Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bettine schreef:Hier ook een boel doelen
Met Blacky ga ik in Januari mijn wedstrijddebuut maken, in het Z2, en ik hoop hem van het najaar toch wel ZZL te kunnen starten (en dus eind van het jaar ZZL + winst te zijn).
Met Velvet ga ik in Januari voor het eerst Z1 starten. Hoop hem van de zomer op de Gelderse te kunnen rijden en wie weet nog een paar keer Z2 eind van het jaar.
Met Alonso is mijn doel hem zadelmak te gaan maken
En dan weer de wei in te doen en eind van volgend jaar de VSN rijden.

Monnie_ schreef:Mijne gaat flink omhoog:)
't gaat nou goed, dus eventjes flink doorrijden.
Ik ben nou B+17, en L2 een keertje te starten.
Alles meer zou met open armen worden ontvangen:9
Lielle schreef:2 * B HC te starten in het SGW. Verder plannen doe ik niet meer, ik weet te goed hoeveel tegenslag je kunt hebben.
ukkiepuk op 04-12-2007 schreef:Mijn doel is om ons laatste wedstrijdjaar af te sluiten met M1+1, we staan nu L2+8 dus ik hoop dat het gaat lukken
Ik had gehoopt in maart al M1 te kunnen starten, dus we lopen iets achter
Dennis schreef:Met Roosje hoop ik dan Z startgerechtigd te zijn, of misschien zelfs al Z met winst.
. 
Citaat:mijn doel met Lowara voor 2008 wordt L2 startgerechtigd te zijn,maar eerst even een paar maanden uit de running om te oefenen, daar hangt het vanaf.
Met Arwen heb ik als doel in 2008 om onderling 1/2 keer te starten en gewoon te kijken hoe ze het daar doet

Tierania_ schreef:aan het eide van het jaar wil ik M zijn gestart en winstpunten hebben voor de Z. met springen en met dressuur L2 gestart
(Ik vraag me af of het wel gaat lukken
) SplashIsLief schreef:SplashIsLief schreef:Ook dit jaar hoop ik veel te genieten en weer wat puntjes mee te pakken.
Ik hoop Klasse II startgerechtigt te worden en misschien ons L debuut springen te maken.
Maar belangrijkste is genieten en samen gezond het jaar door komen.
Het genieten en de puntjes lukt goed! En we zijn beide nog gezond *klopt af
Inmiddels ook ons L debuut gemaakt
Nibbit schreef:Ik rij nu L1, mijn doel is aan het eind van 2008 L2 met winstpunten te zijn
Oja en ik hoop dat het springen ook zo doorgaat. Een oefenparcours zou leuk zijn
_Diesel schreef:Mijn doel is M1 startgerechtigd te zijn aan het eind van dit jaar.
Ziolette schreef:Als we gezond en wel blijven (worden in mijn geval) dan hoop ik eind volgend jaar in de dressuur Z1-startgerechtigd te zijn, L-springen met winst te zijn en mijn eerste oefencross gereden te hebben.
.sokje87 schreef:Mijn doel is om een winstpunt te behalen bij het B springen.
Sta nu L1+8 dus moet wel lukken denk ik.