Danache schreef:Heel leuk topic! En wat zien jullie er allemaal goed uit![]()
Zelf vind ik echt heel lastig om prettige tshirts voor tijdens het rijden te vinden. Iemand nog tips?
Wat vind je fijn en wat niet?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ginatje schreef:bliksemflits schreef:Snap ik! Start je ook met iets roze details erbij?
Ik heb een plastron met het randje in dezelfde kleur roze maar verder is alles donkerblauw. Hoewel ik heel veel van roze houd en het liefst alles in het roze zou willen ben ik bang dat het anders te druk wordt op wedstrijd
Danache schreef:Heel leuk topic! En wat zien jullie er allemaal goed uit![]()
Zelf vind ik echt heel lastig om prettige tshirts voor tijdens het rijden te vinden. Iemand nog tips?
paljaslaura schreef:De tech is dus wel dikker dan de sculpt? Zonde dat ie niet past! Welke broekmaat heb je normaal?
bliksemflits schreef:ginatje schreef:Eventueel een dun roze randje om je dekje zou ik ook wel mooi vinden! En wat roze in je frontriem
xx_Irisje schreef:darkadia schreef:Qua shirts hier recent paar van Kramer en vind ze erg fijn. Goede pasvorm, Mesh onder de armen, waardoor ze goed ventileren en het ritste waardoor je kunt variëren met kraagje open of dicht.
Heb je een linkje?
Elitedeux schreef:darkadia: Hoe vallen de shirts qua maat? Groot of klein? Ik heb normaal een maatje M maar ben vrij zwaar van boven dus is handig om te weten hoe de maat valt
Marije_1997 schreef:Elitedeux schreef:darkadia: Hoe vallen de shirts qua maat? Groot of klein? Ik heb normaal een maatje M maar ben vrij zwaar van boven dus is handig om te weten hoe de maat valt
Maten van Felix buhler vallen normaal. Heb zelf ook 2 hier van, maat M en ze zijn mij ietsje losjes, maar ben dan ook vrij smal. S zou me wel te krap zitten. Ik hou dan ook niet van mega strak
Elitedeux schreef:Ik heb bij Kramer 2 rijshirts besteld. De bestelling is wel van mijn bankrekening afgeschreven maar zie nergens mijn bestelling staan. Ik heb ook geen mail gehad over mijn bestelling (spambox ook gecheckt!). Meer mensen hier ervaring mee? Of moet ik gewoon even geduld hebben voordat ze de mail met je bestellinh versturen?