Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romyvs schreef:Heb vorige week ook een nieuwe dressuur set voor onze dochter binnen gekregen. Ze gaat deze zomer een kür op muziek rijden daar wilde ze graag een nieuw setje voor hebben. [ [url=m/ckyjtL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond alleen de springschoenen kwalitatief niet heel stevig ogen dus die bewaren we maar voor speciale momenten.
Iemand ervaring met deze springschoenen toevallig?
Lys_PPA schreef:Ook hier kramer dag, ik kom in de buurt van de winkel dus stop daar ook even
kimwilliam schreef:romyvs schreef:Heb vorige week ook een nieuwe dressuur set voor onze dochter binnen gekregen. Ze gaat deze zomer een kür op muziek rijden daar wilde ze graag een nieuw setje voor hebben. [ [url=m/ckyjtL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond alleen de springschoenen kwalitatief niet heel stevig ogen dus die bewaren we maar voor speciale momenten.
Iemand ervaring met deze springschoenen toevallig?
ik heb de springschoenen bij mijn paard. hij is een echte sloper met zn benen en deze gebruik ik tijdens mn trainingen. ze hebben al door de plassen gegaan, modder, zand, zweet ..enz
even een vochtig doekje en een borstel door het bond en ze zijn als nieuw.
eekhoornerik schreef:Ik lees hier al enige tijd mee, ben ook een Kramer fan!
Normaal niet van de setjes en bling bling, maar dit kon ik niet weerstaan als kleur op de koffievos die ik rijd:
Dekje, polo, petje en handschoentjes
[ [url=m/aUnH22.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bijpassend halster
[ [url=m/8ntypn.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleur van het dekje
[ [url=m/akr92X.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een blauw polo voor bij mijn oude donkerblauwe dekje (zie foto van het paard)
[ [url=m/byR7wn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NxL3kO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marjo schreef:Ik heb ook net een bestelling met kleding geplaatst
eekhoornerik schreef:Ik lees hier al enige tijd mee, ben ook een Kramer fan!
Normaal niet van de setjes en bling bling, maar dit kon ik niet weerstaan als kleur op de koffievos die ik rijd:
Dekje, polo, petje en handschoentjes
[ [url=m/aUnH22.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bijpassend halster
[ [url=m/8ntypn.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleur van het dekje
[ [url=m/akr92X.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een blauw polo voor bij mijn oude donkerblauwe dekje (zie foto van het paard)
[ [url=m/byR7wn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NxL3kO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Murphylover schreef:Ik had vorige week een t-shirt met korte mouw binnen gekregen voor bij de frozen roze set
[ [url=m/ouJIeY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag had ik ook de frozen roze set gepakt met rijden. Vind hem nog steeds erg leuk![]()
[ [url=m/IIsitq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q4tiiJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lys_PPA schreef:Goed geslaagd vandaag. Ik had verwacht met t zip shirt lola thuis te komen maar uiteindelijk vond ik het paula shirt boven verwachting en geslaagd met polo shirts olivia en shirt pia. Plus nog n sperriem, halstertouw en poortgrepen. Had nog veel meer leuks in mn mandje maar ik ga morgen ook nog voor n auto kijken dus dacht doe maar rustig
[ [url=m/pUpv1g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Mijn bestelling is ook aangekomen! Het poloshirt zit al in de was, het poloshirt Mara II van Felix Bühler in donkerblauwEn een liksteen, en de beenbeschermers van Showmaster met teddy fleece in zwart. Morgen maar even passen, als ze passen zal ik ook foto's maken
Nadat die van Epplejeck vorige week te hoog waren, lijken deze haast qua hoogte goed maar wel smal.. Ik hoop dat ze passen, want ze zijn wel mooi!
lieke2 schreef:Leuk die enthousiaste verhalen!
Mijn bestelling is ook onderweg, vanochtend heel vroeg in DLD in het sorteercentrum aangekomen. Hopelijk komt het niet vandaag al, ik ben niet thuis
Lys_PPA schreef:Goed geslaagd vandaag. Ik had verwacht met t zip shirt lola thuis te komen maar uiteindelijk vond ik het paula shirt boven verwachting en geslaagd met polo shirts olivia en shirt pia. Plus nog n sperriem, halstertouw en poortgrepen. Had nog veel meer leuks in mn mandje maar ik ga morgen ook nog voor n auto kijken dus dacht doe maar rustig
[ [url=m/pUpv1g.jpg]Afbeelding[/url] ]
eekhoornerik schreef:Mooie kleuren! Vind het knap dat je je hebt kunnen inhouden in de fysieke winkel. Volgens mij kijk je je ogen uit daar namelijk