Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fortuna22 schreef:[ [url=m/1R8zyZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben zo blij met m'n nieuwe laarzen! Ik vind ze prachtig en daarnaast zitten ze ook nog top! Vandaag kon ik er meteen 2 paarden mer rijden!blij!
lienbono schreef:Roosje_ schreef:Ik twijfel tussen celeris polo en derby polo.. Lastig aangezien ik met geen van beide ervaring heb. Derby heeft een levertijd van 4 weken.
Ben ook benieuwd naar de ervaringen hierover.
AlSafy schreef:Ik ben ook derby fan. Super kwaliteit en soepel vanaf dag 1, super maatwerk ook. Koop eigenlijk nooit wat anders. zij hebben ook alle opties die ik bij celeris zie..
)
Heb jij zo'n kleur blauw besteld ( links dus) : http://www.celeris-rijlaarzen.nl/rijlaa ... essuur/bia ? Alleen dan in n ander model.
Getup schreef:Vraagje: zit het fijn, de rits schuin aan de voorkant? Ik heb momenteel een model Polo ( van Derby, dus) met de rits echt aan de voorkant. en vind het niet heel fijn zitten, Denk, dat het fijner zit schuin vioorkant / binnenkant. Iemand ervaring mee?
dus heb me zinnen gezet op de elektrische fiets die in van de week op ga halen. En die van jou?