Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spatter schreef:Russel ben jij nu echt zo naief?
Hoeveel "eigen" paarden/pony's zijn er gewoon van pap of mam?
Mijn dochter beschouwd haar pony ook als van haar maar als puntje bij paaltje komt is het gewoon mijn pony.
Ik heb hem gekocht, staat op mijn naam en ik verzorg het dier maar mocht ik het dier verkopen zal ze toch roepen "Je hebt mijn pony verkocht!!!"
Ik snap TS prima, ook al is het jaren geleden, ook mijn ouders gingen ineens scheiden en bij mij had mijn vader gelijk(of al ) een ander.
Kwam daar ook gelijk mee aanzetten alsof dat de normaalste zaak van de wereld was.
Nu woonde ik al niet meer thuis en was ik tijdens de werkelijke scheiding op stage in het buitenland maar maf was het allemaal wel en ik was net 18 jaar.

russel schreef:Iedereen praat alsof ze beide partijen kennen, respect is een iets wat je pas kan beoordelen als je er bij bent..

een TS heeft altijd gelijk..

senna21 schreef:Tjonge, dit topic krijgt wel een rare wending. Alsof het boktforum een oordeel moet vellen over schuldig of onschuldig, en dat pagina's lang.
(ik weet niet welke frustraties hier moeten worden gebotvierd, maar TS heeft hier niets aan)
Alles is al gezegd, vaker dan eens.....

Shirley schreef:We weten toch niet hoe lang de moeder al rekening heeft gehouden met de kinderen en wellicht heeft gewacht tot deze (in haar ogen en naar algemene verwachting) oud genoeg waren om een scheiding aan te kunnen en te kunnen begrijpen ?
Lijkt me niet dat een dergelijke verliefdheid zomaar ineens uit de lucht komt vallen
En door de strot duwen ?
TS kent deze man ook al lang, vond hem waarschijnlijk voordat mams een relatie met hem kreeg ook een geweldige kerel en nu wordt hij gezien als de grote boosdoener ?
Ook niet helemaal terecht, lijkt me ...
Denk dat er aan weerszijden (want oeps, vlak meiden van die leeftijd niet uit !) harde woorden en verwijten zijn gevallen en dat kan alleen worden opgelost door rustig met elkaar te praten en dat heeft even tijd nodig.

Citaat:Ik kan ook niet met mijn moeder op een andere locatie afspreken want haar vriend komt dan altijd toch.