zakken. Heeft iemand tips om nog voor elkaar te krijgen?
Ik heb een tip.. maar ik denk dat je daar zelf ook wel op was gekomenIk zeg; gewoon veel op lopen, thuis, en gewoon mee rijden, dan zakken ze vanzelf wel.
gr.
Jeudi schreef:Zijn deze laarzen alleen te krijgen bij de winkels van Divoza, of kun je ze ook bij andere ruitersportzaken kopen? Want ik ben op zoek naar leren laarzen (liefst nieuwe) en dan in een niet te dure prijsklasse. Dus ik had even op internet gezocht, en deze laarzen zijn echt perfect. Alleen wil ik ze wel passen omdat ik geen idee heb welke maten ik zou moeten hebben, alleen de winkels van Divoza zijn onwijs ver weg voor mij, degene die het dichtst bij zit is nog 50 km..
Janine1990 schreef:Jeudi: Ik bedoelde dat misschien een van hun ouder met jullie allebei die kant op wilde... Mijn moeder vind bezoekjes aan Divoza prima, maar niet te lang. Inmiddels kan ik er ook niet zo lang meer rondhangen.
De optie van BB kan inderdaad ook prima, desnoods bestel je twee paar tegelijk, doe ik vaak bij wehkamp en andere dergelijke.
Nibbit schreef:Janine1990 schreef:Jeudi: Ik bedoelde dat misschien een van hun ouder met jullie allebei die kant op wilde... Mijn moeder vind bezoekjes aan Divoza prima, maar niet te lang. Inmiddels kan ik er ook niet zo lang meer rondhangen.
De optie van BB kan inderdaad ook prima, desnoods bestel je twee paar tegelijk, doe ik vaak bij wehkamp en andere dergelijke.
Inderdaad dat is een goede optie als je er niet heen kunt
Jeudi schreef:@ Pikeur: Volgens mij niet. Het enige wat hier in de buurt zit is de Hypotrend. Er is ook wel een grote sportstore, de topshelf volgens mij. Maar ik geloof niet dat ze daar leren rijlaarzen verkopen.
@ Janina1990: Nee, al mn vriendinnen wonen hier ook in de buurt, dus dat gaat em ook niet worden