Of een kapotte lever
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

runningkawa schreef:Ik vind dat je groot gelijk hebt, maar toch vind ik het de mensen hun eigen keuze.
Ik ben een cap op gaan zetten door het verhaal van Sandra. Maar er zijn vast wel veel verhalen geweest voor haar die mij toen ook niet een cap deden opzetten
xxxdonja schreef:Het is ontverantwoord.
Laatst hadden we een kertshow op onze manege.
Twee oudere vrouwen op paarden reden een kür op muziek,
zonder cap...
na het applaus ging het paard er vandoor in volle galop.
Ze viel er bijna af, als ze eraf viel hield ze er wat van over

). Laat ze lekker. Ik rook ook niet, ik drink ook niet zo veel, dat is mijn keuze. Ik geniet van het leven en wil er ook wijs mee omgaan!

Vanessa schreef:IK rook ook al weet ik dat dit schadelijke gevolgen KAN hebben,
Ik drink (regelmatig) ook al weet ik dat dit niet gezond voor me is,
Ik rij zonder cap met alle eventuele risico's van dien.
Ik geniet van het leven!
Kan ik ook zonder roken hoor, maar minder
Kan ik ook zonder alcohol maar minder
Kan ik ook met cap maar minder
Dit is MIJN leven, MIJN keuze en de risico's neem ik op de koop toe.
Waarom zou een ander zich hier druk om maken als ik dat zelf niet eens doe???????
Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt onzin.
kan je nagaan als ze de cap niet op had gedaan.IlsjePilsje schreef:En ja van mij mag iemand er dus wat van zeggen. Ik doe het ook, 9 van de 10 zal niet luisteren, maar die ene die dan misschien toch wel een cap gaat dragen, is er wel weer 1 meer.
Shadow0 schreef:Dat is dus precies wat ik me ook afvraag...IlsjePilsje schreef:En ja van mij mag iemand er dus wat van zeggen. Ik doe het ook, 9 van de 10 zal niet luisteren, maar die ene die dan misschien toch wel een cap gaat dragen, is er wel weer 1 meer.
En dat je 9 keer onnodig en zinloos mensen irriteert is dus geen probleem?
Vanessa schreef:IK rook ook al weet ik dat dit schadelijke gevolgen KAN hebben,
Ik drink (regelmatig) ook al weet ik dat dit niet gezond voor me is,
Ik rij zonder cap met alle eventuele risico's van dien.
Ik geniet van het leven!
Kan ik ook zonder roken hoor, maar minder
Kan ik ook zonder alcohol maar minder
Kan ik ook met cap maar minder
Dit is MIJN leven, MIJN keuze en de risico's neem ik op de koop toe.
Waarom zou een ander zich hier druk om maken als ik dat zelf niet eens doe???????

Shadow0 schreef:IlsjePilsje schreef:En ja van mij mag iemand er dus wat van zeggen. Ik doe het ook, 9 van de 10 zal niet luisteren, maar die ene die dan misschien toch wel een cap gaat dragen, is er wel weer 1 meer.
En dat je 9 keer onnodig en zinloos mensen irriteert is dus geen probleem?