Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Het 'verbrande' hebben ze helaas niet weggekregen. Ze hebben ze op n 'been' gezet en verhit en gerekt oid, maar ze zitten strak nu
. Echt fijn!
Voor het eerst dat ik De Niro’s krijg, altijd met Petrie gereden. Ben gegaan voor de Dressagio’s in brushed donkerbruin (ik start in champagne/bruin) met extra hoge boog. Van het weekend op wedstrijd al bij iemand anders gespot en vond ze super mooi. Nu nog 6,5 week wachten.
50_kirsten schreef:Vorige week ook eindelijk nieuwe wedstrijdlaarzen besteld in Drunen!Voor het eerst dat ik De Niro’s krijg, altijd met Petrie gereden. Ben gegaan voor de Dressagio’s in brushed donkerbruin (ik start in champagne/bruin) met extra hoge boog. Van het weekend op wedstrijd al bij iemand anders gespot en vond ze super mooi. Nu nog 6,5 week wachten.
![]()
Hebben mensen hier ook met passen een ander model gepast dan wat je uiteindelijk besteld/gekocht hebt? Heb namelijk de Ottaviano’s gepast voor de maat omdat ze die in alle maten hadden staan. Begrijp dat hoogte/breedte bij ieder model hetzelfde is, maar kan me voorstellen dat het net ff anders zit.

Dus nog even verder over nadenken, had hem zo in mijn hoofd, zonder dat Greta Leather, en nu zie ik dit en vind ik dat natuurlijk ook wel mooi 

Hier in dit topic zat er iemand met brushed zwart dressagio's met hoge boog dacht ik, en daar zag ik het verschil dan niet echt op met de 'gewone'?
Blijven deze op zichzelf staan? Ik wil wel een stevige laars, niet dat soepele van mijn eerste paar Deniro's dus, maar ook niet dat keiharde dat ik al gezien heb bij Petrie... Maar veronderstel dat ik dat het beste in een winkel eens kan voelen en vergelijken.
). Hoe lang heb jij je laarzen al?
Een jaar of drie.. Maar ik gebruik ze zeker niet dagelijks, ik denk dat ze gemiddeld 2x per week gebruikt zijn in de tijd dat ik ze heb..;maximum! en toch komt er voor mijn gevoel dus wel snel slijtage op, zeker aangezien ik er zo voorzichtig mee ben. Ik doe ze pas aan als ik klaar ben met opzadelen, en doe ze meteen uit als ik eraf kom.