Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
asjemenou schreef:Gewoon inlopen kan geen kwaad, alleen liever geen trappen lopen.
Hoewel dat door andere juist weer aangeraden zal worden..

LJB3481 schreef:Kan een stuk makkelijker. Giet de laarzen vol met heet water, even laten staan en weer leeggieten. Vervolgens aantrekken met sokken met een zakje erom en een uur ermee gaan paardrijden. Door het hete water wordt het leer soepel en past zich daarna aan aan jouw been. Het vraagt wat lef, maar bij mij werkt het prima
peehtje schreef:Ik heb vandaag Petrie`s gekocht dus ben benieuwd.Heb de Petrie Perfect
heb ze nu al half jaar ofzo, nog niet ingelopen gewoon geen zin meer 
Simba_ schreef:asjemenou schreef:Gewoon inlopen kan geen kwaad, alleen liever geen trappen lopen.
Hoewel dat door andere juist weer aangeraden zal worden..
Heb ook wisselende berichten gehoord inderdaad, maar dan ga ik ze gewoon inlopen.
Wel een beetje een gek gevoel. Je laarzen en broek aandoen en je paard op stal laten.

Simba_ schreef:LJB3481 schreef:Kan een stuk makkelijker. Giet de laarzen vol met heet water, even laten staan en weer leeggieten. Vervolgens aantrekken met sokken met een zakje erom en een uur ermee gaan paardrijden. Door het hete water wordt het leer soepel en past zich daarna aan aan jouw been. Het vraagt wat lef, maar bij mij werkt het prima
Dat durf ik dus echt niet... Als ik nou laarzen van 200 euro had gehad alà ... maaaarreee
talk poeder schijnt te helpen?
angelaatjuh schreef:Mijn laarzen zitten nog steeds niet op en top, maarja heb er niet zoveel mee gelopen wel rij ik er veel mee, wie heeft er tips om je laarzen makkelijker uit te krijgen? laarzenknecht en zakjes weet ik altalk poeder schijnt te helpen?