[FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:05

Danache schreef:
Heel leuk topic! En wat zien jullie er allemaal goed uit :D
Zelf vind ik echt heel lastig om prettige tshirts voor tijdens het rijden te vinden. Iemand nog tips?

Wat vind je fijn en wat niet?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:20

ginatje schreef:
bliksemflits schreef:
Snap ik! Start je ook met iets roze details erbij? :)

Ik heb een plastron met het randje in dezelfde kleur roze maar verder is alles donkerblauw. Hoewel ik heel veel van roze houd en het liefst alles in het roze zou willen ben ik bang dat het anders te druk wordt op wedstrijd :+

Eventueel een dun roze randje om je dekje zou ik ook wel mooi vinden! En wat roze in je frontriem :)

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:00

Danache schreef:
Zelf vind ik echt heel lastig om prettige tshirts voor tijdens het rijden te vinden. Iemand nog tips?

Ik gebruik vaak sportshirtjes, van decatlon bijvoorbeeld of ik koop ze online bij zalando

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:03

Danache schreef:

Ik vind de t-shirts van HV polo erg lekker zitten, maar die zijn wel een tikkeltje prijzig.
Een slag goedkoper kun je vinden bij Kramer.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:09

Nou, ik heb mijn Maximilian broeken binnen maar helaas is de Tech Riding Leggings in Military Green toch echt te klein -O-

Ik vind hem wel super mooi en lijkt goede kwaliteit, dus ik baal enorm. Helaas zijn er ook geen andere maten meer verkrijgbaar, dus ik ga hem terugsturen tenzij iemand hier hem wil overnemen. Het is een maat S.

https://maximilianequestrian.com/collec ... tary-green

Hij is wel echt wat groener (mossig groen) dan op de foto op de site, waar hij meer bruin lijkt. Ik vind het een hele mooie kleur.

Mijn nieuwe zwarte Sculpt Riding legging in maat M is wel goed! Ook een mooie, maar veel meer een hardlooplegging dan een paardrijlegging vind ik zelf. Ik rijd/reed endurance, dus hopelijk redt die het ook op de langere en stevigere ritten. Het lijkt meer een mooi weer broekje die je een half uurtje tijdens je dressuurles aan doet en dan gauw weer uit want anders scheurt hij. Maar hij zit wel goddelijk! Hopelijk dus een beetje durability.

paljaslaura

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:11

De tech is dus wel dikker dan de sculpt? Zonde dat ie niet past! Welke broekmaat heb je normaal?

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:16

paljaslaura schreef:
De tech is dus wel dikker dan de sculpt? Zonde dat ie niet past! Welke broekmaat heb je normaal?

Ja hij is wel dikker! Meer rijbroekstofje, terwijl de Sculpt echt legging-legging is. Ik draag normaal 27 (Levi's) of 28 (Kuyichi) met 34 lengtemaat. De Tech is dus ook behoorlijk kort, maar grootste probleem is dat ik hem niet over mijn dijen heen krijg :evaw:
Ik heb de Sculpt in een M besteld en die zit goed, maar mocht ik opnieuw bestellen neem ik de Tech in een L.

Suky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:09

@ginatje ik kan je bericht niet quoten maar wat een supermooie cap <3. Vind dat het prima kan hoor!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:37

Pff, ik zit te zoeken naar leuke shirtjes die passen bij mijn dekjes :')
Zoals die van horsegloss enzo, maar 40 euro voor een shirt dat toch maar vuil wordt vind ik teveel geld :+
Ik zou graag hun Olive hebben want heb 2 Olive dekjes :D En dan nog 20 andere dekjes waar ik mee wil matchen :')

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:39

Wat ik vaak doe voor en bijpassend shirt, is bij de Hema/HenM kijken. En vind gewoon een katoenen shirt ook altijd fijn

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:45

bliksemflits schreef:
ginatje schreef:
Eventueel een dun roze randje om je dekje zou ik ook wel mooi vinden! En wat roze in je frontriem :)

Hey vergeten maar een frontriem met roze heb ik al.. :o Een dekje met een roze randje zou ook echt mooi zijn, bedankt voor de tip! Ga eens rondkijken waar dat zou kunnen.

Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:53

Qua shirts hier recent paar van Kramer en vind ze erg fijn. Goede pasvorm, Mesh onder de armen, waardoor ze goed ventileren en het ritste waardoor je kunt variëren met kraagje open of dicht.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:54

darkadia schreef:
Qua shirts hier recent paar van Kramer en vind ze erg fijn. Goede pasvorm, Mesh onder de armen, waardoor ze goed ventileren en het ritste waardoor je kunt variëren met kraagje open of dicht.

Heb je een linkje?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:58

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:15

Oh mooi! Ga ik onthouden.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:37

darkadia: Hoe vallen de shirts qua maat? Groot of klein? Ik heb normaal een maatje M maar ben vrij zwaar van boven dus is handig om te weten hoe de maat valt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:18

Elitedeux schreef:
darkadia: Hoe vallen de shirts qua maat? Groot of klein? Ik heb normaal een maatje M maar ben vrij zwaar van boven dus is handig om te weten hoe de maat valt :)

Maten van Felix buhler vallen normaal. Heb zelf ook 2 hier van, maat M en ze zijn mij ietsje losjes, maar ben dan ook vrij smal. S zou me wel te krap zitten. Ik hou dan ook niet van mega strak

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 14:55

Marije_1997 schreef:
Elitedeux schreef:

Maten van Felix buhler vallen normaal. Heb zelf ook 2 hier van, maat M en ze zijn mij ietsje losjes, maar ben dan ook vrij smal. S zou me wel te krap zitten. Ik hou dan ook niet van mega strak

Vind de broek bij mn enkels wel wat wijd.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:12

Shirts inderdaad wel normaal. Ik heb normaal S en zit van deze ook prima. Niet te strak. En de stof is ook stretchy dus denk dat M zou moeten kunnen. Als je iets los niet erg vindt zou je ook voor L kunnen gaan.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:14

Ik vind de base layer wel echt wat ruim vallen van Felix Buhler ten opzichte van andere merken.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:57

Found another matchy-matchy shirt <<)
Afbeelding

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:45

Weet iemand hoe de maten van de baselayers van Horsegloss vallen?

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 06:53

manolito10 schreef:
Weet iemand hoe de maten van de baselayers van Horsegloss vallen?

Klein!! Ik zit altijd tussen S en M en deze S zat echt veelveelveel te strak

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:10

Ik heb bij Kramer 2 rijshirts besteld. De bestelling is wel van mijn bankrekening afgeschreven maar zie nergens mijn bestelling staan. Ik heb ook geen mail gehad over mijn bestelling (spambox ook gecheckt!). Meer mensen hier ervaring mee? Of moet ik gewoon even geduld hebben voordat ze de mail met je bestellinh versturen?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:22

Elitedeux schreef:
Ik heb bij Kramer 2 rijshirts besteld. De bestelling is wel van mijn bankrekening afgeschreven maar zie nergens mijn bestelling staan. Ik heb ook geen mail gehad over mijn bestelling (spambox ook gecheckt!). Meer mensen hier ervaring mee? Of moet ik gewoon even geduld hebben voordat ze de mail met je bestellinh versturen?

Wat vervelend! Misschien komt het nog.. en anders misschien even een mailtje sturen?

Ik heb zonet deze besteld in Dark Red, ben heel benieuwd! Helemaal niet duur namelijk *\o/*
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10094