Anders heb ik de dressuur uitslagen al gezien.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hermesdeux schreef:Nee, parade is natuurlijk erg leuk, maar als je dan nog daarop moet wachten om je coupons te halen, vind ik dit niet erg tactisch geregeld. Ze willen vaak zoveel mogelijk mensen op het veld houden, en als je er tussen zit dan ben je natuurlijk wel ff enthousiast...maar als je naar huis wil, is wachten verschrikkelijk
Ellende schreef:Ik weet dat er in dit topic ook een hoop kwijt is, maar Shanna, komt er nog een verslag van jou?
Melanie15 schreef:Ik ben de uitslagen aan het bekijken en wat had jij een verschil in punten Shanna in de B!!!
liza van loon schreef:Parade duurde inderdaad zo lang voordat ie begon. Mijn ouders wilde ook niet wachten. Echt poedersuiker want nu heb ik mijn coupon dus niet omdat die na de parade er neer werden gelegd. Weet ik nog niet wat ik fout deed.
Anniej88 schreef:liza van loon schreef:Parade duurde inderdaad zo lang voordat ie begon. Mijn ouders wilde ook niet wachten. Echt poedersuiker want nu heb ik mijn coupon dus niet omdat die na de parade er neer werden gelegd. Weet ik nog niet wat ik fout deed.
Ow je had zo aan mij kunnen vragen of ik ze mee wou nemen ik moest tog in de parade rijden, maja ik heb je na het losrijden ook niet meer gezien.
Met losrijden liep pride trouwens wel goed, het zag er goed uit(Ik moest toen ook losrijden)
Ik heb trouwens wel heel erg veel zin in de Nederlandse, nog 2 weken