Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke__ schreef:Zit die winkel in Kuinre?
suusiejj schreef:MISTRAL94 schreef:Sorry kan ik niet over mee praten, ik heb geen enkel probleem met hun. Ik weet alleen dat dit ook weinig tot niets opschiet om het via een forum te proberen!
ik denk dat TS bedoeld, welke ervaringen wij ermee hebben omdat zij/hij iets leuks op de site gezien heeftmaar zoals jij het ziet heb je wel gelijk ofcourse denk niet dat piaffe even op bokt gaat speuren of er iets over hun te vinden valt haha
thaollat schreef:Joepie!!![]()
heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen!!![]()
en er zat ook een factuur bij.. met daaronderop geschreven hun excuses voor het wachten en tot ziens bij www.bokt.nl!!![]()
Hahah wel grappig!!![]()
Dus ik ben ook eindelijk een tevreden klant.. alleen zal ik de volgende keer vragen of het voorradig is of niet...
nico1982 schreef:thaollat schreef:Joepie!!![]()
heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen!!![]()
en er zat ook een factuur bij.. met daaronderop geschreven hun excuses voor het wachten en tot ziens bij www.bokt.nl!!![]()
Hahah wel grappig!!![]()
Dus ik ben ook eindelijk een tevreden klant.. alleen zal ik de volgende keer vragen of het voorradig is of niet...
rianne1987 schreef:Maar ik snap het eigenlijk niet, als hun het bedrag binnen hebben en de deken die ik wil hebben is op voorraad, hadden ze het toch gewoon de 27e op kunnen sturen? Ik snap niet waarom er dan 10 dagen tussen zou moeten zitten
Citaat:Dit staat ook duidelijk op hun site. Als je de spullen snel wilt hebben moet je voor een andere betalingsoptie kiezen.
Ze zullen hun redenen er wel voor hebben (bv het terug kunnen draaien van een incasso door de bestellende partij)
Kuiken schreef:Dit staat ook duidelijk op hun site. Als je de spullen snel wilt hebben moet je voor een andere betalingsoptie kiezen.
Ze zullen hun redenen er wel voor hebben (bv het terug kunnen draaien van een incasso door de bestellende partij)
Chocotof schreef:Kuiken schreef:Dit staat ook duidelijk op hun site. Als je de spullen snel wilt hebben moet je voor een andere betalingsoptie kiezen.
Er staat ook duidelijk op hun site dat wanneer je het geld overmaakt
ze je pakketje meteen opsturen wanneer het geld binnen is.
Hier is dus 9 van de 10 keer niks van waar.
Levy schreef:Chocotof schreef:
Er staat ook duidelijk op hun site dat wanneer je het geld overmaakt
ze je pakketje meteen opsturen wanneer het geld binnen is.
Hier is dus 9 van de 10 keer niks van waar.
Onzin, wel goed lezen wat er op de site staat aub.
Er staat duidelijk: mits voorradig.
Nogmaals, wij zijn helaas ook afhankelijk van leveranciers.
Levy schreef:Onzin, wel goed lezen wat er op de site staat aub.
Er staat duidelijk: mits voorradig.
Nogmaals, wij zijn helaas ook afhankelijk van leveranciers.
dollemina schreef:Dit topic gaat nu al tot in de treure door terwijl Piaffe zelf hier niet mag reageren omdat het commercieel zou zijn.
Lielle schreef:dollemina schreef:Dit topic gaat nu al tot in de treure door terwijl Piaffe zelf hier niet mag reageren omdat het commercieel zou zijn.
Piaffe mag hier reageren en doet dat ook