Superfijn ding, blijft mooi schoon en niet al te duur
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GPA vind ik ook mooi maar die is wel prijzig.
Prrrr schreef:Huertecilla schreef:Krijg ik verdorie gister een tak in het vizier en heb een ´prachtige´ schram als een duitse houwdegen
Ah! Een oorlogswond
randie schreef:Ik heb dus een erg mooie cap, alleen hij begint verschrikkelijk te verkleuren en word nu op het moment meer roze
. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe mooie sportieve ( betaalbare ) zwarte cap.
deze heb ik HV
Helaas is hij ook nooit zo mooi zwart geweest. Maar nu word het echt lelijk gewoon. Dus brand los wat voor cap hebben jullie en wat kostte hij en ben je tevreden?
deedee19 schreef:
Ik heb deze Kavalkade in het zwart trouwens, héérlijke cap.
.
StalHaast schreef:Ik heb een CSO carbon cap, met bruin uiteraard
Fluweel.
en uhh was niet duur 60 euro!!
hij is al betaald XD
Roma_4ever schreef:Heb maandag een kopstoot gehad vn mijn paard met springen (kwamen niet uit) en die cap schoot gewoon los waardoor ik naar achterklapte met mn nek niet echt fijn dus.
_karin_ schreef:Volgens mij mag je met een cap starten die voor een bepaald gedeelte zwart of donkerblauw is, 3/4 ofzo. Ik denk dat je met die cap wel mag starten, maar ik weet het niet zeker. Je mag wel met de GPA Speed Air ofzo starten en die is echt nauwelijks zwart, meer ventilatie.Ik heb deze Kavalkade in het zwart trouwens, héérlijke cap.

jodi schreef:Ik heb deze sinds kort.Ik vergeet hem af te zetten als ik van mijn paard af ben en dat wil alles zeggen....