Ondernemen in de paardenwereld – Ervaringen en tips voor ZZP’ers!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Guusje1

Re: Ondernemen in de paardenwereld – Ervaringen en tips voor ZZP’ers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 21:57

Paljaslaura, even op je insta zitten neuzen, mooie pagina! Ben uiteindelijk nog wel van plan om ook wat mooie professionele foto’s tijdens mijn werk te laten maken. Nu alleen wat foto’s die ik zelf heb gemaakt als ik paarden heb getaped, of wat kiekjes die klanten heel soms maken. Mis dan toch vaak wat beeldmateriaal voor mijn social media.

Pol013, heel benieuwd ook naar je webshop en wat je maakt!

Wat vervelend die wanbetalers! Heb ik gelukkig (nog) niet mee te maken gehad.

pol013

Re: Ondernemen in de paardenwereld – Ervaringen en tips voor ZZP’ers!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:17

Frontriemen: www.horsehandcrafts.nl

Vergeten kan natuurlijk. Maar die vlieger gaat natuurlijk niet op als ik 2 keer een reminder stuur :+
Maar hoorde ook gewoon bij het leerproces. En ik moest gewoon ook even uitzoeken voor mezelf dat dat voor mij niet werkt. Dus nu heb ik de optie van eigen kleuren in een vast format gegoten. Dat werkt ook.
Ik vond het best leuk om mee te denken met de wensen van de klant. Maar dit kon gewoon niet echt uit. en we moeten er natuurlijk wel allebei blij van worden.
Verder is het wel erg leuk als mensen ook echt heel blij zijn met wat je gemaakt hebt. Daar wordt ik zelf ook echt vrolijk van.