Maar dan wel een grote bek krijgen als je dan voor de hindernis langs rijdt. Ja, sorry hoor.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar dan wel een grote bek krijgen als je dan voor de hindernis langs rijdt. Ja, sorry hoor..
ellen82 schreef:Ik zie hier ook nog altijd iemand die Z2 rijdt aan de longe richting losrijterrein gaan en ook weer richting trailer
Chupa schreef:Waar ik me wel het meest aan irriteer zijn die A/B pony's die tussen de E-pony's losrijden. Gelukkig is mijn E-pony inmiddels een paard geworden en heb ik er geen 'last' meer van
orrieknorrie schreef:of dat ze je heel arrogant aan zitten te kijken en dan zie je denken: ik ben toch veel beter!!

ag ja ik zie wel casperrr schreef:orrieknorrie schreef:of dat ze je heel arrogant aan zitten te kijken en dan zie je denken: ik ben toch veel beter!!
Hoe weet je dat? Als ik aan het inrijden ben, ben ik zeer serieus bezig. het is voor mij niet 'goh laat ik eens dikke lol maken op het inrijterrein en nieuwe vrienden maken' Ik ben dan bloedserieus bezig. Ik kijk dan ook heel erg geconcentreerd en serieus. Ik hoor van andere mensen dat ik er dan uitzie alsof ik heel verwaand ben en me eigeen beter voel dan de rest.
wat níét zo is, maar dat is alleen de blik, omdat ik zo serieus ben lach ik niet veel tijdens het inrijden. Heb ik niet echt de tijd voor
Na de proef ben ik weer 'normaal'
Maar als ik van me paard af kom kan ik weer met iedereen een praatje maken..
nandor schreef:Waar ik een hekel aan heb is afsnijden, op de hoefslag stappen, terwijl er er ruiters druk aan het rijden zijn![]()

Maar als ik moet uitstappen en er zijn heel veel in de inrijbak dan doe ik het wel bij de trailers. want je zou het zelf ook niet luek vinden als iedereen daar gaat uitstappen en als jij nog moet inrijden..

.. Echt zinloos
laat mij lekker kruisje springen en ga zelf naar die steil toe als je die wilt 
issiej schreef:Ik haat het dat als ze gaan opscheppen enzo..
Ik laat mijn pony eerst altijd even met de lange teugel en dan zeuren ze vaak dat je in de weg loopt enzo,, dat vind ik zwaar irritant. het inrijterrein is toch van iedereen?!Maar als ik moet uitstappen en er zijn heel veel in de inrijbak dan doe ik het wel bij de trailers. want je zou het zelf ook niet luek vinden als iedereen daar gaat uitstappen en als jij nog moet inrijden..
Zie er dat trouwens heel veel doen bij ons.
. jori_X schreef:Ik kom net weer van concours.. Weer zo'n vervelend voorval
Je had 3 losrij hindernissen staan (kruis, steil, oxer).. Ik wou net een kruisje gaan springen komt er een vrouw aan die er ff een steil van maakt, die net zo hoog is als de steil die er al stond.. Echt zinloos
laat mij lekker kruisje springen en ga zelf naar die steil toe als je die wilt
Klein dingetje maar wel irritant..
... mensen die vonden dat zij meer recht hadden op het verbouwen van een hindernis, omdat zoon- of dochterlief 'bijna' aan de beurt was (vaak ook nog 'toevallig' op het moment dat de zwaarste concurrentie aan het loswerken was, beetje flauw)
zo van 'ja ook sorry', meestal snappen ze de hint dan wel. Kijk ik weet ook dat het vaak druk is, en zeker kan het eens gebeuren dat je elkaars pad kruist, maar niet 5/6 x. Ik probeer wel altijd sorry te zeggen als ik perongeluk eens iemand afsnijdt ofiets, want dat doe ik uiteraard niet extra en k ga ervanuit dat de ook andere combinaties dat niet extra doen.