BubbleGumm schreef:Volgens mij ben ik een ruiter zonder overgewicht !
Ik doelde op deze reactie Farouche met 1 en dezelfde persoon?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BubbleGumm schreef:Volgens mij ben ik een ruiter zonder overgewicht !
avanoort schreef:Farouche schreef:nee hoorik ben 1 persoon, maar ik typ het maar het is gewoon vervelend dat het op andere mensen gewoon anders overkomt, ik heb het getypt in een gewone instelling zegmaar, niet boos/schreeuwerig zoals het misschien op jullie overkomt.
Nou omdat jullie vinden dat het mensen kwetst heb ik het dus gewoon verwijderd, want dat was niet de bedoeling van mijn post.
In dat geval neem ik mijn woorden ook terug.
MISTRAL94 schreef:BubbleGumm schreef:Volgens mij ben ik een ruiter zonder overgewicht !
Ik doelde op deze reactie Farouche met 1 en dezelfde persoon?
avanoort schreef:@farouche: ik vind iemand van 100 kg wel een type voor een Shire, wat denk jij?
Tieneke schreef:Breitling schreef:ik vind idd ook je zadel te klein. En een te klein zadel zorgt wel weer voor rug problemen bij je paard, pony in dit geval.
verder vind ik je niet te zwaar maar een leuke combi
Hier in België is hij dus een paardHet is een 18-inch (wintec 2000) en ik heb op dit moment geen behoefte en geen centen voor een ander zadel. Ook is dit een jong paard en een nieuw passend zadel kopen zou op dit moment zonde van het geld zijn, aangezien hij nog zal veranderen qua bespiering. En ik voel me goed in dit zadel en ik krijg er geen pijn van, dus het stoort niet, misschien wel voor het plaatje, maar niet voor het rijden en dat is imo nog steeds het belangrijkste.
Qua bouw steek ik volgens mij ongeveer hetzelfde in elkaar als Emilia
avanoort schreef:@farouche: ik vind iemand van 100 kg wel een type voor een Shire, wat denk jij?
Breitling schreef:avanoort schreef:@farouche: ik vind iemand van 100 kg wel een type voor een Shire, wat denk jij?
ik ben altijd al een wedstrijd ruiter geweest in de dressuur en springsport en zag mij zelf echt niet op een shire rijden hoor toen ik 106 woog op die eerste foto.
er is echt wel meer keus als een shire
Cassidy schreef:Een wat zwaardere ruiter die goed kan zitten, is minder belastend voor een paard dan een lichtgewicht ruiter die in het zadel zit te bonken en niet met de beweging meegaat.
Tieneke schreef:Je kan ook al je berichten in 1x plaatsen
Ok, zodra ik centjes heb zal ik eens uitkijken voor een ander zadel
Emilia schreef:Maar iemand van 120 KG kan denk ik niet echt lekker meer zitten...
Emilia schreef:Maar iemand van 120 KG kan denk ik niet echt lekker meer zitten...