Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ik voor mijn werk (ziekenhuis) nogal vaak met mijn handen in water en desinfectans zit waardoor ik dus nagenoeg geen eelt op mijn handen heb. Ik heb als ik de stal veeg al een flinke blaar op mijn handen.
toen reed ik eigenlijk altijd zonder handschoentjes (behalve als het koud was)...
niks geen harde hand dus! 

themi schreef:Ik schrik van hoeveel ruiters blaren krijgen van het vasthouden van de teugels en hun handen open rijden. Zijn jullie handen gevoeliger dan de mond van het paard?(want daar zit namelijk het andere uiteinde van de teugel aan vast). Als jullie handen zo gevoelig zijn, hebben jullie dan ook handschoenen aan met koffie drinken(vast houden beker), autorijden en het uitlaten van de hond?
themi schreef:Ik schrik van hoeveel ruiters blaren krijgen van het vasthouden van de teugels en hun handen open rijden. Zijn jullie handen gevoeliger dan de mond van het paard?(want daar zit namelijk het andere uiteinde van de teugel aan vast). Als jullie handen zo gevoelig zijn, hebben jullie dan ook handschoenen aan met koffie drinken(vast houden beker), autorijden en het uitlaten van de hond?